FJ20E vs FJ20ET
Napsal: 03.04.2008, 10:02
kedze potrebujem novy motor a evidentne je FJ20E "podpultovy" tovar, je tu moznost zorganizovat FJ20ET (+harness+ECU) z Japanu.
Mna by vsak zaujimalo:
1. co vsetko bude potrebne este porobit/zmenit v motorovom priestore kvoli tomu.
2. ci to bude jednoduche z "byrokratickeho" hladiska
3. ci to zvladne nahodit aj mechanik, ktory sa s konkretnym turbo modelom este nestretol.
amen
ps: inak co sa tyka mojho momentalneho motora... klepe po stlaceni plynu, resp. vo vyssich otackach. Za studena nastartuje bezproblemov, po zohriati vsak neudrzi volnobeh (takze na krizovatkach mam strach v ociach), zdochne a uz nenaskoci, musi sa ochladit, potom je vsetko okay.
Mna by vsak zaujimalo:
1. co vsetko bude potrebne este porobit/zmenit v motorovom priestore kvoli tomu.
2. ci to bude jednoduche z "byrokratickeho" hladiska
3. ci to zvladne nahodit aj mechanik, ktory sa s konkretnym turbo modelom este nestretol.
amen
ps: inak co sa tyka mojho momentalneho motora... klepe po stlaceni plynu, resp. vo vyssich otackach. Za studena nastartuje bezproblemov, po zohriati vsak neudrzi volnobeh (takze na krizovatkach mam strach v ociach), zdochne a uz nenaskoci, musi sa ochladit, potom je vsetko okay.