P: Apexi Power FC SR20DET

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od jagy »

Prodam Apexi Power FC SR20DET. Pouzite, stav ok, vc. ovladaciho displeje. Foto dodam behem dneska.

Cena: 12 000,-

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od jagy »

Pridano foto
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od J3tb0Y »

mas ho aj odskusane nevies naisto ci to je anozaj pro? keby hej kludne by som vymenil aj s mojim doplatkom
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od jagy »

Odzkousene to nemam. Vytahnute z jezdiciho auta v zahranici.

Pro? To je co, nejaka verze? :)
Naposledy upravil(a) jagy dne 31.03.2009, 22:33, celkem upraveno 1 x.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od J3tb0Y »

no v podstate uz sa nevyraba ...a k tomu ma launch control a ignition cut na obmedzovaci namiesto fuel cutu. Taky trosku special na sprinty
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od evo400 »

no jedná se o model

for the redtop sr

SR20DET (赤) '91.1~'94.1 414-N003 SR202R FCC NT
so fits any redtop out an (R)PS13


takže to není pro žádné auto které se tu kdy prodávalo :cry:

kouknu se na zapojení konektoru na (R)PS13 a S14 abych to porovnal zda by se to dalo využít.

nedávno jednu prodával borec v GB za 300liber a moc se mu nedařilo, právě pro velmi úzké spektrum zájmu
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od jagy »

Diky za upresneni. Mel jsem za to, ze je to na vsechny SR20DET stejne.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od evo400 »

jagy píše:Diky za upresneni. Mel jsem za to, ze je to na vsechny SR20DET stejne.
No právě, pro SRko jsou všechny tyto :

SR2014
SR2015
SR2016
SR2017
SR2018

SR201
SR202
SR202R
SR203
SR204

a pokrývá to od RPS13, přez 14, 14a až po 15

Pokud jsem koukal dobře, nějak nemohu teď najít kde jsem na to koukal, tak 13 a 14 mají stejný konektor a 14a a 15 také. Pak už je to otázka čidel a zapojení konektoru. Z nějakého důvodu se chlapci u Nissanu rozhodli, že i když je použit stejný konektor, nesedí rozložení pinů. A je tu ještě jeden zádrhel, první verze SR20DET montované do S13, RPS13 atd... nebyly vybaveny variabilní vačkou, tedy pokud to bude jednotka pro tuto verzi nebude s tím umět pracovat.




Nissan

Model: 414AN014
Car: Silvia & 180SX PS13 & RPS13
Engine: Red Top SR20DET

Model: 414AN028
Car: Skyline BNR34 GTR
Engine: RB26DETT

Model: 414AN017
Car: 180SX, 96/8~98/12 (for late model) RPS13
Engine: Black Top SR20DET

Model: 414AN018
Car: Silvia S15
Engine: SR20DET

Model: 414AN026
(including pressure sensors, harness and nipple)
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR (D-Jetro) (full AFM removal setup)
Engine: RB26DETT

Model: 414AN029
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR
Engine: RB26DETT

AP ENGINEERING Power FC Pro-spec (New)
Model: 414-N001
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR
Engine: RB26DETT

Model: PFC ER34 010-0134
Car: ER34 Skyline GT-T
Engine: RB25DET NEO

Model: PFC ECR33 010-1842
Car: ECR33 Skyline GTS-t
Engine: RB25DET

Model: PFC ECR33 010-1842
Car: ECR33 Skyline GTS-t
Engine: RB25DET

AP ENGINEERING Power FC (Used)
Model: PFC S13 A0003
Car: S13 Silvia / RS13 180SX
Engine: CA18DET

APEXi Power FC (Used)
Model: PFC SR202R 9706-0011
Car: PS13 Silvia / RPS13 180SX
Engine: Red Top SR20DET

APEXi Power FC (Used)
Model: PFC SR2018 020-0177
Car: S15 Silvia
Engine: SR20DET
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od kenivruh »

http://www.plxdevices.com/ECUDatabase/N ... _99_02.pdf

Mala by fungovat na S14 ak mate tie velke "piny" na vrchu v pocte 4-2-2-3. CAcko ma napr 4-3-3-3

http://www.plxdevices.com/ECUDatabase/N ... viaS14.pdf

Podla tohto poctu sa da rychlo urcite ci tam vobec ten konektor pasuje. Ci sedia piny je ina otazka :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od evo400 »

kenivruh píše:http://www.plxdevices.com/ECUDatabase/N ... _99_02.pdf

Mala by fungovat na S14 ak mate tie velke "piny" na vrchu v pocte 4-2-2-3. CAcko ma napr 4-3-3-3

http://www.plxdevices.com/ECUDatabase/N ... viaS14.pdf

Podla tohto poctu sa da rychlo urcite ci tam vobec ten konektor pasuje. Ci sedia piny je ina otazka :)
Tak to je v prdeli na obrázku od Jagyho vidím konfiguraci plastových výčnělků 4-2-2-3,

moje ecu na S15 má také 4-2-2-3, ale moje jednotka v Corolle tedy z S14 má 4-3-3-3..... kurva!
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od kenivruh »

Este pozor nato ze nieje 4-2-2-3 ako 4-2-2-3.

http://greddy.com/news/ultimateplugins.pdf

N-8 vs N-9
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od evo400 »

Problém je že na S14 Zenki (befor minor changes) se už jednotky nedají koupit a jak jsem včera našel musím si koupit jednotku pro S15 a k tomu kabelovou redukci. To je jediná cesta, krom toho, že bych náhodou sehnal někde použitou jednotku.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od tomita »

evo400 píše:Problém je že na S14 Zenki (befor minor changes) se už jednotky nedají koupit ..
Ale daji :), mam taky.
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od evo400 »

tomita píše:
evo400 píše:Problém je že na S14 Zenki (befor minor changes) se už jednotky nedají koupit ..
Ale daji :), mam taky.
Tak fajn, šup sem s ní
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: P: Apexi Power FC SR20DET

Příspěvek od jagy »

Vite nekdo, jestli je to D-jetro nebo L-jetro model? A pripadne, jak to poznam. Diky
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Odpovědět