Stránka 1 z 2
200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 24.02.2010, 22:49
od JardaGT
Nechápu, co se to všude děje. Kdekoliv se mluví o motoru SR20DET, tak je vždy spojován s GO, nebp zápornýma řečma. Mám Primeru GT, mosel P11 a poohlížím se po S14, ale nějak nejsem přesvědčený. Chtěl bych ji dovézt z DE, protože u nás jich moc na prodej není, ale jak si pročítám ty články, tak mě to nějak přechází... I když bych za něho dal v DE 200 000 CZK, tak se vsadím, že mě hned každý řekne, at si nechám rezervu na GO. S turbem počítám, že už nebude po 10 letech OK, ale proč pořád všichni melou o GO celého motoru. Já ho mám sice bez turba, ale nemám s ním po 200 000 km žádný problém, pokud se o něho člověk poctivě stará.
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 24.02.2010, 23:18
od DragonART
JardaGT píše:nemám s ním po 200 000 km žádný problém, pokud se o něho člověk poctivě stará.
To sice ano, ale ty víš jak se k tomu choval majitel před tebou? Většinou to nemusí být takový problém.. a 200 k czk je myslím docela fajn suma na S14.. Otázkou zůstává jestli zenki nebo kouki
Každopádně Generálce se nevyhneš. Ty díly se prostě unaví, a kor u turba kde jsou namáhaný o něco víc než u tvý atmosfery..
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 24.02.2010, 23:23
od Kentoya
já na bluebirdu s motorem CA18 DE (cca 135 koní) měl taky nalítáno přes půl mega než jsem tam dal turbo, a na dvoukile s CA18DET jsem viděl nejvíc 240 000
podobně to bude s SR motorem
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 00:15
od OndraS13
Jestli se dokážeš start o motor a narazíš na dobrej kus tak neni problem .... Každej taky nadává na CA18DET že hned začnou klepat apod... - ale je to kvuli tomu že tomu málokdo věnuje takovou péči jakou si ten motor zaslouží ( i já jsem jedno CAčko asi načal protože jsem nevěděl a když už jsem se o to začal starat bylo pozdě ) Jde jen o to na co narazíš - spíš to chce si třeba vyčíhnout nějaký tady třeba z fora - jestli ho někdo pustí - jde o to že tady se aspoň můžeš podivat do historie prodávajícího a uvidíš jestli třeba měl nějakej problem a jak ho řešil , uvidíš i vesměs historii auta - když se tady někomu něco přihodí a neví si se závadou rady tak to sem napíše , různý lidi mu řeknou jak to řešit a on se podělí o vísledek a hned víš jestli to je kvalitně udělaný ..... Ale kupovat auto u kterýho neznáš minulost a neznáš majitele - tak to ti každej poradí udělat GO ( pro jistotu - nikdy nevíš )
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 00:27
od Mirek
nejsem si jisty zda je toto tema ve spravne sekci, ale necham to na martinovi....
Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky. Ano, tvuj je ok.....muj ma pres 210tis a taky je vicemene ok. Je to o zachazeni, zalezi jak se k tomu kdo choval. U turba je nevyhoda ze je udrzba narocnejsi a naroky na ni vetsi....na to bohuzel vetsina lidi sere a pak ty motory vypadaji tak jak vypadaji. Bohuzel u SR20DET se zanedbana udrzba projevi rychleji a vice nez u SR20DE. Kdyz nekdo mluvi o motorech CA18DET a SR20DET ze jsou spatne a serou se, dotycny bohuzel nevi o cem mluvi, a siri dal kraviny ktery mu rikal pepa ve staji....motory jsou ok, ale majitelem je obcas kokot co si mysli ze kdyz pretahne vymenu oleje o 2-3tis, nebo kdyz tam naleje olej ze supermarketu ze se nic nestane....stane...nemusi hned, ale stane
Preplnovani holt stoji prachy
Ale SR20DET a SR20DE je obrovskej rozdil...mel jsem oboji, tak muzu porovnavat...primera jede moc pekne, ale oproti sx co jsem mel to je porad nic.
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 06:23
od JardaGT
Tak třeba u mojí Primery vím, jak se o ni předchozí majitel staral. Byl to člověk celkem při penězích, tak auto dával jen do Nissanu a dal mi hodně velkou hromádku účtů za díly a opravy.
V P10 je ten motor ještě trošku nevychytaný...
200 000 CZK myslím, za Kouki. Něteré auta jsou tam originál a v hodně zachovalém stavu. Co je při GO SR20DET nejdůležitější?? Mylsím, co bude vždy určitě vysrané... A jde třeba klepání na klicenějak zamaskovat?
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 06:29
od Mirek
no pouze vis ze ji daval do autorizovanyho servisu....jak se o auto staral a choval se k nemu z uctenek nevyctes....tezko uctenkou dolozi ze tomu nedaval za studena, konkretne u SX ze po drave jizde dochlazoval turbo...
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 06:50
od JardaGT
Mirek píše:no pouze vis ze ji daval do autorizovanyho servisu....jak se o auto staral a choval se k nemu z uctenek nevyctes....tezko uctenkou dolozi ze tomu nedaval za studena, konkretne u SX ze po drave jizde dochlazoval turbo...
Nebyl to žádný debil, ale rozumný člověk. To auto měl dva roky.
Dle ostatních příspěvků usuzuji, že pokud koupím 200 SX, tak si k ceně ještě musím připočítat dalších 50 fíků na GO.
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 08:10
od Mirek
JardaGT píše:
Nebyl to žádný debil, ale rozumný člověk. To auto měl dva roky.
Dle ostatních příspěvků usuzuji, že pokud koupím 200 SX, tak si k ceně ještě musím připočítat dalších 50 fíků na GO.
cemu z toho jak jsem napsal ze je to stejne jak u GT primery, ze zalezi jak se o to kdo staral, nebylo rozumet? Vyber si udrzovane auto a nemusis pocitat zadny dalsi fiky na GO
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 08:39
od Fire
mám s14 3 roky a GO jsem dělat nemusel ..šlape jak hodinky
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 09:18
od kenivruh
Kup si S14 od branbita. Myslim ze ponuka za dobru cenu.
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 16:27
od jagy
Mirek píše:
Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky.
To neni pravda... jsem videl snad jednou, ze by se nekomu vydrely vacky na DE. To musi byt nekdo sakra velke prase na udrzbu, aby se ucpaly olejove trubicky k vackam. Stejne tak klika neni problem. Je to tak 1 z 10ti motoru ze odejde na vackach/klice. Obecne DE vydrzi strasne moc.
JardaGT píše:
V P10 je ten motor ještě trošku nevychytaný...
Blbost. Je to presne naopak. RR DE motory z P11/N15 maji problemy s klikou mnohem castejsi.. stejne tak se spotrebou oleje.
Jinak u S14 bych po koupi asi radsi tu GO udelal. Ty dily na GO nejsou tak drahe a pokud si to auto planujes nechat, tak je to lepsi udelat hned a mit pokoj.
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 16:32
od Rave
jagy píše:Mirek píše:
Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky.
To neni pravda... jsem videl snad jednou, ze by se nekomu vydrely vacky na DE. To musi byt nekdo sakra velke prase na udrzbu, aby se ucpaly olejove trubicky k vackam. Stejne tak klika neni problem. Je to tak 1 z 10ti motoru ze odejde na vackach/klice. Obecne DE vydrzi strasne moc.
no moje P10 gt mela take vacky (i)
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 17:16
od Mirek
zvlastni..pan jandus kteremu proslo rukama mraky primer a motoru (P10 i P11 - prodava z nich dily na nissanclubu) mi tvrdil ze je to jejich slabina a ze je to casty jev, ze pri nakupu si na to mam davat pozor..asi mel pech na spatny kusy...
Omlouvam se za OT, pak to promazu
Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit
Napsal: 25.02.2010, 21:58
od jagy
Jo, to asi mel smulu.. protoze to tak neni.
Myslim, ze mi tech motoru proslo rukama vic... a mam i vetsi prehled i ze zahranici, co tem motorum byva.
Jinak zajimave, ze to tvrdi Jandus a nikdo jiny tohle netvrdi.. na druhou stranu kupuje same mrdky a bouracky na dily, tak se mozna neni cemu divit, ze je to v kasi.