Stránka 1 z 1
vibrace radici paky
Napsal: 29.10.2004, 22:21
od Petr
Tak jsem konecne nandal svuj stary motor do novyho vozitka a tesil jsem se, ze to zmizne, ale porad - nejak hodne se mi trepe radici paka.. beru, ze se na dire zaklepe, nebo pri pohybu plynu , ale ona se trepe porad - i kdyz jedu konstantni rychlosti.... cim to muze byt ?
((
Motor jeste neni moc doladeny, mam tam netesnosti ve vzduchove trase, semtam to vubec netahne, ale musel jsem to honem dat dokopy a odvezt ke kamosovi na lak predku..
Muze byt pricinou klepajici se motor ? ze by az takhle ? divny je ze to delalo i s tim predchozim... silentbloky utrzene nema... nerad bych aby mi vypadla prevodovka z auta
Napsal: 30.10.2004, 07:33
od raddy
mne to robi uplne rovnako, ked veziem na dialnici nejaku holku, tak na mna pozera s takym zvlastnym usmevom:)))
bude to asi volami v ulozeni paky, nie prevodovky, su tam take dva silonove kruzky, ktore asi budu vydrate, nema to nic spolocne s prevodovkov, mal som to rozobrate.....
Napsal: 30.10.2004, 17:47
od Martin_534
souhlasil bych s raddym
m?nil si s motorem i p?evodovku?
Napsal: 30.10.2004, 21:00
od Petr
ne, nechal jsem tam prevodovku z novyho auta...
Re: vibrace radici paky
Napsal: 01.11.2004, 10:48
od Ondrey
Petr píše:Tak jsem konecne nandal svuj stary motor do novyho vozitka a tesil jsem se, ze to zmizne, ale porad - nejak hodne se mi trepe radici paka.. beru, ze se na dire zaklepe, nebo pri pohybu plynu , ale ona se trepe porad - i kdyz jedu konstantni rychlosti.... cim to muze byt ?
((
Motor jeste neni moc doladeny, mam tam netesnosti ve vzduchove trase, semtam to vubec netahne, ale musel jsem to honem dat dokopy a odvezt ke kamosovi na lak predku..
Muze byt pricinou klepajici se motor ? ze by az takhle ? divny je ze to delalo i s tim predchozim... silentbloky utrzene nema... nerad bych aby mi vypadla prevodovka z auta
N?kdo mi nedávno ?íkal, že na vibracích ?adi?ky se velkou m?rou podepisuje nevyváženost kardanu..
Napsal: 01.11.2004, 11:29
od Petr
na to jsem prave taky myslel
((
Az bude auto poradne jezdit, trosku to protahnu a vyzkousim, kdy to vlastne dela.. jinak mam dobrej kardan ve svym starym aute - s tim se mi pri 240 radicka ani nehnula... ted mi pri 50 km/h vibruje jak sbijecka
((
Tohle jsou veci ktery me dokazou nasrat uplne nejvic
Kdyz se mi za jizdy ozyvaji nejake pazvuky a vrzani, nebo kdyz vibruje to co ma byt v klidu, jeeeje no to je neco pro me, bych se z toho nekdy zblaznil
Kdybych si rekl ze to je kardanem, je slozity ho prehodit ??
Napsal: 01.11.2004, 14:18
od Ondrey
Petr píše:Kdybych si rekl ze to je kardanem, je slozity ho prehodit ??
Já bych se vsadil, že to tím kardanem opravdu je.. jako vysv?tlení to zní hodn? logicky..
Ale jak je náro?ná demontáž a montáž, to fakticky netušim..
Napsal: 01.11.2004, 15:06
od Martin_534
vým?na složitá neni
nejlepší bude, když to ud?láš rovnou i se zadní nápravou
postup sem ti už psal
Napsal: 01.11.2004, 15:30
od Conrad
Nesta?ilo by jen pooto?it a znova smontovat. Nejspíš tam bude na jednom míst? nejaké závaží
Napsal: 01.12.2004, 02:08
od Petr
takze s autem uz nejaky ten patek plnou parou jezdim a poznatky jsou takove -
Kardanem to zrejme nebude, jelikoz jakmile vyslapnu spojku, vibrace uplne zmizi... (kardan se ale toci stale , takze by musel vibrovat i tehdy)
Zjistil jsem ze to dela nejvice v nizkych otackach motoru (1800-2500) a nejvice za studena.. Pak taky kdyz tam mam trojku , vibruje a malicko na radicku potlacim dopredu a drzim ji tam, tak citim v ruce, ze prestala vibrovat...
tak samo treba i dvojka, kdyz tam ten kvalt jakoby "dotlacim" a drzim ho pritlaceny, tak nevibruje...
Muze to teda byt temi krouzky na pace? nedoévedu si vysvetlit jaky muzou mit na tohle vliv ???
pripadne nemuze to delat treba vyfuk ? je uchyceny k prevodovce a kdyby motor tlacil tak ze by se vibrace vyfuku prenasely na prevodovku? (mam mezi katem a pokracovanim vyfuku mezi prirubama profoukle tesneni, tak ze by ten plyn nejak rozechvel vyfuk?) neprijde mi to ale pravdepodobne..
Poradte prosim, jeste tohle mi chybi vyresit, abych byl uz temer spokojen
Napsal: 02.12.2004, 13:29
od raddy
ja mam podobne problemy a chystam sa ich vyriesit kupou short shifteru...
inak si mylsim ze to sposobuje volne ulozenie paky v tom silonovom kruzku.... mozno narvat tam nejaku dobre hustu vazelinu by mozno pomohlo...
Napsal: 02.12.2004, 17:21
od Petr
A ten krouzek je v prevodovce, nebo na pace, ktera jde vytahnout vrchem.. ?
Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
Napsal: 02.12.2004, 18:24
od 935Baby
Petr píše:
Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
Presne tak, zkracuje chod radici paky a poskytuje presnejsi razeni atd..
Napsal: 03.12.2004, 08:21
od raddy
Petr píše:A ten krouzek je v prevodovce, nebo na pace, ktera jde vytahnout vrchem.. ?
Jinak asi jsem mimo obraz, ale co to ten short shifter je ? neco na zkraceni drahy razeni ?
kruzok je na pake, da sa to komplet vytiahnut vrchom, staci dat dole segerku a je to.... Ked sa tam pozries, tak zistis, ze cele ulozenie paky je v tom kruzku....