Stránka 1 z 3

gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 26.09.2009, 18:38
od Design
Chci se zeptat nebo spiše ujistit. Sundal jsem origo turbo t28 vzal jsem nove turbo gt2871r tudiš přechod z kluznych na kuličkova ložiska použil jsem original privod oleje a všechny trubky a šrouby ze stare t28 je to tak v pořadku nebo musi byt na gt2871r nejaky specialni restriktor? Ptam se proto protože jsem se potkal s dvěma různými názory a nechci neco podělat. Děkuji za objasnění a vysvětlení předem.

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 26.09.2009, 19:13
od kenivruh
Tak tu sa tiez stretnes s dvomi nazormi, takze si moc nepomozes. Uz to tu bolo riesene stokrat.

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 07:10
od evo400
Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 08:44
od Peca
evo400 píše:Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.
Nj ale je ten restriktor již zakomponovaný do šroubení na přívod oleje nebo by měl být dodaný zvlášť? Taky to řeším....

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 08:58
od Iwan
Nazor jednoho manika tu u nas v meste je taky ze restriktor je v turbe uz zabudovany :)

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 09:02
od evo400
Představuji si to tak, že do turba našroubuješ něco takového Obrázek a pak na to dáš bajno. Nebo to bude součástí toho průchozího šroubu jako zde http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0377874167

http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=442

prostě je to potřeba, nevím jak máš turbo sestavené a zda už je do něj něco našroubované. Pokud by jsi kupoval turbo s takzvaným fitting kitem měl by jsi všechny potřebné hadice a koncovky už v dodávce, u holého turba se musíš postarat sám

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 09:33
od Peca
Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného :roll:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 09:35
od Mirek
AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 09:48
od Peca
Mirek píše:AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?
Garret na svém webu přímo kontaktní informace nemá, pouze na distributory, ptal jsem se jak v Turbocaru tak ve Specialturbo a tohle mi nebyli schopni říct! :?:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 10:11
od Design
Peca píše:Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného :roll:
Presne tak sice to tu bylo řešeno 100x ale ja proste nechci udelat chybu a vyhodit prachy za turbo abych ho pak zlikvidoval kvuli takove blbosti.Nekdo rika musi byt nekdo rika nemusi byt.Ješte mi psal n1zmo a ten psal do h-devu a rekli mu zajimavou vec tak budu rad když přispějě svou spravou i sem.

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 10:31
od Heini
Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 10:36
od Peca
Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 11:40
od kenivruh
Peca píše:
Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/
V tom kolienku na CA bloku je restriktor. Ked sa kuknes dnu so svetlom tak uvidis mrnavu dierku. Co sa tyka gulickovych lozisk, keby som bol Garrett tak urcite dam do vstupu pri vyrobe zabudovanu restrikciu (co asi aj je tak).

A ako som vravel, zase sme tam kde tato diskusia uz na tomto fore bola :)

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 11:45
od Peca
Koupil jsem ten banjo bolt, tim snad nic nepokazim

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Napsal: 28.09.2009, 11:48
od kenivruh
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
Garrett ball bearing turbochargers require less oil than journal bearing turbos. Therefore an oil inlet restrictor is recommended if you have oil pressure over about 60 psig.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... s.html#t16
Ball-bearing turbochargers can benefit from the addition of an oil restrictor, as most engines deliver more pressure than a ball bearing turbo requires.

Takze asi tak.