Stránka 1 z 1
K:CA18DET
Napsal: 14.05.2009, 20:24
od ICEMAN
ZDAREC SHANIM MOTOR CA18DET JEN FUNKCNI
Re: K:CA18DET
Napsal: 14.05.2009, 20:26
od Kentoya
po kompletní GO..... 50 000kč (včetně výbrusu..........................)
Re: K:CA18DET
Napsal: 14.05.2009, 20:51
od Mirek
presunuto, na inzeraty je tu bazar...
Re: K:CA18DET
Napsal: 14.05.2009, 22:56
od mauglie
Po kompletní GO, tlaky 8,8,8,8, kované vnitřnosti (písty wiseco, ojnice K1), štefty ARP, kovové těsnění, nová vodítka ventilů, nové sací ventily, nové olejové čerpadlo, výbrus 83,5mm... ale najeto 4200km (zvažuji swap). Na ceně bychom se mohli domluvit, ale pod kentoyovu nabídku nejdu
Re: K:CA18DET
Napsal: 15.05.2009, 14:46
od Bart34
Re: K:CA18DET
Napsal: 15.05.2009, 19:10
od mauglie
Kované písty za studena tolik netěsní
Re: K:CA18DET
Napsal: 16.05.2009, 19:00
od blázen
mauglie píše:Kované písty za studena tolik netěsní
8bar za studena je opravdu ,ale opravdu málo..to se mi nezdá... ani u žádných kovaných pístů
Re: K:CA18DET
Napsal: 16.05.2009, 21:53
od Kentoya
já myslím že to nebude tak horký
Re: K:CA18DET
Napsal: 17.05.2009, 08:41
od blázen
to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO
Re: K:CA18DET
Napsal: 17.05.2009, 09:54
od mauglie
Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.
Re: K:CA18DET
Napsal: 17.05.2009, 09:58
od blázen
mauglie píše:Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.
to bude asi lepší,počkáme
Re: K:CA18DET
Napsal: 19.05.2009, 20:29
od mick
blázen píše:to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO
taky mam 8,8,8,8 po go