Stránka 1 z 2
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 16:03
od Martin_534
exhust housing je z litiny, to nesvaříš
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 16:13
od blázen
svařit jde,ale asi ne doma ...
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 16:18
od Awatar
pokud použiješ origo těsnění nissan a spojovací materiály origo nissan, tak to vydrží. Pokud možno, tak dát na výfuk ještě vlnovec, aby se ti vybrace od výfuku tolik neopírali do turba a tím pádem nepovolovali matky.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 17:13
od Mirek
ja ted daval na RB medeny matky co se davaj na avie (ty se trepou dost), jsou samojistici, stoupani pasuje tak uvidim....
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 20:02
od chosecz
Seriove Nissan tesneni a je to pohoda, overeno praxi.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 20:19
od mauglie
Těsnění je "putna" jaké užiješ, důležité jsou kvalitní samozajišťovací matky anebo matky + zajišťovací plíšek, na těch to záleží především. Pak vlnovec a měl by být klid.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 20:24
od jagy
Nevim, jak na CA, ale na SR je origo tesneni tusim 3-vrstve kovove.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 20:55
od Design
Origo nissan použiva ty plišky aspon na SR
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 21:29
od mauglie
Matky Nissan, plíšky Acros za pár šupů, řádově v korunách. Nissan kus snad 80kč.
Těsnění Nissan směšovač (obdelníkové) cca 570Kč, outlet cca 700Kč - ve Vysočanech
Jinak kovová těsnění z ebay taky dobrá, fungují, tady můžeš ušetřit a prohnout se jen na matkách
Nejdůležitější je zamezení možnosti povolení, nikoliv těsnění imho - platí pouze pro kovová
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 21:44
od Awatar
To origo Nissan je sice dražší, ale funguje.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 21:59
od mauglie
Awatar píše:To origo Nissan je sice dražší, ale funguje.
V tip je v tom, že to levné funguje stejně
Nejde o to šetřit, ale zbytečně nevyhazovat
, když je možnost stejné funkčnosti za podstatně nižší náklady.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 01.04.2010, 22:09
od mauglie
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 02.04.2010, 08:22
od Vladislav Bureš
Litinu svaříš i doma elektrikou s litinovýma elektrodama. Měděné matky se běžně používají na výfuky protože nereznou některé slitiny jsou i velmi tvrdé ale i tak nesnesou větší zátěž takže by jsi musel výfuk držet i někde blíž k motoru. já jsem zkoušel povolit všechny svoje matky na výfuku a i po dvou letech klidu šli pěkně. Pak máš ještě další možnost chytit to jak je tu psáno samojistícíma ale třeba i nerezovýma matkama s kovovou vložkou.
Jelikož se mi také povolují a čas od času také utahuju jak řešíš utažení matic co jsou na straně svodů? Ty k podběhu utahuju bez problému ale ty druhé dvě jsou mi záhadou.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 02.04.2010, 10:13
od blázen
jo,ale kupovat balík elektrod kvůli tomu,že použiješ jednu,je za cenu toho balíku nesmysl..
ale ano,litina svařit jde v pohodě.. viděl sem ji vařit mnohokrát,,
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 02.04.2010, 22:10
od MYSAK
My sme litinu varili i COckem, bylo to na stroji jehoz zivotnim udelem je mlatit a svary drzej takze to musi jit