DIY - brzdy z 300ZX na S13 - identifikace správných t?men?
Napsal: 29.09.2004, 18:19
Vzhledem k tomu, že 300ZX Z32 se osazovala r?znými brzdami, není od v?ci si ud?lat v tom trošku po?ádek a usnadnit si výb?r. ))
ALU t?meny na 26mm kotou? - používaly se POUZE na atmosérických 300ZX z roku 1990. Brzdily kotou?e 280mmx26mm (pr?m?rxtlouš?ka).
ALU t?meny na 30mm kotou? - používaly se v roce 1990 na Twin-Turbech a na všech 300ZX z let 1991-1992.5 jak p?epl?ovaných tak atmosférických verzích. Brzdily kotou?e 280mmx30mm (pr?m?rxtlouš?ka).
Ocelové t?meny na 30mm kotou? - používaly se na všech 1992.5-1996 300ZX jak na p?epl?ovaných tak atmosférických motorech. Také brzdily kotou?e 280mmx30mm (pr?m?rxtlouš?ka).
Samoz?ejm? nejednodušší cestou jak rozeznat ALU t?meny od ocelových je za použití magnetu...
ALU t?meny na 26mm kotou? - používaly se POUZE na atmosérických 300ZX z roku 1990. Brzdily kotou?e 280mmx26mm (pr?m?rxtlouš?ka).
ALU t?meny na 30mm kotou? - používaly se v roce 1990 na Twin-Turbech a na všech 300ZX z let 1991-1992.5 jak p?epl?ovaných tak atmosférických verzích. Brzdily kotou?e 280mmx30mm (pr?m?rxtlouš?ka).
Ocelové t?meny na 30mm kotou? - používaly se na všech 1992.5-1996 300ZX jak na p?epl?ovaných tak atmosférických motorech. Také brzdily kotou?e 280mmx30mm (pr?m?rxtlouš?ka).
Samoz?ejm? nejednodušší cestou jak rozeznat ALU t?meny od ocelových je za použití magnetu...