Stránka 1 z 1
pokles otá?ek p?í volnob?hu...???
Napsal: 27.12.2004, 12:27
od swed
P?ed pár dny jsem zjistil zajímavou le? nelíbící se mi v?c...jedu si to pohoda a když vy?adím na dojezd hlavn? v nízké rychlosti když dojíždím na k?ižovatku tak mi spadly otá?ky pod mojich oblíbených 850-900 t?eba na 700 otá?ek a po chvilince se vrátí tam kam mají(vylu?uji blow off ventil to by snad d?lalo jen p?i odfukování). Je to n?co jako když zapnete vyh?ívání zadního skla nebo n?jakou zát?ž a hned se to vrátí.m? se to nelíbí pa? mi to ned?lalo.A navíc stane se to tak na 50% tzn ne vždycky...??? Jediný co mám te? v plánu projít jsou klí?áky pa? mi n?jaký trochu píská když je asi navlhlý,ale nevím jestli to s tím m?že být spjato.Já bych ?ekl že jo kdyby mi altík nebo pumpa vody brzdila ...???
Napsal: 27.12.2004, 12:54
od doublejay
Dela mi to taky, ale ne vzdy, zatim jsem nevypozoroval zadne zavislosti a priciny... Dojizdim ke krizovatce 300m ze svahu, zarazena rychlost, jedu treba 70-80 na 4, pred krizovatkou pribrzdim motorem na 3 a pak 2, seslapnu spojku a vyradim, padnou otacky a hned se zvednou na 850. Ale jak jsem uvedl - nestane se to vzdycky...
Napsal: 27.12.2004, 14:56
od raddy
skuste skontrolovat nastavenie volnobezneho ventilu (AAC ventil ak sa nemylim, ci tam nie je spina apod, da sa cely vysrobovat), skuste pozriet kody ECU.....ECU riady otacky cez obtokovy ventil (studene volnobezne otacky) a cez AAC ventil zakladne vonobezne otacky, otacanim ventilu (pred tym treba odpojit konektor) sa nastavuju volnobezne otacky, skuste to pozriet tam a samozrejme moze na to vplyvat AFM....