P: předběžně CA18DET po GO
Napsal: 17.06.2010, 11:42
Jedná se o zgenerálkovaný motor CA18DET.
Blok: bez výbrusu, nebyl zapotřebí, krásně zajetý motor - komprese ještě dodám
Klika 1. brus, lágry ACL Duraglite, vyvážená.
Ojnice sériové, úhlované
Písty sériové
Nová těsnění
Nové olejové čerpadlo
Nové rozvody
Nová vodní pumpa
Kovové těsnění pod hlavou
Komplet GO hlavy - nové sací ventily (54 nebo 72 série, teď přesně nevím), nová vodítka, nová gufera dříku ventilů, zabroušená sedla i ventily
Repasovaná hydra
Kompletně vyčištěný - sací svody, kanálky, AAC ventil...
Nastavené TPS
K motoru mohu dát za příplatek:
Svody a T25 turbo v excelentním stavu
Setrvák
Spojkový kit F1 racing stage 3
Převodovku se zánovním spojkovým OEM válečkem - až na zpátečku, které se tu a tam nechce, jinak v naprosto perfektním stavu ; pak mám ještě dvě v naprosto ok stavu.
Jednodílný kardan
Servo
Aluminiový chladič Mishimoto
Odlehčenou hlavní řemenici z duralu, která je vyvážená na x tisíc otáček
Sériovou ecu a kabeláž
atd atd
Cena dohodou
Možnost otestovat cca v půli července, Praha.
Blok: bez výbrusu, nebyl zapotřebí, krásně zajetý motor - komprese ještě dodám
Klika 1. brus, lágry ACL Duraglite, vyvážená.
Ojnice sériové, úhlované
Písty sériové
Nová těsnění
Nové olejové čerpadlo
Nové rozvody
Nová vodní pumpa
Kovové těsnění pod hlavou
Komplet GO hlavy - nové sací ventily (54 nebo 72 série, teď přesně nevím), nová vodítka, nová gufera dříku ventilů, zabroušená sedla i ventily
Repasovaná hydra
Kompletně vyčištěný - sací svody, kanálky, AAC ventil...
Nastavené TPS
K motoru mohu dát za příplatek:
Svody a T25 turbo v excelentním stavu
Setrvák
Spojkový kit F1 racing stage 3
Převodovku se zánovním spojkovým OEM válečkem - až na zpátečku, které se tu a tam nechce, jinak v naprosto perfektním stavu ; pak mám ještě dvě v naprosto ok stavu.
Jednodílný kardan
Servo
Aluminiový chladič Mishimoto
Odlehčenou hlavní řemenici z duralu, která je vyvážená na x tisíc otáček
Sériovou ecu a kabeláž
atd atd
Cena dohodou
Možnost otestovat cca v půli července, Praha.