p: datsuny

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

p: datsuny

Příspěvek od Kentoya »

kluci jelikož mám hodně velké zdravotní problémy, další se mi kupí a nestíhám vydělávat, tak abych udržel dílnu nad vodou, musím něco prodat

jsem ochoten prodat svoje oba datsuny 280zx, jeden na švýcarských papírech, druhýho jsem měl na náhradní díly, jeden motoricky najeto 160 000, druhej 120 000km, je to samo orezlý, a snad ale kompletní, jsou k tomu navíc nějaký díly z motoru, hlavně klika s vyšším zdvihem, která se prodává na ebai hodně draho

stálo mě o všechno i s dopravou ke mě +- 80 000 a tyhle peníze bych chtěl

auta koupím časem znovu, ale jak zavřu dílnu, už ji neotevřu, nic jiného za prodejem není
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od Peca »

sry za OT, ale tohle mě mrzí :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: p: datsuny

Příspěvek od infin1tty »

keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..
Shuya
user
Příspěvky: 41
Registrován: 02.02.2008, 20:35

Re: p: datsuny

Příspěvek od Shuya »

a nejake foto alebo tak je niekde?
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od slik85 »

infin1tty píše:keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..

tak vlozme to SR20DET do 280zx :bounce: :bounce: :bounce:
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od Bart34 »

No ty vole to by byla masina. Dej nejaky fotky Franto. Jinak skoda, v tvych rukach by ty kary byly jak v perince. Tesim se , ze jeste neco udelad az se rodina vzpamatuje. Drz se. Jinak preju kupci pevnou a klidnou ruku pri rizeni a renovaci.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od blázen »

slik85 píše:
infin1tty píše:keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..

tak vlozme to SR20DET do 280zx :bounce: :bounce: :bounce:
takový vergl...jednoznačně RB... 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: p: datsuny

Příspěvek od Kentoya »

jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit

a největší nesmysl je dát tam SRko, nahradit šestivál čtyřválem je prostě nesmyl, to Rb ještě pochopím u toho kdo neviděl střeva obou motorů, a RB je prostě známější motor, ale eLko je jinde
Uživatelský avatar
Kohla
user
Příspěvky: 419
Registrován: 18.11.2009, 17:00
Bydliště: Praha/Olomouc

Re: p: datsuny

Příspěvek od Kohla »

Kentoya píše:jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit
Čuchám čuchám Wangan Midnight? :) Devil Z byla neskutečná mašina, až budu jednoho dne bohatý fajnšmekr ( :lol: ), tak si ji postavím... Ale chce to kastli z 240Z.

Tady je seznam úprav, kdyby si to někdo chtěl postavit:
Engine-
P90A head, F54 block, both sourced from an '83 Turbo 280ZX
Triple Mikuni side-draft carburetors, 47mm bore [?]
Twin Garrett T3/T04 hybrid turbochargers
HKS SuperSequential Blow Off Valve
Custom fabricated intake plenum, 47mm velocity stacks
Custom grind camshaft, 290* duration [?], .510 lift [?]
Forged internals, ceramic coated forged dished pistons [7.4:1 CR]
Claimed 620BHP@6000, TQ unknown

Trans-
Nissan/Borg Warner T5 5-speed, non-"World Class"
Twin-plate Ogura [?] clutch

Diff-
R200 VLSD sourced from '87 300ZX Turbo Special Edition

Suspension/Body-
SSS [Speed Shop Shinohara] coilovers, custom valving
Custom sway bars [SSS?]
SSS custom 8-point cage
Takata 5-point harnesses
Bride racing buckets

Brakes-
R32 4-piston front calipers, cross-drilled/slotted 11.5" rotors [F], cross-drilled/slotted 11.5" rotors, calipers unknown
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od slik85 »

SR je lahsi a aj kratcsi takze motro by prakticky zacinal na napravnici
dat to na 35Ohp a super stroj
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: p: datsuny

Příspěvek od infin1tty »

slik85 píše:SR je lahsi a aj kratcsi takze motro by prakticky zacinal na napravnici
dat to na 35Ohp a super stroj
dik za napad, ale koncim s pracou, a budem hladat o chvilu novu, a ktovie jak to bude dlho trvat, a potrebujem auto cim skor..max. do bud. tyzdna takze uz nic nevymyslam, len nech do mojej modrej kasle ide SRko cim skor -uz malo ist v stredu..a nech sa to spojazdni, lebo nemam ani financie ani pomaly pracu, ani chut uz vyckavat dlhsie..
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od Fizzbiker »

Kentoya píše:jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit

a největší nesmysl je dát tam SRko, nahradit šestivál čtyřválem je prostě nesmyl, to Rb ještě pochopím u toho kdo neviděl střeva obou motorů, a RB je prostě známější motor, ale eLko je jinde
jj ten motor je nadhernej a vykon kterej bude davat (mohl by davat) je v kombinaci s kroutakem 6valu a objemu 3,1L tak klidnej a vyrovnanej ze SRko by se mohlo jit bodnout nehlede na to ze bys SRko pod to obří kapotou pak ani nenasel... :mrgreen: jak pise franta kliku ma, vrtnout to na 3,1 kompresorem foukat treba "jen" 0,6 bar a byla by to bestie.

sou to pekna auta... dycky se na ne moc rád podívám doufam ze ti prodej pomuze dostat se ze srabu.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Buchtak
Member
Příspěvky: 26
Registrován: 21.09.2009, 22:27

Re: p: datsuny

Příspěvek od Buchtak »

To je mi lito, ze nastala takova zivotni situace a musis prodavat :/ snad se to brzo zlepsi a budes si je moc opet koupit :wink:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: p: datsuny

Příspěvek od blázen »

jsou to krásné auta,když sem čučel pod kapotu..je tam místa i na 10válec.. vejde se tam moc..

jak to myslíš,s tou výdrži vůči RB?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: p: datsuny

Příspěvek od Svobda »

Taky si myslim ze stary motory vydrzi nejvic, nesetrilo se vsude kde se dalo,nemohli to tolik propocitat .... Fakt kdyz se podivas pod kapotu staryho sportovniho motoru tak vsechno poradne narozdil dnes . Tim nechci hanit RB to je taky kousek co vydrzi moc ,ale chtel bych videt jeho dily v porovnani
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Odpovědět