Stránka 1 z 2

SR20DET stroker kit-2.3l

Napsal: 17.01.2008, 09:29
od raddy

Napsal: 16.04.2008, 19:09
od Fire
je to kit pro zvýšení objemu ? (sry za blbej dotaz ale agl. neumím)

Mohl by mi někdo pls vypsat co vše je potřeba k výkonu cca 400PS ? Kolik je hraniční výkon na seriovej blok motoru ?
Jakej tlak se asi tak už tlačí při těch 400ps ... co za turbo použít aby nabíhalo ještě relativně v nízkých otáčkách, stačí nějaké keramická jednolamela nebo už se musí použít dvou či tří. Vydrží tento výkon převodovka a kardan ? Co všechno za budíky abych měl maximální kontrolu nad chování motoru ?

Mnoho mnoho otázek ...ale třeba budu jednou moudřejší :)

Napsal: 16.04.2008, 19:23
od Kentoya
na 400hp u SR motoru je potřeba cca 250 000, a je to :-D

Napsal: 16.04.2008, 19:27
od branbito
Myslim ze na 400K stroker kit neni vobec treba skor kup kovane piesty a ojnice seria by mala vydrzat ale zivotnost by asi nebola moc velka. Vacsina jednolamelovych spojek uplne staci na vykon okolo tych 400K. Myslim ze hlavny problem bude nastavit motor na taky vykon za rozumne peniaze.

Napsal: 16.04.2008, 20:12
od Fire
Kentoya : chceš mi říct že je třeba 250tis jen na díly ? 8)

Napsal: 16.04.2008, 20:23
od Kentoya
ne na komplet motor
a v ceně

díly
programovatelná řídící jednotka
naladění na brzdě na výkon cca 400 koní 500 Nm
ale jde to dál až tak k 550ti konům, ale otázka je co motor vydrží

Napsal: 16.04.2008, 20:55
od Design
Tak FIre vybal balik penez a vyskoušej co to vydrzi a pak si to taky necham udelat :lol:

Napsal: 16.04.2008, 21:21
od kenivruh
Vsetko o kovanych dieloch su len reci :) Tuto mate 274 koni a 370 Nm na kolesach pri 1 bare tlaku. Pri tlaku 1.2 robili casy okolo 13 s. Na SRko treba na vyssie vykony podla mna hlavne ine vacky. http://www.sportcompactcarweb.com/proje ... to_26.html

S tymito dielmi:

Disco Potato Turbo 0.86 $1,800
GReddy downpipe $170
Landspeed cat $300
JIC 5053 Ti exhaust $1,240
A'PEXi intercooler and welding $750
GReddy Type-S BOV $225
ThermalFlex hoses $150
Intercooler pipes (Road/Race) $400
Koyo radiator $440
Flex-a-Lite 320 fans $250
JWT/Cobra MAF $325
Ford compatible POP charger $150
Nismo injectors $800
JWT ECU (custom tune) $595
TOTAL $7,595

Napsal: 16.04.2008, 21:32
od tasso
mám dotaz na kentoyu: už jsi někdy dělal SR nad 400k ? Jde mo o to kdybych skutečně ty prachy na měl zda mi ten motor postavíš a bude to na nějaký solidní úrovni a s přijatelnou zárukou(že se to nerozsype při prvních par km. neber to jako nějakej ryp já o tom moc nevím. ber mě jako potencionálního zákazníka.

Napsal: 16.04.2008, 21:45
od Kentoya
já bych ho nedělal, poslal bych tě za člověkem kterej zná SR asi tak jako já CA, a ty hodnoty nejsou z paty, víc k tomu zatím neřeknu je na to ještě čas tak měsíc dva, ale necucám si ty kecy z prstu

Napsal: 16.04.2008, 21:46
od Design
Takze mi chcete rict že me 274 koní vyjde na 118tisic kč? :cry:

Napsal: 16.04.2008, 21:48
od branbito
Tie ceny na niektore diely su stare a premrstene a niektore veci s toho su dost nepodstatne.

Napsal: 16.04.2008, 21:48
od kenivruh
Design píše:Takze mi chcete rict že me 274 koní vyjde na 118tisic kč? :cry:
Ked sa pozries na tie diely, vidis ze vsetko nemusis kupovat presene ako to tam je. Uz len turbo je v sucasnosti ovela lacnejsie. A 274 koni na KOLESACH je myslim fakt dost ;)

Napsal: 16.04.2008, 21:50
od Design
274 koni je hodne moc a pochybuju že s mejma ridičskejma skušenostma bych to v momentalne dobe neukočíroval.Ale jednou bych to opravdu chtel.

Napsal: 16.04.2008, 21:51
od kenivruh
Zaklad na dostatocny vykon na srko su vyfuk, IC, sanie, vacsie turbo (min. RS, lepsie 71R), 555 vstreky, 1.2 baru a dobre naladenie. Vtedy by si sa uz mal blizit k 400 konom na motore.