Stránka 1 z 1
Na S13 predne brzdy z S14 alebo Z32
Napsal: 02.12.2004, 12:59
od tamo
Chcem menit povodne kotuce 257 mm za sportove a vacsie 280 x 22 a tak ma napadla aj tato uprava. Lenze problem je v pocte dier S13 - 4 diery a S14 a Z32 - 5 dier. Mohol by som kupit od APEXu prerobene, ale uvazujem dat ich prevrtat.
Neviete ci sa to da urobit, prevrtat diery na kotuci (zavarit 4 lebo jedna pasuje navrtat nove)? Nenarusi sa struktura materialu? Nechcem aby sa mi kotuc rozletel. Napiste, popytajte sa. Diky.
Re: Na S13 predne brzdy z S14 alebo Z32
Napsal: 02.12.2004, 13:23
od raddy
tamo píše:Chcem menit povodne kotuce 257 mm za sportove a vacsie 280 x 22 a tak ma napadla aj tato uprava. Lenze problem je v pocte dier S13 - 4 diery a S14 a Z32 - 5 dier. Mohol by som kupit od APEXu prerobene, ale uvazujem dat ich prevrtat.
Neviete ci sa to da urobit, prevrtat diery na kotuci (zavarit 4 lebo jedna pasuje navrtat nove)? Nenarusi sa struktura materialu? Nechcem aby sa mi kotuc rozletel. Napiste, popytajte sa. Diky.
musia sa navrtat nove diery, sikovny sustruznik ti to urobi, treba aby bol kotuc vyvazeny.... otazka je ci sa ti to oplati robit kvoli 280mm kotucom....ked uz mas menit strmene a vrtat kotuce, tak aspon 300mm a vacsie, napr z 300zx alebo BMW M5... ja som pouzil povodnu velkost, ale vrtane a kvalitnejsie a k tomu kvlaitne platnicky, na cestu mi to postaci. ked mas povodny vykon, brzdy nie su to najhorsie co treba robit, ked mas 300k tak sa nad tym oplati pouvazovat:)
Napsal: 02.12.2004, 15:52
od tamo
Dobre odhovoril si ma raddy.
Upravu som uvazoval preto lebo raz kde som skusal ist na 200 kmh tak pri brzdeny sa cele auto roztriaslo. A potom aj pri 60 kmh sa brzdy triasli. Myslim ze toto ste zazili viacery.
Ja dam dopredu brzdy z modelu 91-94 (280x22) vrtane alebo drazkovane (HPR alebo Zimmerman). Teraz mam (257x22) a podla manualu strmene CL25VA. Myslite ze bude treba aj menit strmene z modelu 91-94
Napsal: 02.12.2004, 17:40
od Petr
Ja kdyz brzdim pri 190km/h tak proste dupnu na brzdu, za mnou je cerno, ABS cvrlika, maluju cerny cary a v pohodicce si muzu pritom dloubat v nose... a to mam seriove trmeny i rozmery , jen mam BREMBO kotouce a ATE desky.. Sice to nedelam casto, protoze jak jsem zjistil za 2 mesice jsem pulku tech ATE obrzdil, ale kdyz uz musim, tak na tu brzdu dupnu a auto se rozhodne nechveje.. takze bych spis pouvazoval, kde se stala chyba... dokonce jsem jel 30km stylem plny boost , brzda , plny boost brzda , kdyz jsem dorazil na misto, z brzd stoupal cerny dym, ale porad brzdily stejne a nechvelo se nic....
Puvodni kotouce jsem po 5 km drastictejsi jizdy rozsvitil do cervena, ale BREMBO + ATE mi vyhovuje a myslim, ze na seriovy vykon , nebo do 200 kobyl v pohode musi stacit seriove rozmery brzd...
Napsal: 02.12.2004, 20:30
od milonovo
To chv?ní je v?tšinou kotou?ema,bacha na to,u Sierry se mi chv?ly tak dlouho,že popraskaly ty p?epážky mezi a byla klika že ne ve v?tší rychlosti,protože by to asi ud?lalo p?knou paseku.
Napsal: 03.12.2004, 08:02
od swed
p?esn? tak.....když jsme koupil auto tak p?i bržd?ní z vyšší rychlosti ale i okolo 100km/h se mi chv?lo auto a poté jsem pr?zkumem brzd zjistil že mám p?ední kotou? naprasklý...asi do poloviny.no hr?za.Taky to mohlo skon?it špatn?.NEdokážu si p?edstavit co by to ud?lalo p?i rychlostech nad 200km/h kdyby se to seklo......
Napsal: 03.12.2004, 08:11
od raddy
trasenie volantu pri prudsom brzdeni sposobuje najcastejsie dve veci:
1, zvlnene kotuce (ak su uz prilis tenke, lahko sa prehreju a potom sa mozu zvlnit)
2, vybuchane/vytecene silentbloky na prednej naprave, sposobuju vybracie riadenia
Napsal: 03.12.2004, 10:08
od Ondrey
raddy píše:trasenie volantu pri prudsom brzdeni sposobuje najcastejsie dve veci:
1, zvlnene kotuce (ak su uz prilis tenke, lahko sa prehreju a potom sa mozu zvlnit)
2, vybuchane/vytecene silentbloky na prednej naprave, sposobuju vybracie riadenia
Jak tu jednou psal Doublejay, n?jaký vliv na vznik takových vibrací mají i zadní kotou?e.. resp. jejich stav..
Já mám na aut? vep?edu taky Bremba (jsou tém?? nejetý a na 100% nejsou zvln?ný), zadní kotou?e jsem ale nechal p?vodní a klepe se to po?ád stejn?, takže musím vym?nit i ty zadní.. Jsem zv?davej, jak se to projeví..
Napsal: 03.12.2004, 10:57
od tamo
Mne sa vtedy inak povedane brzdy rozhucali a iba jemne som pritlacil pedal a ked som isiel domov tak aj zo 60 kmh to robilo. Urcite sa to prehrialo. Volant sa netriasol. Potom sa to uz neopakovalo ani som 200 kmh nesiel. Bezne brdim zo 140 a je to v pohode.
Na jar alebo ked bude cas to rozoberiem a pozriem sa na to a minimalne vsetky platnicky vymenim.
Este raz poprosim. Mam model s 257x22mm kotucmi, ale ked dam kotuce z novesieho modelu 280x22mm budem potrebovat aj novsie brzdove strmene????
Napsal: 03.12.2004, 11:09
od idanow
tamo píše:Este raz poprosim. Mam model s 257x22mm kotucmi, ale ked dam kotuce z novesieho modelu 280x22mm budem potrebovat aj novsie brzdove strmene????
ano
Napsal: 03.12.2004, 12:32
od tamo
idanow píše:ano
Diky, takze idem zhanat.
Napsal: 06.12.2004, 13:51
od pistique
Co tak kotuce od firmy ZIMMERMANN
http://www.autodoplnky.com/index.php?ty ... howid=6248 sekcia nissan 200 sx..... celkom slusna cena 4322 K?/pár a su odvrtavane..
Pozna niekto tohoto vyrobcu, ja pocujem o nom prvy krat...?? Ako je to s kvalitou?????
Napsal: 06.12.2004, 14:10
od raddy
ja ich mam a som spokojny. platnicky ferodo FDS600...
Napsal: 06.12.2004, 18:25
od Martin_534
cimrmany jsou dobrý kotou?e - dost se dávaj k ferodo deskám