Stránka 1 z 1
rozdílné výkony man a AT
Napsal: 17.04.2008, 18:35
od blázen
co je příčinou toho,že u modelů s AT převodovkou udávají výkon 268k a u modelů s manuálem cca 283k
Napsal: 17.04.2008, 18:51
od Al3x
rozdílné ztráty na převodech????
Napsal: 17.04.2008, 19:58
od kenivruh
Pretoze tam iny vykon je?
Automat ma ine turbo nie?
Napsal: 17.04.2008, 21:33
od raddy
no vacsinou je dovod odlisna vydrz prevodovky, automat toho proste menej znesie a to je dovod nizsieho krutiaceho momentu (a nasledne vykonu), krutiaci moment je to co nici prevodovku.
Napsal: 18.04.2008, 09:36
od Vladislav Bureš
raddy píše:no vacsinou je dovod odlisna vydrz prevodovky, automat toho proste menej znesie a to je dovod nizsieho krutiaceho momentu (a nasledne vykonu), krutiaci moment je to co nici prevodovku.
Já to slyšel jinak důvodem proč dneska většina silných aut má právě automaty (a sekvence) je ten že by manuální převodovka nevydržela tak velikou sílu pokud by měla zůstat v rozumných rozměrech.
Napsal: 18.04.2008, 16:05
od ,,PJ"
Důvod je jak psal Raddy.. Manuály měly větší výkon a u automatů se mírně stahoval, kvůli životnosti.. Problém byl v době kdy se ty automaty vyráběli a v kvalitách olejů v té době..Není to moc o tom která převodovka co vydrží,obě když sou dobře postavené snesou hodně.. A dnešní trend používat automaty na velice výkoných automobilech má důvody v pohodlnosti a v kvalitě nových automatických převodovek (nebo nových technologiích - dvojspojky DSG) A další důvod je co v dnešních víc jak pětisetkoňových koňových autech by na to řekla klasická spojka :-D Kdysi sem četl článek o Lamborghini Diablu, že stačí pár špatnejch rozjezdů a de do kelu spojka za 150 000 kč
Ale jinak zlatej manuál( i když novej skyline s poloautomatem
)Takže když výkon, tak DOG-BOX a vícelamelovou spojku :-D
Napsal: 20.04.2008, 22:41
od sic
nemaju nahodou AT ine vackovky ?