Zdravím nejsem tu každý den atd a jsem tu nováček takže sry či to tu někde bylo nebo je
Neprodal by někdo face přední nárazník i s blinkry a tema plastikama co prijdou na blatníky děkuji za odpovědi a nabídky
jo a je tu možnost výměny mám druhé auto na díly tak by se šlo domluvit
K: Face narazník
- Mirek
- user
- Kontaktovat uživatele:
Re: Face narazník
novej nebo starej, kdyz se podivas na ostatni prispevky, maji v nazvu bud P: jako prodam nebo K: Koupim..neni to tak tezke Opravim to tentokrat, priste si na to davej pozorOndas píše:Zdravím nejsem tu každý den atd a jsem tu nováček takže sry či to tu někde bylo nebo je
Neprodal by někdo face přední nárazník i s blinkry a tema plastikama co prijdou na blatníky děkuji za odpovědi a nabídky
jo a je tu možnost výměny mám druhé auto na díly tak by se šlo domluvit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: K: Face narazník
Mám, jen bez mřížek a bez blinkrů
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Vladislav Bureš
- user
- Kontaktovat uživatele: