Typove oznaceni GT28RS
Typove oznaceni GT28RS
Ahoj muze mi nekdo napsat jake je typove oznaceni tohoto turba? (to hodne mistne cislo na stitku). Diky moc
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
malej dotazek
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
mrkevvzime píše:malej dotazek
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
najdi si grafy z brzdy s timhle turbem a uvidis co ti vyhovuje
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Re: Typove oznaceni GT28RS
dotaz 1, anomrkevvzime píše:malej dotazek
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
dotaz 2, zalezi ci potrebujes vyssi max. vykon alebo rychlejsi nastup. pre vykon okolo 300-320k by som urcite volil mensie AR, pre max. vykon okolo 350k budes potrebovat zrejme vacsiu AR. Rozdiel v nabehu moze byt tak 1500ot odhadom v neprospech 0.86.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
1500? Dovolim si nesuhlasit. Max. 500.raddy píše:dotaz 1, anomrkevvzime píše:malej dotazek
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
dotaz 2, zalezi ci potrebujes vyssi max. vykon alebo rychlejsi nastup. pre vykon okolo 300-320k by som urcite volil mensie AR, pre max. vykon okolo 350k budes potrebovat zrejme vacsiu AR. Rozdiel v nabehu moze byt tak 1500ot odhadom v neprospech 0.86.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
dovolim si nesouhlasit rekl bych ue 1000kenivruh píše:1500? Dovolim si nesuhlasit. Max. 500.raddy píše:dotaz 1, anomrkevvzime píše:malej dotazek
gt28rs=gt2860rs? pocitam, ze jo
dotaz cislo 2
je vhodnejsi turbina s a/r 0,86 nebo 0,64
dotaz 2, zalezi ci potrebujes vyssi max. vykon alebo rychlejsi nastup. pre vykon okolo 300-320k by som urcite volil mensie AR, pre max. vykon okolo 350k budes potrebovat zrejme vacsiu AR. Rozdiel v nabehu moze byt tak 1500ot odhadom v neprospech 0.86.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
no muj cil je 300
a chel bych nabeh co nejdriv
o 1500 je super o 1000 dobry o 500 asi nema cenu
jenze kazdy tvrdite neco jineho
ale i tak diky
a chel bych nabeh co nejdriv
o 1500 je super o 1000 dobry o 500 asi nema cenu
jenze kazdy tvrdite neco jineho
ale i tak diky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
Dajme tomu ze 0.64 ma plny 1 bar pri 3500. Tak 0.86 urcite nema ten boost pri 5000 a skor pri 4000 ako pri 4500.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
tohle je to co se nam hodi
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=192957
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=192957
Re: Typove oznaceni GT28RS
má ho slik na dvoulitru a nástup v pohodě (0,84) je plynulejší, tipuji tak 700 toček rozdíl na 1,8 motoru
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
jo slikovi to zabira pekne
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typove oznaceni GT28RS
nezapomínejte variabilní časování sací vačky u SR, což si myslím na náběhu udělá poměrně dost
Re: Typove oznaceni GT28RS
porovnavajte to len na ca18det