Stránka 1 z 1

vyfuk 200sx s13

Napsal: 27.02.2016, 14:05
od Krutonek
hosi, resil jste někdo plne pruchozi vyfuk, ale aby nebyl slyset na kilak ? ja mam nyní holorouru, a na konci nejakej tlumic z HPP a nejakou chvilku to jaks taks bylo vydrzitelny, ale jak se vypalil tak uz je to jen okrasnej trombon, chtěl bych resit vyfuk 76mm (3") od turba az na konec, ale aby to tak nervalo, jednou jsem potkal nejakyho clovicka v Kralupech myslim s vinovym nebo cervenym s13 vyfuk obrovskej všechno a nebyl skoro slyset, jestli se to tu nekde uz resilo tak se omlouvam za nove zalozeny topic, ale nic jako tichy pruchozi vyfuk jsem nenasel

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 27.02.2016, 14:23
od tvrdas0

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 03.03.2016, 11:01
od kenivruh
Krutonek píše:hosi, resil jste někdo plne pruchozi vyfuk, ale aby nebyl slyset na kilak ? ja mam nyní holorouru, a na konci nejakej tlumic z HPP a nejakou chvilku to jaks taks bylo vydrzitelny, ale jak se vypalil tak uz je to jen okrasnej trombon, chtěl bych resit vyfuk 76mm (3") od turba az na konec, ale aby to tak nervalo, jednou jsem potkal nejakyho clovicka v Kralupech myslim s vinovym nebo cervenym s13 vyfuk obrovskej všechno a nebyl skoro slyset, jestli se to tu nekde uz resilo tak se omlouvam za nove zalozeny topic, ale nic jako tichy pruchozi vyfuk jsem nenasel
vsetko je o tlmici. ja mam 76mm vyfuk a bez katu s jednym koncakom to nebolo znesitelne. Takze tam isiel dalsi tlmic pod auta a druhy (lepsi) koncovy tlmic a uz je to znesitelne v aute. Vonku je ale auto stale pocut dost. Len to nieje otravne (ale ta otravnost je silne data kvalitou tlmica a jeho konstrukciou).

Na 300ku som si kupil tento tlmic, takze teraz caka na aplikaciu na inom aute. Som velmi zvedavy ako to fachci.

http://www.summitracing.com/int/parts/w ... /overview/

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 03.03.2016, 17:48
od jagy
Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 03.03.2016, 19:08
od Krutonek
jagy píše:Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.



tohle me hodne zajima, koukl jsem na to a dost se mi to libi, jak je to s tema pruzinkama ? podle vykonu ?

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 03.03.2016, 23:35
od jagy
Tusim, ze podle objemu. Takze cim das na vetsi motor, tim to bude v nizsi otackach nizsi, protoze bude pruzinka silnejsi a nebudes mit tlak na na plne otevreni.

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 01:49
od DragonART
Dynomax VT mám na autě.. :) je 3" trubka od turba do zadu a jediný co na tom je je ten dynomax...

V autě se dá v pohodě povídat, aj na dlouhý cesty to nijak neotravuje (cesta Pardubice-Most-Pardubice) Jinak pokud se nepletu a pamatuju si dobře, tak to je ten nejmenší s 3" vstupem myslim že je zrovna na max 4litrovej motor... je to 17157 kupovanej a tehdy sem ho bral na summitracing.

Nějaký foto:
Obrázek
http://i.imgur.com/098jYn6.jpg
http://i.imgur.com/sePGqhw.jpg
http://i.imgur.com/BEOtNnH.jpg

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 11:14
od kenivruh
Krutonek píše:
jagy píše:Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.



tohle me hodne zajima, koukl jsem na to a dost se mi to libi, jak je to s tema pruzinkama ? podle vykonu ?
v kazdom rozmere robia 2 verzie. pri popise to rozlisuju objemom motora. takze si treba zratat potom aky vykon ma clovek s turbom, aby to tak nejak sedelo na ten atmo objem.

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 11:49
od adner
tohle je dost dobré řešení, notabene, kdyby ta klapka byla ovládaná servomotorem a nastavitelná třeba podle otáček, nemělo by to chybu...

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 14:08
od raddy
no ono je to v analogovej forme presne to iste (predpokladam ze klapka sa otvara a zatvara progresivne)...v praxi je hlucnost vyfuku dana ako otackami, tak zatazou motora, inak povedane, nevytacam motor na neutraly.. tym padom otacky riadia pocas jazdy otvorenie klapky (adekvatne tuhosti pruziny, ta zase udava tvar krivky otacky vs otvorenie klapky). cize aj teraz je to nastavitelne podla otaciek, ked sa to tak vezme. zmenou pruziny si zmenis charakteristiku nastavenia. ak sa vyberie vhodna pruzina, bude to fungovat v podstate rovnako ako v elektricky/elektronicky riadenej podobe....ci? :)

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 14:32
od adner
yes, ale občas se hodí nastavit si to v tabulce nezávisle na tlaku plynů pro vyrovnání sem tam nějaké té díry ve výkonové křivce

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 04.03.2016, 15:37
od Krutonek
DragonART píše:Dynomax VT mám na autě.. :) je 3" trubka od turba do zadu a jediný co na tom je je ten dynomax...

V autě se dá v pohodě povídat, aj na dlouhý cesty to nijak neotravuje (cesta Pardubice-Most-Pardubice) Jinak pokud se nepletu a pamatuju si dobře, tak to je ten nejmenší s 3" vstupem myslim že je zrovna na max 4litrovej motor... je to 17157 kupovanej a tehdy sem ho bral na summitracing.

Nějaký foto:
Obrázek
http://i.imgur.com/098jYn6.jpg
http://i.imgur.com/sePGqhw.jpg
http://i.imgur.com/BEOtNnH.jpg
tak to se mi moc libi... uz vim za co vyhodim dalsi penizky :D

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 07.03.2016, 09:53
od kenivruh
adner píše:tohle je dost dobré řešení, notabene, kdyby ta klapka byla ovládaná servomotorem a nastavitelná třeba podle otáček, nemělo by to chybu...
lepsie by to asi bolo podla polohy skrtiacej klapky, najlepsie v kombinacie z deltou zmeny.

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 15.03.2016, 09:17
od 221
jen tech. dotaz jak se mění pružina když je to zavařený tlumič ? nebo je tam nějaké okénko na zadeklování ?

možná blbej dotaz, ale zajímá mě to :lol:

Re: vyfuk 200sx s13

Napsal: 16.03.2016, 15:46
od kenivruh
221 píše:jen tech. dotaz jak se mění pružina když je to zavařený tlumič ? nebo je tam nějaké okénko na zadeklování ?

možná blbej dotaz, ale zajímá mě to :lol:
pruzina sa nemeni. ako som pisal, predavaju dve verzie pre rozne objemy motora. ak sa nahodo pruzina poskodi tak to musis otvorit nasilu