P: Proton C9 (Mitsubishi Colt)
Napsal: 24.04.2016, 00:24
Prodám Proton C9 který používám pro trackdays a amatérské zavodění (Plechcup)
Auto má zaplacené eko a STK platí do 10/2017. Pro ty co hledají perfektní auto, zde mohou přestat číst.
V autě je motor 1.6l 4G92 84kw z Mitsubishi Lancer včetně kabeláže. Některé věci nejsou vzhledem k rozdílnosti svazků a užití auta dozapojené (lampička, klakson, hodiny, zadní stěrač, ABS, airbagy).
Co se týče výbavy tak auto má na všech kolech kotoučové brzdy, centrální zamykání, elektrické stahování oken včetně střešního. "Karbonový" dekor palubky a puvodních budíků. V autě nechávám budíky na tlak oleje a teplotu vody.
Auto je na plechových kolech se zimními gumami 6mm.
Fotogalerie:
https://goo.gl/photos/BYxf67ncTRfVHqdC6
Koroze:
Spodní hrana dveří kufru a puchýřky pod sklem. Místy povrchová koroze. Do auta zatékalo čelním sklem a podlaha tak hnila pod kobercem z horní strany. U nohou řidiče je cca 10x20cm (opraveno přinýtovaným plechem + karosářský tmel. V době opravy nebyla svářečka), u zadní sedačky na levé straně jsem po zimě našel dvě malé dirky cca 2x1cm. Prahy jsou zdravé. Ty někdo v minulosti opravdu poctivě ošetřoval. Na výfuku se také zase objevilo pár dírek ale auto nedělá rámus.
Mechanický stav:
Auto je po spoustě drobných nehod. Naposledy v zimě (uražené zrcátko, odřený bok) ale nezdálo se mi, že by se někdy dostalo do něčeho většího. U pravého zadního kola klepe jeden čep, když auto není naložené. Nepodařilo se mi prozatím identifikovat, který čep to dělá. Auto jsem kupoval s nájezdem 200 000km +/-100 000km. V době koupě už mělo třetí budíky. Teď tam jsou budíky z Lanceru s číslovkou 280 000km. Motor by měl prý být z Lanceru se 75 000km ale kdo ví. Motor funguje dobře. S lehkým autem krásně cvičí. Asi bude chtít trosku přetěsnit kryt ventilů. A ještě se nechce navíjet pás spolujezdce, která tam někdo dal z Fiatu.
Opravy:
Výměna motoru za silnější. Nové těsnění pod hlavou + permatex. Nový termostat. Odstranění několika prasáren v elektrice. Zadní brzdy byli rozebrány, vyčištěny a dostali nové gumičky. Čelní sklo bylo přilepené univerzálním silikonem (proto koroze podlahy) , nyní už je na správném lepidle. Lehké srovnání některých promáčklin karoserie.
Náhradní díly:
K autu je nový rozvodový řemen Gates, nové klínové řemeny a nové gufera řízení.
Původní motor 1.6l 4G92P 70kw s fouklým těsněním pod hlavou. Převodovka s jedním uraženým držákem. Poloosy. Kabeláž motoru a interieru. Je tedy možno postavit nějakou buginu či traktůrek.
Sada předních brzd, brzdový posilovač s válečkem, posilovač řízení, alternátor, startér, pojezdy sedaček, mechanismus stěračů, pasující části interieru z Lancera, budíky, koberec, atd.
Tedy skoro polovina auta navíc.
Auto prodávám, protože se projevili abstinenční příznaky řidiče auta se zadním náhonem a do garáže se tedy nastěhovali vraky od BMW.
Auto jsem vlastnil 2 roky a všechny trackdays jsem si užil naplno. Auto je krásně neutrální a v zatáčce si můžete vybrat zda bude nedotáčivé, či přetáčivé. Na plyn reaguje okamžitě.
Auto je lehce mediálně známé.
http://www.autickar.cz/clanek/modry-skr ... e-zavodak/
http://www.autickar.cz/clanek/aneb-jak- ... po-sezone/
http://www.autickar.cz/clanek/prijedte- ... si-skrcka/
Celého kompletu auta a dílů si cením na 10 000kč. Cena je pevná.
Auto má zaplacené eko a STK platí do 10/2017. Pro ty co hledají perfektní auto, zde mohou přestat číst.
V autě je motor 1.6l 4G92 84kw z Mitsubishi Lancer včetně kabeláže. Některé věci nejsou vzhledem k rozdílnosti svazků a užití auta dozapojené (lampička, klakson, hodiny, zadní stěrač, ABS, airbagy).
Co se týče výbavy tak auto má na všech kolech kotoučové brzdy, centrální zamykání, elektrické stahování oken včetně střešního. "Karbonový" dekor palubky a puvodních budíků. V autě nechávám budíky na tlak oleje a teplotu vody.
Auto je na plechových kolech se zimními gumami 6mm.
Fotogalerie:
https://goo.gl/photos/BYxf67ncTRfVHqdC6
Koroze:
Spodní hrana dveří kufru a puchýřky pod sklem. Místy povrchová koroze. Do auta zatékalo čelním sklem a podlaha tak hnila pod kobercem z horní strany. U nohou řidiče je cca 10x20cm (opraveno přinýtovaným plechem + karosářský tmel. V době opravy nebyla svářečka), u zadní sedačky na levé straně jsem po zimě našel dvě malé dirky cca 2x1cm. Prahy jsou zdravé. Ty někdo v minulosti opravdu poctivě ošetřoval. Na výfuku se také zase objevilo pár dírek ale auto nedělá rámus.
Mechanický stav:
Auto je po spoustě drobných nehod. Naposledy v zimě (uražené zrcátko, odřený bok) ale nezdálo se mi, že by se někdy dostalo do něčeho většího. U pravého zadního kola klepe jeden čep, když auto není naložené. Nepodařilo se mi prozatím identifikovat, který čep to dělá. Auto jsem kupoval s nájezdem 200 000km +/-100 000km. V době koupě už mělo třetí budíky. Teď tam jsou budíky z Lanceru s číslovkou 280 000km. Motor by měl prý být z Lanceru se 75 000km ale kdo ví. Motor funguje dobře. S lehkým autem krásně cvičí. Asi bude chtít trosku přetěsnit kryt ventilů. A ještě se nechce navíjet pás spolujezdce, která tam někdo dal z Fiatu.
Opravy:
Výměna motoru za silnější. Nové těsnění pod hlavou + permatex. Nový termostat. Odstranění několika prasáren v elektrice. Zadní brzdy byli rozebrány, vyčištěny a dostali nové gumičky. Čelní sklo bylo přilepené univerzálním silikonem (proto koroze podlahy) , nyní už je na správném lepidle. Lehké srovnání některých promáčklin karoserie.
Náhradní díly:
K autu je nový rozvodový řemen Gates, nové klínové řemeny a nové gufera řízení.
Původní motor 1.6l 4G92P 70kw s fouklým těsněním pod hlavou. Převodovka s jedním uraženým držákem. Poloosy. Kabeláž motoru a interieru. Je tedy možno postavit nějakou buginu či traktůrek.
Sada předních brzd, brzdový posilovač s válečkem, posilovač řízení, alternátor, startér, pojezdy sedaček, mechanismus stěračů, pasující části interieru z Lancera, budíky, koberec, atd.
Tedy skoro polovina auta navíc.
Auto prodávám, protože se projevili abstinenční příznaky řidiče auta se zadním náhonem a do garáže se tedy nastěhovali vraky od BMW.
Auto jsem vlastnil 2 roky a všechny trackdays jsem si užil naplno. Auto je krásně neutrální a v zatáčce si můžete vybrat zda bude nedotáčivé, či přetáčivé. Na plyn reaguje okamžitě.
Auto je lehce mediálně známé.
http://www.autickar.cz/clanek/modry-skr ... e-zavodak/
http://www.autickar.cz/clanek/aneb-jak- ... po-sezone/
http://www.autickar.cz/clanek/prijedte- ... si-skrcka/
Celého kompletu auta a dílů si cením na 10 000kč. Cena je pevná.