Přepis Nissanu 240SX KA24E
Napsal: 02.09.2009, 20:18
Tak bohuzel je to asi definitivni, proste za to budu muset tech 10K vysolit, nebo 7 (3+4)...
Tady je uryvek z mailu z Ministerstva Dopravy:
"K Vašemu dotazu Vám sdělujeme následující:
Předem je nutno vysvětlit, že Vámi uvedená "ekologická daň" je ve skutečnosti poplatek na sběr, zpracování a likvidaci autovraků, který stanovuje zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech, který je v gesci Ministerstva životního prostředí, nesouvisí technicky s právními předpisy týkající se registrace je v souvislosti s ní vybírán. Stanovení výše poplatku v návaznosti na plnění emisního limitu je dáno též zákonem o odpadech, který také stanovuje, že plnění dané emisní úrovně je dáno zápisem v technickém průkazu. Údaje o emisních normách se nezapisovaly u vozidel, které žádné úrovně neplnily a z důvodu absence tohoto údaje v dokladech k vašemu vozidlu je požadován nejvyšší poplatek. V případě, že z nějakého důvodu nebyl zápis proveden a vozidlo je plní, tak je možné tento údaj věrohodně doložit a zápis provést. Za věrohodné doložení se považují Vámi uvedené způsoby jako výpis od pověřené organizace či vyjádření výrobce.
Vaše vozidlo Nissan 240SX však technicky být nemůže ani v databázy organizace DEKRA (jedná se o databázi typově schválených vozidel v SRN), ani v české databázi typově schválených vozidel. Důvodem k tomuto je, že toto vozidlo bylo určeno pro americké trhy, z hlediska jejich požadavků bylo vyrobeno, ale pro evropský trh určeno nebylo a z toho důvodu se v databázích evropských vozidel nevyskytují a pochopitelně do nich ani nemohou být doplněny.
Není zřejmé z čeho vychází Vaše informace o tom, že toto vozidlo z roku 1989 plní emisní úrovně EURO 2, avšak na základě zjištění u zástupce výrobce není tento údaj z výše uvedeného důvodu, tj. vozidla určené pro americké trhy, není znám, protože vozidlo nebylo schvalováno a tedy i posuzováno z hlediska evropských předpisů.
Vzhledem k výše uvedenému Vám nemůžeme poskytnout příznivější odpověď ani zajistit Vámi požadované doplnění databází."
je smutne, ze uz ani na oficialnich organech spravy České Republiky nejsou schopni podat odpoved bez gramaticke chyby...Nicmene z mailu jasne plyne, ze USA verzi proste do databaze nenacpou a taky nevim, jak se k tomu stavi Nissan, jestli je vubec schopny ten papir o emisich vydat...Super je, ze to sou az takove svine, ze to musi byt zapsano pro kazde auto zvlast, tzn. kdyz ja vysolim 4K za nejake blbe lejstro, nemuze to pouzit nikdo se stejnym problemem po me a bude je muset platit znova...Stejne v tom mam gulas...Pokud vim, jde o motor a ne o auto, takze by se mel resit KA24E a jeho emise a ja vim o lidech, kteri ten zapis v TP maji, takze mi cela ta maskarada s americkym trhem neni jasna...Je mi z toho na bliti, clovek chce provozovat kvalitni japonske auto a plati stejny balik penez jak za prorezlou 105ku...sere me to...
Tady je uryvek z mailu z Ministerstva Dopravy:
"K Vašemu dotazu Vám sdělujeme následující:
Předem je nutno vysvětlit, že Vámi uvedená "ekologická daň" je ve skutečnosti poplatek na sběr, zpracování a likvidaci autovraků, který stanovuje zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech, který je v gesci Ministerstva životního prostředí, nesouvisí technicky s právními předpisy týkající se registrace je v souvislosti s ní vybírán. Stanovení výše poplatku v návaznosti na plnění emisního limitu je dáno též zákonem o odpadech, který také stanovuje, že plnění dané emisní úrovně je dáno zápisem v technickém průkazu. Údaje o emisních normách se nezapisovaly u vozidel, které žádné úrovně neplnily a z důvodu absence tohoto údaje v dokladech k vašemu vozidlu je požadován nejvyšší poplatek. V případě, že z nějakého důvodu nebyl zápis proveden a vozidlo je plní, tak je možné tento údaj věrohodně doložit a zápis provést. Za věrohodné doložení se považují Vámi uvedené způsoby jako výpis od pověřené organizace či vyjádření výrobce.
Vaše vozidlo Nissan 240SX však technicky být nemůže ani v databázy organizace DEKRA (jedná se o databázi typově schválených vozidel v SRN), ani v české databázi typově schválených vozidel. Důvodem k tomuto je, že toto vozidlo bylo určeno pro americké trhy, z hlediska jejich požadavků bylo vyrobeno, ale pro evropský trh určeno nebylo a z toho důvodu se v databázích evropských vozidel nevyskytují a pochopitelně do nich ani nemohou být doplněny.
Není zřejmé z čeho vychází Vaše informace o tom, že toto vozidlo z roku 1989 plní emisní úrovně EURO 2, avšak na základě zjištění u zástupce výrobce není tento údaj z výše uvedeného důvodu, tj. vozidla určené pro americké trhy, není znám, protože vozidlo nebylo schvalováno a tedy i posuzováno z hlediska evropských předpisů.
Vzhledem k výše uvedenému Vám nemůžeme poskytnout příznivější odpověď ani zajistit Vámi požadované doplnění databází."
je smutne, ze uz ani na oficialnich organech spravy České Republiky nejsou schopni podat odpoved bez gramaticke chyby...Nicmene z mailu jasne plyne, ze USA verzi proste do databaze nenacpou a taky nevim, jak se k tomu stavi Nissan, jestli je vubec schopny ten papir o emisich vydat...Super je, ze to sou az takove svine, ze to musi byt zapsano pro kazde auto zvlast, tzn. kdyz ja vysolim 4K za nejake blbe lejstro, nemuze to pouzit nikdo se stejnym problemem po me a bude je muset platit znova...Stejne v tom mam gulas...Pokud vim, jde o motor a ne o auto, takze by se mel resit KA24E a jeho emise a ja vim o lidech, kteri ten zapis v TP maji, takze mi cela ta maskarada s americkym trhem neni jasna...Je mi z toho na bliti, clovek chce provozovat kvalitni japonske auto a plati stejny balik penez jak za prorezlou 105ku...sere me to...