Stránka 1 z 1

K:CA18DET

Napsal: 14.05.2009, 20:24
od ICEMAN
ZDAREC SHANIM MOTOR CA18DET JEN FUNKCNI

Re: K:CA18DET

Napsal: 14.05.2009, 20:26
od Kentoya
po kompletní GO..... 50 000kč (včetně výbrusu..........................)

Re: K:CA18DET

Napsal: 14.05.2009, 20:51
od Mirek
presunuto, na inzeraty je tu bazar...

Re: K:CA18DET

Napsal: 14.05.2009, 22:56
od mauglie
Po kompletní GO, tlaky 8,8,8,8, kované vnitřnosti (písty wiseco, ojnice K1), štefty ARP, kovové těsnění, nová vodítka ventilů, nové sací ventily, nové olejové čerpadlo, výbrus 83,5mm... ale najeto 4200km (zvažuji swap). Na ceně bychom se mohli domluvit, ale pod kentoyovu nabídku nejdu :D

Re: K:CA18DET

Napsal: 15.05.2009, 14:46
od Bart34
Mauglie tlaky 8,8,8,8? Nema byt 12 :?: :?: :?: :|

Re: K:CA18DET

Napsal: 15.05.2009, 19:10
od mauglie
Kované písty za studena tolik netěsní 8)

Re: K:CA18DET

Napsal: 16.05.2009, 19:00
od blázen
mauglie píše:Kované písty za studena tolik netěsní 8)
8bar za studena je opravdu ,ale opravdu málo..to se mi nezdá... ani u žádných kovaných pístů

Re: K:CA18DET

Napsal: 16.05.2009, 21:53
od Kentoya
já myslím že to nebude tak horký

Re: K:CA18DET

Napsal: 17.05.2009, 08:41
od blázen
to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO

Re: K:CA18DET

Napsal: 17.05.2009, 09:54
od mauglie
Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.

Re: K:CA18DET

Napsal: 17.05.2009, 09:58
od blázen
mauglie píše:Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.
to bude asi lepší,počkáme

Re: K:CA18DET

Napsal: 19.05.2009, 20:29
od mick
blázen píše:to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO
taky mam 8,8,8,8 po go