turbo

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

turbo

Příspěvek od mara_m »

zdar neznate nekdo turbo Garrett A/R 42 M24 aspon tohle je na nem odlity nezna nekdo??????
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od blázen »

dej fotku..ale na 99% je to na T25..jenže takové AR může mít kdejaké turbo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: turbo

Příspěvek od mara_m »

jj ja ho teda nafotim ale ono je namontovany tak nevim jestly z toho neco bude :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od kenivruh »

Na com je namontovane? Na akom aute/motore?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od blázen »

na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od kenivruh »

blázen píše:na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR
T25 z sxka nema asi A/R 42.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od blázen »

má 64 to máš pravdu..ale T25tek je spousta..chce to fotku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: turbo

Příspěvek od mara_m »

no tak o nakou fotku sem se pokusil ale nevim jestly pomuze ale asi ne
Přílohy
PA070232.JPG
PA070232.JPG (95.2 KiB) Zobrazeno 7058 x
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: turbo

Příspěvek od DragonART »

Tak tohle sem vygooglil :) Mělo by to bejt podle všeho ze Skyline R32


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: turbo

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:
blázen píše:na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR
T25 z sxka nema asi A/R 42.
Jedna sa o AR kompresora, nie turbiny a T25 z s13 ho ma prave 48.
Kazdopadne podla fotiek je jasne, ze sa nejedna o T2525 z s13. Podla stitku by malo ist o T28 z Skyline GTR R33, cize T28 s keramickou turbinou. Tieto T28 su v pare a mali by byt mensie ako T28 z s14.
http://automobile.feedfury.com/content/ ... r_t28.html
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: turbo

Příspěvek od mara_m »

takze se jedna o turbo ze skyline a nevite jaky ma max tlak ??? jo a jeste dik za pomoc
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Mirek »

pokud ma keramicke lopatky, tak to bude kolem 1baru maximalne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: turbo

Příspěvek od mara_m »

a vcem je lepsi nebo horsi keramicky turbo od normalu a jak poznam zarucene ze ma keramicky lopatky ??? a je vubec tohle turbo dobry???
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: turbo

Příspěvek od raddy »

dovod keramickych lopatiek turbiny je v ich nizkej hmotnosti, co znizuje zotrvacnu hmotnost turbiny a zrychluje nabeh turba. to je aj dovod preco ho pouzili-rychla odozva. Toto turbo je urcene pre parovu pracu. samotne nie je prilis dobre, v skutocnosti nebude vyrazne lepsie ako seriove T25 a je slabsie ako T28 z S14, hlavne kvoli max. tlaku 1bar...
povedal by som ze je jedno ake ma lopatky, ak ej to to turbo, o ktorom pisem, tak proste nie je vhodne pre upgrade s13.
Odpovědět