Stránka 1 z 1

volnoběh

Napsal: 12.04.2009, 20:36
od Dan
Ahoj vlastníci 200SX,mám problém s volnoběhem,nastavím na 850,zhasnu a mám 1100,zapnu ventilátor na 3 nebo vyhřívání zadního okna jsem zase na 850 a když to vrátím opět mám 1100,rozsvítím a zase mám 850.Nena padá vás něco? Mohlo by mi to být ukradený,ale 200ka bere 15L na sto a jde pomalu za plynem a až od 4000 otáček se probudí.Turbo mám nový a ECU jsem dnes zkoušel ,ale jako vždy mi řekla 55.Dan

Re: volnoběh

Napsal: 12.04.2009, 20:40
od Kentoya
vysoká spotřeba = bohatá směs popř předstih nebo rozvody
(pochopil jsem-telefony)
bohatá směs = čidlo teploty vody, tlak benzínu v liště, lambda sonda jen trochu, váha vzduchu, díra v trubkách

Re: volnoběh

Napsal: 12.04.2009, 22:03
od Dan
Kentoya píše:vysoká spotřeba = bohatá směs popř předstih nebo rozvody
(pochopil jsem-telefony)
bohatá směs = čidlo teploty vody, tlak benzínu v liště, lambda sonda jen trochu, váha vzduchu, díra v trubkách
už jsem snad všechno vyměnil mám všechno dvakrát,ECU je 55 tak fakt si nevím rady,jedině jsem ještě neměnil váhu,ale ten základní problém se mi na to jeví ..

Re: volnoběh

Napsal: 12.04.2009, 22:07
od Dan
Dan píše:
Kentoya píše:vysoká spotřeba = bohatá směs popř předstih nebo rozvody
(pochopil jsem-telefony)
bohatá směs = čidlo teploty vody, tlak benzínu v liště, lambda sonda jen trochu, váha vzduchu, díra v trubkách
už jsem snad všechno vyměnil mám všechno dvakrát,ECU je 55 tak fakt si nevím rady,jedině jsem ještě neměnil váhu,ale ten základní problém se mi na to nejeví ..
ten tlak benzínu v liště mě zajímá,tímhle směrem jsem vůbec nešel,všechny čidla jsem už prohodil,ale je fakt,že nový nebyly.

Re: volnoběh

Napsal: 12.04.2009, 22:09
od Dan
Dan píše:
Dan píše:
Kentoya píše:vysoká spotřeba = bohatá směs popř předstih nebo rozvody
(pochopil jsem-telefony)
bohatá směs = čidlo teploty vody, tlak benzínu v liště, lambda sonda jen trochu, váha vzduchu, díra v trubkách
už jsem snad všechno vyměnil mám všechno dvakrát,ECU je 55 tak fakt si nevím rady,jedině jsem ještě neměnil váhu,ale ten základní problém se mi na to nejeví ..
ten tlak benzínu v liště mě zajímá,tímhle směrem jsem vůbec nešel,všechny čidla jsem už prohodil,ale je fakt,že nový nebyly.
ještě jsem neměnil CAS snad je to správně nemám u sebe manuál,ale nezdá se mi,že je to správný směr odstranění problému ..

Re: volnoběh

Napsal: 14.04.2009, 20:08
od blázen
změř tlak paliva

Re: volnoběh

Napsal: 14.04.2009, 21:54
od doublejay
Dan píše:ještě jsem neměnil CAS snad je to správně nemám u sebe manuál,ale nezdá se mi,že je to správný směr odstranění problému ..
Praveze CASem se nastavuje predstih, nemusi byt vadny, staci blbe nastaveny... Ale fakt je, ze za posledni cca rok jsem videl vadnych CASu vic nez za predchozich 8 let dohromady.

Re: volnoběh

Napsal: 14.04.2009, 21:59
od Kentoya
já v podstatě zjištuji že hodně lidí nadává že jim to nejede a hodně lidem pomůže vyměnit cas a už to jede, měl jsem 8 kusů a už mi zbyl jen jeden jediný náhradní a ten už nedám

Re: volnoběh

Napsal: 15.04.2009, 21:35
od Dan
blázen píše:změř tlak paliva
přiznám se,že nevím jak a čím ho změřit,řešil jsem to výměnou čerpadla a výsledek stejný.Mám poslední postřeh,včera mi to nedalo a tak jsem se hned jak jsem přišel z práce snažil ještě kolem auta běhat.Vyměnil jsem váhu,ale to se nedalo vůbec seřídit a tak jsem vrátil starou.Seřídil na 850 popojel 5m dopředu a zase zastavil a už tam byly otáčky o 200 vyšší a po dalším pojezdu zas sotva 600.A když už byl studenej točí 3min sotva 550 a teprve později se zvednou.Ten volnoběh si takhle se mnou hraje každou křižovatku a na rozjezd je rychlejší má fabka 1.2 :-(.Ještě zkusím ten CAS,ale zoufalost narůstá.D

Re: volnoběh

Napsal: 15.04.2009, 21:41
od Rave
Ja mel 4 CAS a dva znich spatny.

Re: volnoběh

Napsal: 15.04.2009, 21:50
od Dan
Rave píše:Ja mel 4 CAS a dva znich spatny.
no tak ten druhý může být taky :( ,dá se nějak změřit a mít jistotu,že je ok?

Re: volnoběh

Napsal: 16.04.2009, 07:53
od blázen
to kolísání může být zapříčíněno zašpiněným volnoběžným ventilem a špatně nastaveným...

to že si vyměnil čerpadlo je jedno, protože jestli máš třeba přisranou zpátečku,pořát je to veliký provblém s patrně vysokým tlakem...vem měřák do 4 bar a pomocí T kusu ho připoj na palivovou soustavu někde na tu přívodní hadici před tou trubkou co už je přišroubovaná k ECCS a nakopni a měř ...pak zkus měřit taky s odpojeným podtlakem k FPR...hodnoty porovnej dle manuálu

Re: volnoběh

Napsal: 17.04.2009, 20:34
od Dan
blázen píše:to kolísání může být zapříčíněno zašpiněným volnoběžným ventilem a špatně nastaveným...

to že si vyměnil čerpadlo je jedno, protože jestli máš třeba přisranou zpátečku,pořát je to veliký provblém s patrně vysokým tlakem...vem měřák do 4 bar a pomocí T kusu ho připoj na palivovou soustavu někde na tu přívodní hadici před tou trubkou co už je přišroubovaná k ECCS a nakopni a měř ...pak zkus měřit taky s odpojeným podtlakem k FPR...hodnoty porovnej dle manuálu
dík za radu,ale nevím co si mám představit pod přisranou zpátečkou :lol: ,ale tímhle směrem jsem vůbec nikdy nepřemýšlel .... třeba se zesměšním,ale je to myšleno tak,že to je ucpaný??? a ten přebytek nemá kam jít??? z hadice to teče .........

Re: volnoběh

Napsal: 17.04.2009, 21:11
od Dan
Rave píše:Ja mel 4 CAS a dva znich spatny.
ahoj,nevíš jak si mám přeložit přisranou zpátečku?