Stránka 1 z 2

200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 14:43
od HakTac
Ahoj,

mam Nissana 200SX s13 1,8 r.v. 1991

Z ničeho nic mi začal jít motor na 3 válce, je slyšet lehké drnčení - na jednom válci je nulová komprese, jako by zůstal otevřený ventil. Co jsem měl problém s konektroem na tomhle válci - kdy auto mělo problém s jízdou na 4 válce, po lehké opravě vše ok a auto jelo jako střela. Ale po nějaké době se stal tento problém.

Nemá někdo s tímhle zkušenosti?

Rozvody jsou ok, nepříjde mi, že by se motor potkal. Jde do otáček bez nějakého odporu, jen to drnčení je opravdu jen lehonce slyšet. Nevím jak motor uvnitř vypadá, jestli je možnost u motoru aby se píst potkal naplno s ventilem, nebo je tady pravděpodopnost zadření či nějaké vady, že ventil zůstal otevřený.

Pak by mne zajímala informace co stojí ventil na tohle auto + nějaká těsnění, vodítka atd.

Opravdu moc děkuji za nforamce.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 14:49
od Fizzbiker
no a tim jako jezdis? pokud to nema kompresi tak bez rozdelani vyresis prd, tesneni pod palici mi tu jedno zbylo zn vikror reinz stejne tak tesneni ventildeklů.

sundej hlavu a uvidis na cem jsi... nefuní to hodne z bloku? to by byl propalenej pist... nepises jakej konektor ale jestli od striku tak se to propalit mohlo.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:03
od HakTac
Po pravdě auto bylo přivezeno před několika lety z německa přetočené na střechu. Oprava se povedla do motoru se nezasahovalo. Na autě byly nějaké úpravy jako snížení auta + výfuk a svody tam jsou Sebring o jiných úpravách v jednotce či motoru nevím.

Auto mám po otci, kdy vůz stál cca 3 roky bez ježdění po projevení této závady. Nějak mi přišlo líto tohle auto nechat ladem a nepovozit se v něm, tak řeším tuto závadu.

Než se s autem vyjelo byl problém právě s tím konektorem (řekl bych že vstřikování - svíčky jsou schovaný pod deklem), ale otec jako elektrotechnik tenkrát udělal opravu a auto jezdilo jak střela.

Po roce či dvou se vyskytl tento problém a s autem se nejezdilo - tedy minimálně bez zátěže, když se popojíždělo.

To drnčení je jako když v el. motorku skáče ozubené silikonové kolečko o zuby, ale hodně lehce. Když o tom člověk neví, tak to ani neslyší.

Nemyslím si, že by byl propálený píst, ale po pravdě nevím jetstli právě nebyla větší spotřeba oleje...

Každopádně nejsou slyšet žádné rány a ani motor sám o sobě nemá žádný odpor, olej nezapáchá.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:06
od Fizzbiker
nejaky duvod musi ta nulova komprese mit a zadny ktery me napada nejde odstranit bez sundani hlavy... :bounce:

aspon sundat ventildekly mrknout na vačky a jestli to mačká hydra stejnak si ale myslim ze prinejmensim bude hlava muset dolu...

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:12
od HakTac
Sesundáním halvy problém nemám prostro na to je. Jen mne zajímalo jestli tady je pravděpodobnost ohnutého ventilu, nebo není.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:17
od Fizzbiker
jedna z mozností to je.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:21
od HakTac
To by bylo dobré...

co stojí ventil + věci k tomu? Někde jsem to nenašel

Každopádně děkuji za tvou rychlou a pohotovou reakci.

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:22
od Kentoya
podpálené ventily mají kompresi cca 3

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:24
od Fizzbiker
ventil ti tu proda kde kdo tesneni pod hlavu se vyplati kvalitni jinak to driv nebo pozdej foukne jedno mi zbylo jak sem ted delal svuj motor

http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=147&t=18265

asi bych dal i novy rozvodak kdyz uz to bude dole. az to sundas uvidis.
podpaleny si nemyslim spis vyštíplý nebo tak neco...

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:24
od Mirek
ohnuty nebo ulomeny nema byt od ceho jestli se to nepotkalo nebo ti neco nespadlo do valce...
pokud netlakuje do oleje tak by problem na spodku byt nemel....spis podpaleny/upaleny ventil. zkus pred merenim komprese do valce dat trochu husteho oleje, pokud by byl problem nekde kolem pistu, ten olej by to mel pritesnit a komprese by se malinko zvedla...pokud ne je tu velka pravdepodobnost na vrsek. jak jsem psal

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:27
od Fizzbiker
predpokladam ze nula je nula i kdyby mel krouzky kazdej na deset kusu neco by tam bylo to samy podpaleny ventil a jestli to netlakuje blok jak rika bude to vršek... pokud se pist hýbe :D

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 15:44
od HakTac
0 komprese je otevřený vršek, uštípnutý, nebo propálený ventil by byla komprese. Mě zajímalo jestli někdo neměl něco podobného, přidřený, nebo kousnutý. Ale tady se prostě veškerý tlak ufoukne ventilama pryč jak jsou otevřený.

Každopádně sundám hlavu a uvidíme :-) Jakákoliv repase neuškodí.

A děkujuu za rady

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 18:01
od sejkora
me se jednou takhle pridrel hydrostel a zustal vyset ventil....

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 19:08
od cornhollio
mel sem taky 0 na jednom valci a byly zaklepany ventily a asi i tesneni pod hlavou

Re: 200SX S13 Bez tlaku na jednom válci

Napsal: 10.02.2011, 19:20
od blázen
rozebraaat :D