S13 s CA18DET nebo CA20DET
-
- Member
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.01.2007, 18:59
- Bydliště: Trutnov (HK)
- Kontaktovat uživatele:
S13 s CA18DET nebo CA20DET
Zdarec ... chtel jsem se zeptat, jestli je nejakej karosarskej rozdil (tuhost karoserie, ulozeni motoru ...) mezi S13 s motorem CA18DET a CA20DET. Uvazuju totiz o koupi S13 s CA18DET a narvat do ni dvoulitr, nebo jestli teda zrovna neporidit S13 s CA20DET... ptam se proto, pac chci motor vyhnat na co nejvetsi vykon, tak ktery pro to bude lepsi. dik ...
Naposledy upravil(a) Blacklinez dne 20.02.2008, 20:09, celkem upraveno 1 x.
-
- Member
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.01.2007, 18:59
- Bydliště: Trutnov (HK)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Member
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.01.2007, 18:59
- Bydliště: Trutnov (HK)
- Kontaktovat uživatele:
No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Take veci sem nepis, polka fora ta za to zdrbe Ked nezvlada bezpecne takovy vykon, tak urcite nie kvoli bloku. Blok je zelezny, takze vydrzi kolko do neho natlacis. Ked das spravne diely, spravne naladis a budes poriadne chladit ten motor, tak to zvlada aj CA.Blacklinez píše: tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..)
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 21.02.2008, 12:26, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Na tohle si priprav 400 az 500 tisic. Na vykon 300 hp bys s CA mel dosahnout, alespon ja s tim pocitam, ze to dokazuBlacklinez píše:No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Presne tak s celkovym rozpočtem co počitaš se ti tak šulnul vleze do motoru
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Neprehanate trochu s tymi 400-500 tisic?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Muzu potvrdit akorat to ze za 130t muzes mit konvencni metodou 300ps+(na mrnavejch jednopistkach s open diffem a hromadou jinejch opravdu nebezpenejch veci). Pokud chces auto na urovni ktere bude sedet, brzit a chces mit kontorlu nad tim co se deje s autem tak bych rekl(a to z vlastni zkusenosti),ze ani 250t neni zdaleka koncova castka.blázen píše:CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..