Stránka 1 z 3

GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 17:56
od Jebass
Zdravím všechny znalé,mam dotaz budu dělat go a chtěl bych se zeptat mám zajištěnou brusírnu ale potřeboval bych vědět kde a jakou značku dílů,ACL šály jsou jasný wiseco písty taky ale kde do těch pístů seženu kroužky jaký a kde,šrouby apr.těsnění pod palici jaký a kde a spousta věcí olejový čepradlo,a další děkuju za radu.

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 18:04
od blázen
Písty dej obyčejný, stačí.. Jinak wiseco koupíš i s kruhama, bez kruhů ne. Asi bych koupil CP pistons.. Těsnění pod palicí možná poradí kentoya.. Olejový čerpadlo nový nissan.

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 18:35
od Fizzbiker
kdybys to dal frantovi nemusis to resit, kdyz sem videl jak se skladal muj motor pochybuju ze nekdo ma aspon pulko know how prez CAčka 8) navic shaneni a vymysleni atd neni zadarmo... a on uz presne vi kam sahnout takze tak... aspon pak dej cenovku na kolik te to vyslo sam su zvedavej.

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 19:35
od Jebass
já si to nechám poskládat taky od borce kterej tomu rozumí ale musím mu zadat díly jinak tam dá obyč a to se mi taky nelíbí.

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 19:44
od Fizzbiker
Jebass píše: kterej tomu rozumí ale musím mu zadat díly jinak tam dá obyč.
tak tomu rozumi teda asi hodne kdyz ti tam nasklada kdeco... btw kdyz tomu rozumi kolik CA poskladal?

porad to nechapu na foru je clovek ktery to komlet udela za levnej nez ty si sezenes dily, CAcek poskladal vic nez dost porad nechapu vyhody nejakyho mechanika... zvlast kdyz vim jak vetsina mechaniku pracuje stejne tak je problematicka volba tesneni pod hlavu atd, zvlast CA neni chrotchta v TDi....

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 20:02
od sejkora
Fizzbiker píše:
Jebass píše: kterej tomu rozumí ale musím mu zadat díly jinak tam dá obyč.
tak tomu rozumi teda asi hodne kdyz ti tam nasklada kdeco... btw kdyz tomu rozumi kolik CA poskladal?

porad to nechapu na foru je clovek ktery to komlet udela za levnej nez ty si sezenes dily, CAcek poskladal vic nez dost porad nechapu vyhody nejakyho mechanika... zvlast kdyz vim jak vetsina mechaniku pracuje stejne tak je problematicka volba tesneni pod hlavu atd, zvlast CA neni chrotchta v TDi....
nechce, tak nechce...

Re: GO motoru

Napsal: 22.02.2011, 20:14
od Fizzbiker
o to nejde reklama je neplacená jen z toho čuju dalsiho kluka co nacpe penize do motoru kde mu pak foukne pod palicí nebo se mu to zaklepe. prachy v prdeli a motor taky...

nicmene mu preju at to jezdi treba 10x dyl nez nam vsem ostatnim :)

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 14:19
od blázen
na složení CA18 není nic těžkého ,je to jednoduchý motor, jen je třeba to udělat pořádně. U franty máš výhodu toho,že se o nic nestaráš a ceny má velmi nízký.. přivezeš,zaplatíš odvezeš jezdíš..

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 18:11
od Jebass
Je to o možnostech jsem z HK než to vytáhnu-nechci to dělat na zahradě jelikož nemám rameno kozu nic.než to rozdělám půlku věcí postrácím než seženu díly tak se ptám,nemám ten motor jak ke kentoyovi dostat a natož to narvat z5 do auta.tak jedna firma to zařídí celý jen nechci dávat obyč díly který nemusej být good pro moji konfiguraci. tak se ptám.

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 18:18
od Jebass
a ted teda vim že na cca 250 koní mužou stačit obyč písty ojnice atd. takže acl šály apr matice,to tesnění mě hriže tak nevím ale jinak vím že firma dává skoro vše nipparts.to je k bloku horší je sehnat kroužky a písty na broušený válce a veci na hlavu ventily a hydra.

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 18:25
od OndraS13
Vezmeš svoje dvoukilo , seženeš někoho kdo pojede za tebou a pojedeš k Frantovi , auto mu tam necháš a o nic se nestaráš , je to jenom o domluvě s Frantou - a vim že s nim se dá domluvit !!!

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 18:54
od Kentoya
stejně ted tu mám práce na měsíc minimálně a další auto by mě tu měsíc zavazelo
z vlastní zkušenosti vím, že snad všechny motory, které se dělaly jinde, tak do 5 000km byly u mě, jen dva najeli necelých 10 000km, takže se v klidu rozhodni sám, já na tebe určitě netlačím, ale aby jsi nezaplakal že jsi vyhodil 35 a nejezdíš

ted jsem například dělal jedno dvoukilo z prahy, před tím ho měl někdo z prahy a údajně se vše dělalo v servisu, snad i ten člověk dělal v servisu, víc nevím, ale až sem dá terov fotky, třeba ho někdo pozná a dá reference kterej servis to byl

takže, motor se přehazoval z druhého auta a měl být oki, do motoru tedy nikdo údajně nešahal, po otevření, tam byly přidřené šály první brus, ale ještě ve stavu, kdy to nepoškodilo kliku, karbonu 3 kila dvacet, na vačce utržený jeden šroub co drží ten most a pod ním vačka, ostatní na krev, tudíž jsem je vyhodil, svody mezi hlavou a svodama prohnuté o 2,4mm uprostřed, tudíž podfouklé těsnění, jeden ze šroubů na těchto svodech utržený, mezi turbem a outletem, jeden šroub utržený, mezi outletem a downpipe ten spoj, byl přitažený 17kama nerezovýma šroubama, problém byl v tom, že downpipe byla třípalcovka, takže golu nenasadíš, klíčem nepovolíš, a nerezový šroub můžeš louskáčkem tak akorát fotit, když tam nemáš šteft z matkou, která rozlousknout jde jsme sotva v polovině, přítlačák byl na pěti šroubech, jeden utrhli a klídek, zbylých pět bylo natažených, jak to rvali na krev, ten kluk měl štěstí, že se mu přítlačák neutrhnul a neuseknul nohy, klika byla z automatu, a odborníci z prahy netuší, že v této klice chybí kluzné ložisko pro trn z převodovky, chladič nový hliník, byl ke kastli přichycen elektro spinkama, všechny šrouby na krev co drží motor i převodovku k sobě a motor k úchytům, že jsem musel použít 400Nm rázovej utahovák, a tři závity v převodovce stržený, jeden šroub s jiným stoupáním, a poslední specialitka co mám v hlavě je ta, že kola ani tímhle rázovým nešly povolit, musel jsem vzít trhák a metr a půl trubku a šrouby samozřejmě natažený

takže není to první ani poslední případ, mohl bych psát eseje na tohle téma, a jestli jsi ochoten tohle podstoupit, a risknout, přeji ti at ti tvoji mechoši jsou aspon o polovičku inteligentnější

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:02
od Woyta
Ja jsem z Horic. Cili jsem na tom podobne.
A vidim to, ze asi pristi rok touhle dobou zajedu s SX ke Kentoyovi. Tam mu auto necham a domu pojedu vlakem.
Takze dopravu bych problem nevidel.
Sice doma je pekne vybavena dilna ale takhle odpadne dost starosti a je jistota dobre odvedene prace.

Kolem leta me ceka shaneni nejakeho dobreho klempire. To bude taky sranda.

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:21
od mauglie
Kentoya: to jsou případy, že opravdu nechápu. A těch 5tis km mi přijde jako slušný úlet, to musí dělat snad jen v jedné dílně, ne? A taky se divím, že si to lidé nechají líbit... Nicméně jde také o přístup majitelů, viz ten ťulpas bez oleje.

Je to hold o lidech mno, třeba Standa si nechal dělat motor někde v Pze a asi v pohodě - nevím, dlouho jsem s ním nemluvil, ale dost lidí ho vídalo.

Jebas: proťukni si je co jsou zač, zkus najít reference a pod.

Re: GO motoru

Napsal: 23.02.2011, 19:21
od Svobda
A jak vubec resite vyvazeni klikovky kdyz date lehci ojnice a pisty ? Nebo to pri tihlech ,,malych" vykonech neni treba ?