Stránka 1 z 1
Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 11:13
od Iwan
Poslednu dobu sa mi zda ze auto silno vybruje pri nizsich otackach (od 1000 do 2000) na vyssich rychlostach (4,5) proste aceleruju z 1000 tocek na 2000 a v aute na 4,5 su citit nenormalne vybracie, to iste ked pustim plyn pri 3000 tockach na 5 rychlosti a necham ich padnut na 1000
Ze by kardan? je tam seriovy
Zotrvak ze spojku? su tam nejake XTD
Alebo nejake silentbloky?
Neco poradte nech to vyresim, zneprijemnuje mi to vozeni v aute
Dik
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 11:53
od Al3x
měl jsem ten samý problém, nakonec jsem zjistil že se mi v jednom místě skoro opírá výfuk o kastli:) a při určitých otáčkách se asi rozrezonoval ta že o ní třískal a když bylo mokro tak skoro pořád:) taky to byl dost nepříjemný pocit a myslel jsem že kardan nebo něco, ale byl to jen ten výfuk:) a projevovalo se to uplně stejně
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 12:09
od Fizzbiker
typl bych to na kardan, v zatzi to nebylo tak hrozne nicmene pri lehke noze nebo brzdeni motorem to bylo citit vic, vidítkem muze být ze by se to projevovalo v násobcích me o treba delalo ve 40 , 80, 120 a 160... puvodne jen v 80 protoze to delalo malo jak se ty vule zvetsovaly bylo to vic znatelne i v tech ostatnich rychlostech. zkoncilo to vylomením křížku z kardanu.
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 14:28
od Iwan
ten vyfuk skontroluju, dik za typ a ten kardan no chcelo by to uz ked tak jednodilny...
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 17:21
od Fizzbiker
no nevim jestli si tim pomuzes,... jednodilny rezonuje mnohem vic a pokud pouzivas auto vicemene jako daily tak je rekl bych spis kontraproduktivní...
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 18:47
od Iwan
ale co pisali ostatny ze nespoznali rozdil ve vybracich medzi seriovym a dvojdilnym a seriovy asi tak lahko nezezenu
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 19:46
od Design
Jak je možny že 350z jezdim vicemene denne a je tam jednodilny kardan a nerezonuje?
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 19:58
od Fizzbiker
rozhoduje delka kardanu jeho hmotnost vyváženost atd... prosta fyzika, proc myslis ze by to delali zbytecne slozitejsi? (dalsi kloub, stredove ulození, sváry navic, vetsi setrvacne hmoty)
mě je to celkem šumák, kazdej at si da co chce, ted resim AWD a "kardanista" mi to rozmlouval... at dam klasiku...
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 20:08
od Design
Jo je pravda naco to auto chceš.
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 22:32
od Mirek
Fizzbiker píše:no nevim jestli si tim pomuzes,... jednodilny rezonuje mnohem vic a pokud pouzivas auto vicemene jako daily tak je rekl bych spis kontraproduktivní...
nesmysl...kontraproduktivni v cem? tohle neni audi A8.....pokud ma nekdo sx, tak v 99% ke sportovnimu svezeni. Jednodilnej kardan snizi hmotnost rotacnich hmot a zanedbatelne odpor. Pokud bude mit v poradku uchyceni motoru, zadni napravy, diferencialu + vyvazeny kardan, tak nebude problem.
Vyhody vicedilneho kardanu jsou jednak mensi prenos vibraci, ale hlavne mensi pozadavky na pevnost motoru a napravy. Auta z linky musi byt stavena na urcity komfort. Je to uplne stejne jako sportovni podvozek...vzdy neco za neco...
Re: Vybracie pri nizsich otackach
Napsal: 01.11.2010, 22:41
od Fizzbiker
šak ano, ja sem to resil proto ze na moji konfiguraci je kardan v podstate nesehnatelny... navic je o dost delsi nez na SX, a myslim ze otazka výhod u soft-performance auta je diskutabilni a bude platit co clovek to nazor, ja si jen myslim ze je lepsi zvazit vse pro a proti a premyslet komplexně co to prinese a jaka sou rizika, stejne tak treba nemusim PUR siláče nebo super tvrdy podvozky na autech ktery treba okruh ani nevidí... netrpí tim jen ridic ale i kastle a dalsi veci... to ale tobe rikat nemusim...