po neúspěšné repasi, kdy se poškodil těsnící kroužek který již neplní svou funkci jak má.Tzn turbo repasované,točí se i tlačí bezproblémů, vrtulky chemicky očištěné a naprosto čisté. Proběhla i očista ložiskové skříně od olejové patiny, leštěná hřídelka, jen díky poškozenému kroužku pouští olej. Myslím si, že po výměně kroužku bude fungovat, mě se ho ovšem samostatný nepodařilo sehnat a další repas kit se mi nechce kupovat, neb budu řešit turbo zcela jiné.
Původně nomanovo koupené jako nekouřící ovšem intezivně kouřící od první montáže.Před repasí najeto ani ne 500km, po repasi jen test kouřivosti.
Vybroušen vstup a zahlazen povrch pro lepší proudění vzduchu, výfuková část okolo wg velmi málo popraskaná na obecné poměry použitých t25.
Originál štefty v plném počtu,nic nesrtženo.
Cenu bych viděl vzhledem k okolnostem na 4000,-
P: garrett t25
Re: P: garrett t25
Ja by som ten tesniaci kruzok mal mat , musim kuknut, som kupoval taky specielny.
Nisan 200 sx s13
Re: P: garrett t25
3500,- při rychlym jednání možná ještě nějaká sleva
Re: P: garrett t25
3000,- při rychlém jednání schází mi keš na nového šneka.