Stránka 1 z 2
Žere olej
Napsal: 20.07.2009, 22:08
od Peca
Takže už jsem tu dlouho nic nepsal...
Žere mi to olej, při klidné jízdě cca 0,1dcl na 100km, při sportovnější jízdě 0,2dlc na 100km a na okruhu tak 1l na 100kmh.
Po GO na podzim to žralo, a kouřilo to i na volnoběh, to jsem myslel že je špatným turbem. Teď je turbo nové, na volnoběh to nehulí, v podstatě jsem si všiml že to kouří jen při prudkém brždění na okruhu (např. z vytočené čtverky jdu na brzdy a podřazuju tak to hulí) a někdo mi říkal že se lehce zakouří i když přidám víc plyn.
Z krytu vaček mi do nádobky nejde nic, odvětrávání bloku je průchozí, komprese jsou ok, na motoru po oleji ani známky, turbo nové. Tak co to může být?
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 08:37
od Heini
Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 08:44
od blázen
sání by bylo mastné ne?
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 08:53
od Heini
Do sání to nejde tolik spíš přez vífuk.
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 09:30
od blázen
tak to je nezjistitelný problém
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 09:33
od Peca
Heini píše:Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
Že by nějaká špatná várka turbín? To je na reklamaci ale ne?
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 09:44
od chosecz
Nemyslím si ... není tam třeba nějaký velký tlak oleje či tak něco? Nebo nějaká vlastnost GTček (kuličkových turb)? Nebo nejaké trošku "jiné" zapojení?
Jako auto si po odlevení v zátahu lehce "odfoukne" modrej kour, ale jen fakt malinko, jako by nejaka kapka oleje tam nejak protekla pres turbo.
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 09:47
od Gerox
nedelaji to gufera ventilu?
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 11:42
od Heini
ty jsou nové
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 13:32
od Kentoya
aji u pecu jsou nové, mě to taky žere, ale já mám v řiti turbo, tak to prozatím přikládám tomu turbu, u pecy jsem to prozatím přikládal pístům, že jsou kované, ale nevím,
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 15:31
od branbito
Niesom odbornik, ale co som sa docital tak by to mohlo byt kombinaciou kovanych piestov a turba. Tiez mam nove turbo a GO som robil v zime a olej trochu mizne. Nechcem porovnavat 200sx a M5, ale docital som sa ze u M5 je kvoli kovanym piestom tiez dost velka spotreba oleja.
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 18:33
od Svobda
Bych rek taky ty pisty kamos ma wiseco na Misakovi a nez se to poradne ohreje tak to i viditelne zahuli a olej taky trochu bere . A je to prej docela normalni s kovanyma.
Ale prave na okruhu by mu to melo brat tolik tak je to divny
Re: Žere olej
Napsal: 21.07.2009, 19:54
od blázen
M5 žere olej jak stará škodovka ..ale asi ne kvůli pístům... nevím..já kované písty nepřisuzuju spotřebě oleje..tlaky jsou dobré..takže proč by to mělo žrát olej..stíráky budou OK..na studených wiseco jsem měl takřka stejný tlak jako na horkých..vůle tam je..ale těsní to kruhy
Re: Žere olej
Napsal: 22.07.2009, 09:04
od tomita
Bude to nejspis turbem.Me to zacalo hulit, kdyz stary turbo odchazelo do kytek. Postupne to hulilo cim dal vic, prave pri odlehceni. Nebo treba kdyz jsem dobrzdoval na krizovatkuu, tak me najednou zezadu predbeh oblak modryho dymu
.
Moje teorie je, ze se pri odlehceni vlivem zmeny tlak/podtlak hne oska v axialnim smeru (jelikoz jsou v prdeli tesneni) a pusti olej do vyfuku.
Pry tomu hodne napomaha i moc otevrenej vyfuk, jelikoz se straci protitlak. Neco na tom asi bude...prosim nekamenovat!
Re: Žere olej
Napsal: 22.07.2009, 11:33
od 935Baby
Taky by to mohl být problém s restriktorem přívodu oleje pro turbo. Nějaká turba potřebují restriktor, ověřovali jste to při montáži?
Problém s restriktorem třeba řešili tady na Mazdě GTX:
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... &start=510