P: startéry, převodovky(det&et),motory(et),polomotor det atd
Napsal: 24.12.2009, 11:08
nuže, je toho víc:
Několik startérů ca18et, pokud se nepletu jsou shodné se startéry ca18det, jednu převodovku ca18det bez řadicí tyče a kloubu, stav netuším..potom převodovka ca18et vyčištěná zvenku od sajrajtu, chtěla by vyměnit gufero u kardanu ale bez oleje nejezdila, lehce chycenej synchron na dvojce ale jezdil jsem sní vpohodě i pod plnym.
Potom nějaký jetý spojkový sady, jedna má zánovní lamelu, druhá fungovala taky ale lamela již není tak nová, ale použitelná zcela určitě ještě je.Několik et setrvačníků, tři bloky, tři kliky, třikrát všchno prostě..motory jsou rozhozený takže není problém prodat jen nějaký díl..vše ET a potom jeden DET polomotor s chycenym lágrem na prvnim válci na ojnici, vydřená i klika, ulomený ostřik na prvním válci..Prodejce řikal že ten motor běžel, což je hovadina protože sním nešlo otočit dokud jsem ho nerozebral..výměník a a vana plná kovového bordelu..klika asi nepoužitelná, písty jsem moc neprohlížel ale rád vše nafotím..
Dále kustom ET svody na T25 s použitím ca18det výstupní výfukové trubky z turba, Jsou svařované z nerezových kolínek, jsou tenkostěné (pamatuju-li si dobře tak 1,5mm a jsou dosti lehké..Příruby k hlavě olíznuté na magnetce..odzkoušeny intenzivním boostem, svítili dostkrát jako žárovka a nikde nepraskly.Byl to první prototyp hotový za víkend (krom přírub které jsem dělal ručně pilníkem aby byly přesně zalícované ) takže to není nic úplně úžasného ale svojí funkci plní a jede to snima podsatatně lépe než se sérií, dvě větve dlouhé, dvě větve krátké,v případě zájmu nafotim..
a abych nezapoměl tak ještě asi už 5 et hlav, vačky,klaviatury,ventily..alei budíky a ostatní díly na s12..
Několik startérů ca18et, pokud se nepletu jsou shodné se startéry ca18det, jednu převodovku ca18det bez řadicí tyče a kloubu, stav netuším..potom převodovka ca18et vyčištěná zvenku od sajrajtu, chtěla by vyměnit gufero u kardanu ale bez oleje nejezdila, lehce chycenej synchron na dvojce ale jezdil jsem sní vpohodě i pod plnym.
Potom nějaký jetý spojkový sady, jedna má zánovní lamelu, druhá fungovala taky ale lamela již není tak nová, ale použitelná zcela určitě ještě je.Několik et setrvačníků, tři bloky, tři kliky, třikrát všchno prostě..motory jsou rozhozený takže není problém prodat jen nějaký díl..vše ET a potom jeden DET polomotor s chycenym lágrem na prvnim válci na ojnici, vydřená i klika, ulomený ostřik na prvním válci..Prodejce řikal že ten motor běžel, což je hovadina protože sním nešlo otočit dokud jsem ho nerozebral..výměník a a vana plná kovového bordelu..klika asi nepoužitelná, písty jsem moc neprohlížel ale rád vše nafotím..
Dále kustom ET svody na T25 s použitím ca18det výstupní výfukové trubky z turba, Jsou svařované z nerezových kolínek, jsou tenkostěné (pamatuju-li si dobře tak 1,5mm a jsou dosti lehké..Příruby k hlavě olíznuté na magnetce..odzkoušeny intenzivním boostem, svítili dostkrát jako žárovka a nikde nepraskly.Byl to první prototyp hotový za víkend (krom přírub které jsem dělal ručně pilníkem aby byly přesně zalícované ) takže to není nic úplně úžasného ale svojí funkci plní a jede to snima podsatatně lépe než se sérií, dvě větve dlouhé, dvě větve krátké,v případě zájmu nafotim..
a abych nezapoměl tak ještě asi už 5 et hlav, vačky,klaviatury,ventily..alei budíky a ostatní díly na s12..