Stránka 1 z 1

P: SR20DET S14a

Napsal: 13.11.2011, 11:06
od mauglie
Kompletní motor:
přetěsněná vana,
nová gufera na klice,
přeťesňeno víko ventilů,
nové OEM těsnění na svodech a na turbu,
měděné samojistící matičky,
outlet pipe + lambda,
srovnaný a vyvážený setrvák
zánovní spojka + přítlačák
...
převodovka + jednodílný s13 kardan
ecu + komplet ele potřebná na swap
dva chladiče
ideálně z nich složit jeden dobrý

Jen v celku - kardan neni nutnosti.

Cenu nabídňete

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 13.11.2011, 13:05
od Awatar
Turbo je tam série? Kolik má motor najeto, jaký má tlaky?

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 13.11.2011, 13:57
od mauglie
Jo, T28.

Na zbylé otázky jednotná odpověď - nevím. Km si nepamatuju a tlaky jsem nezjišťoval, zatím.

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 13.11.2011, 21:20
od Awatar
mauglie píše:Jo, T28.

Na zbylé otázky jednotná odpověď - nevím. Km si nepamatuju a tlaky jsem nezjišťoval, zatím.
Tak až je budeš znát tak dej vědět.

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 14.11.2011, 12:41
od Kamza
Za 40tis. bych do toho šel :wink: Je li to komplet jak píšeš a jestli motor jezdil.

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 14.11.2011, 13:07
od mauglie
Jediné, co chybí, je držák bovdenu plynu na sání a AFM, ale má jít použít z S13.

Re: P: SR20DET S14a

Napsal: 14.11.2011, 14:02
od Kamza
Ok, to jsou drobnosti. Kdy a kde ho můžu vidět, písni mi s.z. s kontaktem na tebe :wink: