Stránka 1 z 1
Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 04.12.2004, 21:13
od Petr
Takze jak jsem psal jiz v tematu jaj , dnes jsem vyndal svicky, abych zjistil, jak se motor po mem nezdarilem dalnicnim zavodu s chudou smesi ma..
svicky na 3 a 4 valci vypadaji takto :
1 a 2 valec netknute, nadherne..
Vymenil jsem je za jine (DENSO) se kteryma jsem auto kdysi koupil, ale menil jsem je z duvodu vylouceni problemu ktere jsem kdysi mel..
Konecne auto jde na vsechny valce, ale porad se mi ten chod nelibi, pripada mi ze pravidelne vynechava..
Je ale zajimave jak se to mohlo stat ? mam slabou pumpu, jinak zadne upravy, jen kat out a bov , pri akceleraci to skubalo.. znamena ze jsem jel na chudou smes ? nebo za to muze to, ze mi spadla hadicka z FPR.. to by pri rychlosti 220km/h stilo za cca 10 vterin jizdy bez hadicky na FPR takhle zmasakrovat motor a hlavne svicky ?
Nebo to bylo spis tim, ze jsem i pres skubani stale zrychloval a tim pade jel na chudou smes celou dobu, nez mi ulitla hadicka a ja zastavil ? (cca 3 minuty)
[/img]
Napsal: 06.12.2004, 08:00
od raddy
Uz sme to s Petrom po telefone skonzultovali, tak aj pre ostatnych. Pri 220km/h turbo tlaci tak 0.5bar priblizne, mozno aj viac. Ak v takomto pripade odpadne hadicka z FPR, dojde ihned k ochudobneniu zmesi na uroven atmosferickeho tlaku a tym extremnemu narastu teploty vo valcoch. Peter moze byt rad ak si to odniesly iba sviecky..... To sklbanie ma na svedomi pravdepodobne palivova pumpa, hlavne tzeraz ked je chladno a motor ma vacsi vykon..
Napsal: 06.12.2004, 14:43
od Petr
nejde o to, ze motor skube, to dela pumpa, to je mi jasny, ale na volnobeh sebou tedka nejak moc mrska a dele startuje, nez predtim... asi pres tyden necham zmerit komprese..
Co se tomu mohlo stat ? podpaleny ventily ?
Napsal: 06.12.2004, 15:02
od raddy
Petr píše:nejde o to, ze motor skube, to dela pumpa, to je mi jasny, ale na volnobeh sebou tedka nejak moc mrska a dele startuje, nez predtim... asi pres tyden necham zmerit komprese..
Co se tomu mohlo stat ? podpaleny ventily ?
ventily, kruzky, vsak ti to uplne roztopilo sviecky, takze radsej zmeraj kompresiu...
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 06.12.2004, 19:27
od 935Baby
Petr píše:Takze jak jsem psal jiz v tematu jaj , dnes jsem vyndal svicky, abych zjistil, jak se motor po mem nezdarilem dalnicnim zavodu s chudou smesi ma..
Je ale zajimave jak se to mohlo stat ? mam slabou pumpu, jinak zadne upravy, jen kat out a bov , pri akceleraci to skubalo.. znamena ze jsem jel na chudou smes ? nebo za to muze to, ze mi spadla hadicka z FPR.. to by pri rychlosti 220km/h stilo za cca 10 vterin jizdy bez hadicky na FPR takhle zmasakrovat motor a hlavne svicky ?
Nebo to bylo spis tim, ze jsem i pres skubani stale zrychloval a tim pade jel na chudou smes celou dobu, nez mi ulitla hadicka a ja zastavil ? (cca 3 minuty)
[/img]
A sakra!!!!!!!!
Okamzite jdu dat na konce te hadicky co jde do FPR poradne kovove sponky! Nezavidim to tem co maji zapojeny Hot start solenoid (FPR solenoid) tam je zapotrebi asi 5 sponek no a me staci 2
a ostatnim co maji bypass
Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok????????????????
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 06.12.2004, 21:19
od Katany
Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok????????????????
to se uvidi az se zmeri komprese, nepral bych vam videt propalene pisty ... fuj
[/quote]
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 06.12.2004, 21:52
od Petr
Vubec me nejde do hlavy proc to odnesly prave 3. a 4. svicka a 1. a 2. byly ok????????????????
To me je to uplne jasny - protoze 3 a 4 valec jsou dale nez 1 a 2 a jsou hure chlazene... proto se prehraly nejdrive
Dnes jsem konecne zadelal diru co jsem mel mezi prurubama na vyfuku a zaroven kompletne vycistil kat
byla tam doted jen dirka.. ted to teprve ma krasny zvuk a jde do otacek... a subjektivne motor jde lepe , nehlede na to ze uz vubec neslysim to prkotani, co slo z pod auta a motor si krasne septa, takze je docela mozny, ze mü nic nebude... doufam doufam, moc moc prosim
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 07.12.2004, 08:40
od idanow
Petr píše:To me je to uplne jasny - protoze 3 a 4 valec jsou dale nez 1 a 2 a jsou hure chlazene... proto se prehraly nejdrive
staci sa pozriet na tesnenie pod hlavu a na hlavu samotnu. hned zbadate, ze v tesneni nie su vyrazene niektore diery na chladiacu zmes a to hlavne okolo 3. a 4. valca...
ja som si do noveho tesnenia tie diery dorazil sam
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 07.12.2004, 13:26
od Katany
staci sa pozriet na tesnenie pod hlavu a na hlavu samotnu. hned zbadate, ze v tesneni nie su vyrazene niektore diery na chladiacu zmes a to hlavne okolo 3. a 4. valca...
ja som si do noveho tesnenia tie diery dorazil sam
Prorazil sam
? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..
vse je predpokladam v poradku ...
udelam to taky
[/quote]
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 07.12.2004, 15:18
od idanow
Katany píše:Prorazil sam
? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..
vse je predpokladam v poradku ...
udelam to taky
zatial (1500 km) drzi
ak mozem poradit, vyskusaj si to najprv na starom. potrebujes ostry priebojnik (staci sestka-sedmicka) a kus riadne tvrdej dosky (na makkej sa ti bude tesnenie ohybat - je dost pevne.
zial, nemam foto, tesnenie je v aute... nenapadlo ma, ze by chcel po mne niekto taketo zverstvo opakovat
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 07.12.2004, 18:29
od Katany
idanow píše:Katany píše:Prorazil sam
? Je pravda ze jsem videl tesneni s malym i velkym poctem der ..
vse je predpokladam v poradku ...
udelam to taky
zatial (1500 km) drzi
ak mozem poradit, vyskusaj si to najprv na starom. potrebujes ostry priebojnik (staci sestka-sedmicka) a kus riadne tvrdej dosky (na makkej sa ti bude tesnenie ohybat - je dost pevne.
zial, nemam foto, tesnenie je v aute... nenapadlo ma, ze by chcel po mne niekto taketo zverstvo opakovat
ty mas tesneni od Kaliny ? nebo orig ?
Re: Muj pokus o zniceni motoru
Napsal: 08.12.2004, 08:26
od idanow
Katany píše:ty mas tesneni od Kaliny ? nebo orig ?
nie, kupil som Payen BM 580 (alebo tak nejak). toto sa na originalne najviac podoba a bolo v tom aute uz predtym. tu je topic aj s fotkami:
http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86
stalo asi 900 sk. Payen ma v ponuke este jedno, ktore podla nakresu ma vsetky kanaly vyrazene - je to pre sunny GTI - ale stoji 2800...
podstata veci je v tom, ze nemaju v ponuke konkretne na CA18DET