Stránka 1 z 1
air flow meter..
Napsal: 13.12.2004, 20:05
od jamajcan77
zdarec chlapi tak jsem skusil zavady pres ridící jednotku docela m? p?ekvapilo že na šroubu i na ledkách byla ješt? asi origo ochraná folie...
no nic koštuju to a hups kod 12.. air flow meter .. tak jo ?íkám jo .. oki vztáhnu celý air box vytáhnu ?idlo vše chny kontakty promažu od?u prost?íkám a hups zase nic kod 12 kuci v?em to m?že být mám skusit n?jaký jiný ???rozd?lal jsem ho komplet a air flow meter .. není nic jiného než ..4 ty?inky popárované nejakými mini odpory nemá tam t?ch odpor? být víc ..??jinak by m? zajímalo jak to vy?ešili hošani co tam maj sport filtr ?? dík kuci vše p?ivítám ..
Napsal: 13.12.2004, 23:07
od Martin_534
no hlavn? ta chyba neznamená, že je špatnej senzor jako takovej, ale že je špatný vedení k n?mu
Napsal: 14.12.2004, 08:08
od raddy
no aby som to upresnil, ta chyba znamena ze je nieco zle vseobecne s AFM. vo vedeni byva problem malokedy, ale to sa da lahko zistit. Najdi v manualy ktory pin na ECU konektore je pre AFM a multimetrom prepiskny vedenie AFM-ECU. Chyba ale bude prave v tych odporoch, su velmi jemne a navzajom zladene. Staci ak sa niekde poskodia/pretrhnu a mostik je rozladeny, najlepsie bude zohnat si novy....Ak chces otestovat AFM, da sa to ja tak ze donho fuknes a zmerias vystupne napatie, musi byt cca 5V.
Sportove filtre su no problem, staci vyhodit airbox, dorobit prirubu a je to....
Napsal: 14.12.2004, 14:57
od doublejay
No, hlavne je po nejake te oprave a uprave poreba vynulovat chybovy kod na ridici jednotce, jinak se niceho nedotestujes. Zvolit mod 3 a nasledne 4 nebo odpojit baterku...
Napsal: 15.12.2004, 20:01
od jamajcan77
nic sním není jsem asi dement.... no po oprva?ském kroužku na parkovišti p?i minus..ukázala jednotka kod 55 a ja stastn? odfr?el domu dík pat?í petrovi..zatim hoja...
Napsal: 15.12.2004, 21:19
od Petr
ja jen doplnim, ze odpojeni baterky nepomaha... jedina jista metoda jak vynulovat predchozi chybove kody je mod 3 a nasledne 4..
Panove, neverili byste, jakou ma jamajcan sikovnou zenu
jeste ze ji na kazdou konzultaci bere sebou
Napsal: 16.12.2004, 17:50
od doublejay
No, u me to pomohlo, ale to asi zalezi na tom, jak moc svodove jsou elektrolyticke kondenzatory na napajecim napeti v ECU. Mode 3 a pak 4 je jistota, pokud se jen odpoji baterie, je vhodne vybit kondenzatory spojenim + a - polu, mohou to byt kodany v zesilovaci, autoradiu atd.