Cuká mi nissan 200sx :(

divan14
user
Příspěvky: 6
Registrován: 04.01.2009, 20:35

Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od divan14 »

Mám problém s motorom pri vysokých otáčkach. Cukne motor pri zaťažení 5000 otáčok, ale len raz - dva krát a ide ďalej. Keď sú nižšie otáčky, tak v poho. Jednotku ťahám do 9000 otáčok a neurobí to. 2 a 3 začína cukať. Bojím sa, aby motor neodišiel.
Cukne to dosť tvrdo.
Naposledy upravil(a) divan14 dne 04.01.2009, 22:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od Lefa »

9000 mam pocit ze to neroztocis, rek bych ze u 7500 ot je omezovac ne?
a je mozny ze se ti motor dostava do fuel cutu, tzn malo benzinu, budto spatny benzinovy cerpadlo, nebo si nejakou upravou pozmenil tlak turba a řj na jinej tlak neni uspusobena se seriovym chipem
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od slik85 »

Lefa píše:9000 mam pocit ze to neroztocis, rek bych ze u 7500 ot je omezovac ne?
a je mozny ze se ti motor dostava do fuel cutu, tzn malo benzinu, budto spatny benzinovy cerpadlo, nebo si nejakou upravou pozmenil tlak turba a řj na jinej tlak neni uspusobena se seriovym chipem

nebo muzes mit i zalomenou hadicku do fpr taky sem se stym setkal jinak myslim to palivo a ty otacky se mi nezdaju
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
divan14
user
Příspěvky: 6
Registrován: 04.01.2009, 20:35

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od divan14 »

jednotku, dvojku to vytočí a trojka, štvorka cuká. Nikedy na šprintoch, keď ho vytočím, tak v pohode.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od pablo »

natlakuj si cely system a najdy si diru v sani
divan14
user
Příspěvky: 6
Registrován: 04.01.2009, 20:35

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od divan14 »

diky a to je tvoja kára?
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od pablo »

ted myslis koho
divan14
user
Příspěvky: 6
Registrován: 04.01.2009, 20:35

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od divan14 »

teba
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od pablo »

hej jasne obrazky v clenoch
Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od ottonr »

slik85 píše:nebo muzes mit i zalomenou hadicku do fpr taky sem se stym setkal jinak myslim to palivo a ty otacky se mi nezdaju
v tom pripade by mal chudobnu zmes ale necukalo by to, mal som tento isty problem na saabe, pri montazi palivoveho filtra som omylom zalomil hadicku a pri vyssom tlaku ako 0,6baru nestihal dodavat palivo, turbo tlacilo ale auto netahalo a vzhladom na to ze mi tlaci 1,5bar to bolo dost citelne znizenie vykonu
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od kenivruh »

Co tam mas za motor? Ze tocis na jednicke 9000.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
divan14
user
Příspěvky: 6
Registrován: 04.01.2009, 20:35

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od divan14 »

kenivruh píše:Co tam mas za motor? Ze tocis na jednicke 9000.
to o päťsto menej, to bola len metafora :lol:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od kenivruh »

divan14 píše:
kenivruh píše:Co tam mas za motor? Ze tocis na jednicke 9000.
to o päťsto menej, to bola len metafora :lol:
Co tam mas za motor ze tocis 8500?

Pytam sa tak blbo preto pac ked mas seriu SRko tak uz tocenie cez 7000 mi pride divne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od nizzmo »

SR20DET pokial nema odblokovany obmedzovac toci do 7200rpm, potom zasiahne obmedzovac. Podla mojho nazoru to je chudobna zmes, ak nemas preprogramovanu jednotku, stiahni si boost na boost controllery (moj predpoklad je, ze budes mat manualny po byvalom majitelovi, ak si si ho nemontoval sam) a problem prestane. Mal som podobny problem, kym som mal seriovu mapu. Preto ti to cukne az na 3-ke, pretoze na 1-ka a 2-ku nemas prilis zatazeny motor. Na tieto rychlosti ani tlak turba nevystupa do maxima.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká mi nissan 200sx :(

Příspěvek od J3tb0Y »

tak mne to robilo tiez ked som mal prasknutu hadicku na ovladanie bovutaka uplne mala trhlinka mozno 3 mm a tych trhov bolo viacej takze tiez si myslim ze to bude len netesnost v sani
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Odpovědět