bluebird
Napsal: 07.06.2011, 20:14
tak pro ty co si rádi lámou hlavu
motor v birdu chvilku jede na 4 válce, chvilku na tři chvilku na dva, střídá se to v různých cyklech od minutu až po pět minut, pokaždý jinak, vždy nejdřív vynechá první válec, potom druhej, nebo se to vrátí zpět a začnou vynechávat oba
měnil jsem svíčky 4x (od studených po teplé, přes pulstary)
cívky 3x
kabeláž k cívkám 2x
AFM 3x (i s odpojeným je to stejné)
power tranzistor 3x
throtle senzor 2x (nastavenej dobře)
vstřiky 1x
FPR 1x tlak v liště vždy ok
drop rezistor 3x
CAS 3x, na jakýkoliv předstih je to stejné
teplotní čidlo 1x
jednotku 1x
kabeláž komplet proměřil 2x
napětí ok (dobíjení)
díra v sání není
rozvody ok, když to jede, jako z praku svině jedna
a nedělá to jen při jízdě, klidně na volnoběh ho nechám a jede na 4 a někdy až se zahřeje motor, někdy dříve to prostě začne haprovat, někdy i zahřátej běží na volnoběh 5 minut a teprve potom
tlaky všude přes 11
statická komprese 11/1 (nedetonuje to)
nádrž vymytá, filtr novej
jednotka stále ukazuje 55 nikdy ani nejmenší chybu
najel jsem s autem na nakloněnou rovinu, aby kdyby byl vzduch v liště, tak aby byl nad 3a4 válcem a stejně vynechá 1, takže ani tam to nebude
jinak předtím šlapal jak hodinky
pokud je napsáno že jsem měnil 1x, tak to znamená, že jsem měl dva různé kusy
kdyby někdo měl doma kabeláž z bluebirda tak koupím, tu jedinou jsem neměnil, jen proměřoval konce mezi sebou a oproti nule a plusu
všechny\ konektory prostříkané a kostra propojená kde se dá a kostřil jsem i za běhu motoru kde se dalo a nic
čerpadlo jsem zatím neměnil, tlak v liště je ok a nekolísá
pokud to běží na dva válce a vypnu motor, nechám natlakovat lištu a nastartuji takj opět na dva válce
elektriku jsem všelijak ohýbal
sluchátkem kontrolované vstřiky a cvakají všechny jak mají, když to běží na dva, tak i když zapojím další cívku přes svíčku na kostru, tak to jiskru háže
wideband pokud to jede na 4 tak ukazuje v normě, jak na tři či dva, tak je to bohaté
prostě nevím co by to mohlo dělat
než někdo napíše kravinu, třikrát si to přečtěte
motor v birdu chvilku jede na 4 válce, chvilku na tři chvilku na dva, střídá se to v různých cyklech od minutu až po pět minut, pokaždý jinak, vždy nejdřív vynechá první válec, potom druhej, nebo se to vrátí zpět a začnou vynechávat oba
měnil jsem svíčky 4x (od studených po teplé, přes pulstary)
cívky 3x
kabeláž k cívkám 2x
AFM 3x (i s odpojeným je to stejné)
power tranzistor 3x
throtle senzor 2x (nastavenej dobře)
vstřiky 1x
FPR 1x tlak v liště vždy ok
drop rezistor 3x
CAS 3x, na jakýkoliv předstih je to stejné
teplotní čidlo 1x
jednotku 1x
kabeláž komplet proměřil 2x
napětí ok (dobíjení)
díra v sání není
rozvody ok, když to jede, jako z praku svině jedna
a nedělá to jen při jízdě, klidně na volnoběh ho nechám a jede na 4 a někdy až se zahřeje motor, někdy dříve to prostě začne haprovat, někdy i zahřátej běží na volnoběh 5 minut a teprve potom
tlaky všude přes 11
statická komprese 11/1 (nedetonuje to)
nádrž vymytá, filtr novej
jednotka stále ukazuje 55 nikdy ani nejmenší chybu
najel jsem s autem na nakloněnou rovinu, aby kdyby byl vzduch v liště, tak aby byl nad 3a4 válcem a stejně vynechá 1, takže ani tam to nebude
jinak předtím šlapal jak hodinky
pokud je napsáno že jsem měnil 1x, tak to znamená, že jsem měl dva různé kusy
kdyby někdo měl doma kabeláž z bluebirda tak koupím, tu jedinou jsem neměnil, jen proměřoval konce mezi sebou a oproti nule a plusu
všechny\ konektory prostříkané a kostra propojená kde se dá a kostřil jsem i za běhu motoru kde se dalo a nic
čerpadlo jsem zatím neměnil, tlak v liště je ok a nekolísá
pokud to běží na dva válce a vypnu motor, nechám natlakovat lištu a nastartuji takj opět na dva válce
elektriku jsem všelijak ohýbal
sluchátkem kontrolované vstřiky a cvakají všechny jak mají, když to běží na dva, tak i když zapojím další cívku přes svíčku na kostru, tak to jiskru háže
wideband pokud to jede na 4 tak ukazuje v normě, jak na tři či dva, tak je to bohaté
prostě nevím co by to mohlo dělat
než někdo napíše kravinu, třikrát si to přečtěte