Stránka 1 z 1

Podložky

Napsal: 25.03.2008, 22:41
od daviii
Jak řešíte podložky?na kola stejné rozteče jako je origo jde jen o decentní rozšíření aby kola nabyly schovaná v podběhu ..Delší štefty nebo podložku přidělat matkama a kolo šroubama do podložky předem díky za odpovědi .

Napsal: 25.03.2008, 23:24
od Mirek
tady je potreba se bavit v mm......minimum pro prechodove podlozky je tusim 18mm, takze pokud nechces tak silne, musis dat delsi stefty.....idealka je kolo s mensim ET

Napsal: 26.03.2008, 05:52
od MaxX
Jinak duralové podložky 4ks mám na prodej široké 1,5cm! :wink:1600Kč

Napsal: 26.03.2008, 06:09
od Kopriw
ja mam na prodej dve 4cm

Napsal: 26.03.2008, 08:18
od Kytt
Ja dával podložky 4cm na zadek a to že jsou vnich zalitý štefty jsou z duralu už je tam mám přez rok a zatí kolo neupadlo :D

Napsal: 26.03.2008, 08:32
od areuratty
Kopriw píše:ja mam na prodej dve 4cm
za kolik?

Napsal: 26.03.2008, 18:04
od Kopriw
kolik das?k videni u otase tradicne,cena smluvni a sem na icq :-D

štefty

Napsal: 28.03.2008, 11:10
od daviii
Tak podložky jsou koupené a ted chci jen radu jak na štefty ..povolit náboj sundat vše okolo třmen kotouč atd ..A z náboje vyklepnout ?nikdy jsem to nedělal takže mě opravte pokud se mílím předem děkuji moc za odpověď

Napsal: 28.03.2008, 12:43
od Heini
Jen v jednom místě jdou vyklepnout, ale je lepší sundat kotouče + brzdiče a rovnou uřízni ten plech za kotoučema 8)

Napsal: 29.04.2008, 22:17
od Brblak
Zadní náboje jdou opravdu "nádherně" vyklepnout.
Dělal jsem to minulý týden. Ještě že jsem měl sundanou nápravu :-)

Vyndej tlumiče a poloosy, sundej celý ten hen ten oný v čem náboj drží (nevím jak se to jmenuje :-), že by těhlice) klidně i se spodním ramenem, nebo povol kulák. Ve svěráku povolíš 4 šrouby zazadu náboje a pak stahovákem stáhnout, nebo vyklepnout. Nový náboj přišroubuješ střídavým utahováním protilehlých šroubů, aby se nekousl šikmo.
Pokud budeš dávat větsí brzdové kotouče, tak vzadu je potřeba buď odříznout ten krycí plech - pozor je dvojtý a na jednom jsou opřené pakny, tak ten aby tam zůstal. Na předku jednoduše sundat náboj a stáhnout celý. Nebo se dají vyměnit za větší.

Dělat to na autě je poněkud obtížnější - docela málo místa a povolit zarezlé šrouby bez plamene chce trochu větší krouťák (páku) :-)