P: Repas kit na T28
Napsal: 09.03.2009, 11:49
"Nahodou" prisli dva, takze jeden je na predaj. 70 EUR
http://www.kamakdynamics.com/2_3garrett-1.htm
http://www.kamakdynamics.com/2_3garrett-1.htm
Hej je to na na normalnu T28.David píše:ten repas je na T28 na turbo co je v s14?
vedel by si to dať aj urobiť
četl jsem hezký článek v nějakém časopise v práce,kde se řešily turba, odpovídajícím človíčkem na otázky byl technik ze special turbo a ten 20x zdůraznil,že není nic tak nutného jako perfektní vyvážení od kterého se odvíjí výdrž toho turba..dokonce tam byly fotky jak škrábou ty lopatková kola,aby to fakt bylo perfektně vyváženo..takže podle mě je bezpodmínečně nutné to nechat vyvážit.. jinak to stojí zahovnokenivruh píše:Hej je to na na normalnu T28.David píše:ten repas je na T28 na turbo co je v s14?
vedel by si to dať aj urobiť
Urobit ja nie, ale su tu ludia co ti to spravia alebo ti povedia kam to dat spravit. Inac okrem zaverecneho vyvazenia, ktore mozno neni nutne ak nasadis vrtulku presne ako bola predtym, to zvladnes aj sam.
Muj pripadvmille píše: (zalezi na rozumu zakaznika, nekomu to udelaji i za 15000)
oni to škrábali ze zadní strany...ale,že si dělaj reklamu je možné,ovšem ,že je to třeba vyvážit dost přesně mi zas přijde logickévmille píše:Zrovna specialturbo vydelava nekrestanske penize a radi si udelaji reklamu. Ja u nich nechal vyvarovat 2x hridel s vrtulkama (900 bez DPH) a jednou cely stred (2000 bez DPH) a ani jednou nic nebrousili (vetsinou se brousi kdyz se dava nova vrtulka). Pro lidi jako my si to staci poznacit, ty turba odejdou stejne driv na axialu vlivem nasich plnicich tlaku na ktere je sponujeme.
Priklad:
1. koupim si origo opravnou sadu (2000Kc) a necham si to u nich vyvazit (2500Kc) = 4500Kc
2. necham to komplet na nich, tak si reknou ze to bude stat min. 8000Kc (zalezi na rozumu zakaznika, nekomu to udelaji i za 15000)
PS: maji krasne sidlo s travnikem, AUDI Q7, R8 atd.
Ahoj Keni mas jeste tu sadu?kenivruh píše:"Nahodou" prisli dva, takze jeden je na predaj. 70 EUR
http://www.kamakdynamics.com/2_3garrett-1.htm