P: Motor CA18DET

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

P: Motor CA18DET

Příspěvek od kenivruh »

Robena oprava spodku asi pred 2 rokmi, nove kruzky, loziska, rovnanie bloku, atd. Presnejsie info ked tak poda kentoya.

Najazdene mozno 10 tisic km, uz si to nepamatam presne. Motor predavam bez vyfukovych zvodov, alternatora, bez klapky, bez zotrvaku. Odporucam dat spravit hlavu, kedze s tou nebolo robene nic a myslim ze min. gufera ventilov by potrebovala nove. Tiez omrknut ako vyzera blok a piesty, kedze motor stal rok a pol. Ale naskocil po tej dobe ako hodinky.

Cena neviem aka je adekvatna, takze zacnem na 700 EUR. Dohoda ista :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Motor CA18DET

Příspěvek od kenivruh »

Cena dohodou :bounce:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět