Stránka 1 z 2
Když turbo netla?í
Napsal: 22.05.2005, 19:21
od Matysek
Mám problém auto mi v?bec nejede a tak došlo na koupi budíku na m??ení tlaku turba po p?ipojení a nastartování budík ukázal podlak -0,8 baru a po pušt?ní plynu z kopce dol? ukázal -1 baru vlastn? se ani nepohla rafika, ale když došlo na to aby se turbo ukázalo co vn?m je tak se rafika vyšplhala pouze na hodnotu 0,4 baru a pak u 4000ot/min za?al tlak klesat
. Doublejay mi poradil že mám odd?lat hadi?ku od Westage a ucpat ji a pak to zkusit. No tak jsem to ud?lal a m??ák ukazuje po?ád to samé to znamená 0,4bar maximum.
A ješt? jak jsem to takhle zkoušel tak v motoru n?co ufouklo já jsem si myslel že vylet?l ten šroubek kterým jsem to ucpal ale když jsem zastavil tak tam byl. Nevíte n?kdo co dál?? Díky
Napsal: 22.05.2005, 21:45
od otasTM
asi bych se šel ob?sit
(nn jen ftip)
Napsal: 22.05.2005, 22:52
od Spike
zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
Napsal: 22.05.2005, 22:54
od otasTM
Spike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
no dy? to rikam, jit se ob?sit
Napsal: 22.05.2005, 22:59
od Spike
otasTM píše:Spike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
no dy? to rikam, jit se ob?sit
mozna ne, nekdy se podari sehnat turbo za par supu ..... ze Otasi?
Napsal: 22.05.2005, 23:02
od otasTM
Spike píše:otasTM píše:Spike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
no dy? to rikam, jit se ob?sit
mozna ne, nekdy se podari sehnat turbo za par supu ..... ze Otasi?
to musis umet nakupovat
Napsal: 23.05.2005, 07:17
od raddy
Spike píše:zrejme to mas zraly na repasi turba. Si priprav tak kolem 10 - 15 taliru, ty to vyresej, pokud nesezenes turbo v dobrym stavu za levnejsi peniz.
treba skusit vole trubiny a hlavne skontrolovat ci tlak neunika niekde po ceste k motoru
Napsal: 23.05.2005, 07:53
od Návštěvník
Tak já jdu na p?du a tak se s vámi lou?ím!!
Na v?le jsem se díval turbínka se to?í krásn? voln? v?le nahoru dolu je ,ale není snad až tak velká a dop?edu dozadu nic. Jen když jedu a naložím tomu tak se ozve za seda?kou ?idi?e takové docela mohutné sy?ení
Napsal: 23.05.2005, 07:53
od Matysek
to jsem byl já
Napsal: 23.05.2005, 08:14
od raddy
[quoteJen když jedu a naložím tomu tak se ozve za seda?kou ?idi?e takové docela mohutné sy?ení[/quote]
co to tak asi moze sycat, nebudes tam mat hada?
Napsal: 23.05.2005, 08:27
od Matysek
Jasn? ale nev??ím tomu že to jsou výfukové plyny tak tam mám asi to toho hada
Napsal: 23.05.2005, 09:14
od doublejay
Tam me napadlo, ze by taky nebylo marne zkontrolovat tesnost vzduchove trasy za turbem az po klapku. Odpojit si nejakou hadici, zkusit natlakovat a poslouchat, jestli to nekde nefouka. Skoro si ale myslim (kvuli tomu syceni), ze tlakovy vzduch z kompresoru nekam utika, treba trvale otevrenou prepousteci klapkou. Uz to tady nekdo mel...
Napsal: 23.05.2005, 09:34
od otasTM
nebo prasklinou, ty tady taky nejsou nic zvlastniho... zalezi jen na velikosti
Napsal: 23.05.2005, 17:37
od Spike
otasTM píše:nebo prasklinou, ty tady taky nejsou nic zvlastniho... zalezi jen na velikosti
Jenze prasklinky jsou vetsinou na vyfukove turbine a ne na kompresoru, na tom sem jeste prasklinu nevidel. A na tom vyfuku jsou ty praskliny vetsinou tak male, ze to na nic vliv nema a hlavne by to nemelo nic spolecnyho se ztratou tlaku v sani!
Napsal: 23.05.2005, 18:00
od Martin_534
jestli se turbo to?í voln?, nemá v?le a nepouští olej, tak bude pravd?podobn? ok
kouknul bych se na wastegate, jestli se dob?e zavírá, protože je dost možný, že je bu? otev?ená, nebo je špatnej regulátor a výfukový plyny p?etla?ej pružinku v regurátoru a otevírá se wastgate d?íf, než by m?la - takže bu? sundat downpipu a nebo str?it pod regulátor podložky a asi i víc než standartní 2mm
pak se samoz?ejm? koukni na t?snost celého vzduchového vedení