Stránka 1 z 2

Karbonové blatníky

Napsal: 03.12.2007, 17:47
od Awatar
Kdo by měl zájem o karbonové blatníky na s13 zatím je to v jednání. Předběžná cena je 7000,- za kus, snažim se jí stlačit níž a taky čím víc lidí si objedná tím to bude levnější.
Tak kdyžtak pište kdo by měl zájem.

Napsal: 03.12.2007, 17:59
od Mirek
cest.....rozsirujici ? fotky? Proc jdes po karbonu? Snazim se domluvit si laminatove +50mm zadek a +20mm predek dual vent z USA, ale jsou tam nejaky potize.

Napsal: 03.12.2007, 18:12
od Awatar
no do karbonu jdu kvůli tomu, že se nemusim bát, že mi ve vyšších rychlostech srolujou a upadnou, pak že při menšim kontaktu z nich nebude milión trsátek. Jinak byli by to přední a asi sériový rozměry.

Napsal: 03.12.2007, 18:17
od Mirek
hehe..ok dik...

Napsal: 03.12.2007, 23:21
od slik85
ja bys om chcelnas14

Napsal: 03.12.2007, 23:32
od Awatar
slik85 píše:ja bys om chcelnas14
můžu se ti zeptat, ale myslim že by to šlo. Stačí načrtnout rozměry blatníku (pro předběžnou cenu) a poskytnout blatníky na formy.

Napsal: 03.12.2007, 23:44
od slik85
a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky

Napsal: 03.12.2007, 23:47
od Awatar
slik85 píše:a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
Myslim si že se půjde určitě dohodnout i na kapotě, ten člověk dělal třeba karbon bodykit na Abarth TCR. Takže já mu napíšu a zeptám se.

Napsal: 04.12.2007, 01:04
od pablo
kdyz skresas cenu na mensi tak pocitej se mnou

Napsal: 04.12.2007, 20:16
od Fire
Awatar píše:
slik85 píše:a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
Myslim si že se půjde určitě dohodnout i na kapotě, ten člověk dělal třeba karbon bodykit na Abarth TCR. Takže já mu napíšu a zeptám se.
taky bych měl zájem o nějaké výrobky z karbonu, odkud jsi - nebo ten týpek co by to vyráběl ? Když bude cena dobrá tak by mě zajímala kapota a interiérový věci.

Napsal: 04.12.2007, 20:18
od Mirek
jop kapota by me taky zajimala..kdybych si udelal plechovou a podle ni bych potreboval udelat carbonovou......vcetne vyztuh asi....

Napsal: 05.12.2007, 00:20
od Awatar
tak dneska mi měl napsat a nenapsal, kdyžtak mu hodim odkaz sem, aby to šlo vyřešit rovnou tady, to bude asi nejlepší.

Napsal: 05.12.2007, 09:14
od Vladislav Bureš
Bude ten karbon vypálený (nevím jestli jsem nepoužil nevhodný výraz) jde o to, že aby jak karbon tak kevlar získaly ty správné vlastnosti nestačí je spracovat jako laminát, ale nechat je i vypálit a to už každý kdo s těmi materiáli pracuje nedělá. Neznám přesně postup ani co všechno je proto třeba jen jsem o tom slyšel, ale je to také důležité protože bez té úpravy je to potom prakticky z funkčího hlediska jedno jestli to je laminát či karbon, jen to lépe vypadá.

Napsal: 06.12.2007, 13:39
od Awatar
To mi poslal:
Ahoj sem tu jen naskok tak sem prolitnul tu diskusi zbezne.... ten typek...Bures nebo jak se jmenuje vi o cem mluvi. Vypaleni se rika Krystalizace.....nejde ani tak o karbon ale o pryskyrici ta se musi...jak ktera...temperovat vetsinou 4-6hodin na 50-60stupnu ale jsou i na vic. Mam zkusenost s temperaci na 60stupnu, svy dily sem dal v lete a tak sem formy vytahl na slunce a ty se na tu teplotu rozhazvili...vetsinou cim nizsi teplota tim zas dele....je to proces polymerace...vzniku vazeb v molekularni strukture. Vypalit se to nemusi hned....staci i treba za mesic nebo za rok...to je vyhoda, nevyhoda je ze kdyz se to vynda z formy tak by se to pak mohlo pri vypalovani venku pokroutit. Existuji bud sodikovy IR pece..viz formule jedna, nebo normalni,,, staci i sauna,, delaj to tak na WRC i na letadlech. No ja tak velkou pec nemam ale urcite bych to nekde domluvil. S verzi s14 s15...neznam to,ale pokud ten vyrez pro svetla na s14 je mensi a byl by prekryt s15 tak pak neni problem si to vyrezat podle potreby.

Napsal: 06.12.2007, 13:44
od Gerox
mas nakej cenik od nej?