Stránka 1 z 1

K-predbezne afm a vstriky

Napsal: 06.04.2008, 20:41
od Rave
kluci nevali se nekomu afm ze 300zx nebo rb20det?potrebuju to k dokonceni stage 2.na serii me to uz pri tlaku cca 0,8 zacne cukat.vstriky mam 444cm takze vidim problem v afm.

Napsal: 06.04.2008, 21:01
od kenivruh
Sorry za OT ale 444 a Z32 AFM je uz Stage3 :) A to cukanie pri 0.8 asi neni sposobene seriovym AFM..

Napsal: 06.04.2008, 21:29
od Rave
kenivruh píše:Sorry za OT ale 444 a Z32 AFM je uz Stage3 :) A to cukanie pri 0.8 asi neni sposobene seriovym AFM..
jedny vstriky 444 uz mam ale mam i podezreni ze nejsou asi tak nak oukej.a co mam cip s2 tak je udajne nastaven na z32afm.koupil jsem ty vstriky a ecu od jednoho kluciny ze znojma. a chci stejne jeste jednu sadu na druhej motor co mam.
a tu afm bych rad.

Napsal: 06.04.2008, 21:51
od Kentoya
mě stačily seriový vstřiky a afm do tlaku 1,3

Napsal: 07.04.2008, 12:41
od blázen
Kentoya píše:mě stačily seriový vstřiky a afm do tlaku 1,3
to už bys měl dávno mít aspon 444cc

to rave:tvůj problém bych v AFM neviděl

Napsal: 07.04.2008, 20:02
od Kentoya
však už mám, jen to zatím nebylo potřeba

Napsal: 08.04.2008, 18:38
od Heini
Tys mnel přes 300PS a střiky seriové :shock:

Napsal: 08.04.2008, 19:47
od Vita.z31
proc ne, levnejsi verze s regulatorem tlaku paliva :lol:

Napsal: 08.04.2008, 21:16
od Heini
Jenze u něj zvedneš tlak i tam kde nepotřebuješ.

Napsal: 08.04.2008, 22:16
od Kentoya
když jsem měl přes 220 kobyl na 0,6 bar tlaku turba tak proč ne

detonovalo to až od 1,4 bar +

Napsal: 08.04.2008, 22:19
od Kentoya
FPR serie, ten výkon nebyl hnanej jen turbem, snížená palice na kompresi 1/9,2, vačky z 1,6 gti, rotační hmoty v motoru mínus 0,6kg a mimo motor mínus 7,5 kg a ještě pár drobností