Stránka 1 z 4
SR20DET - motor kaput
Napsal: 05.06.2005, 23:57
od street.racer
Jak je znamo, SR20 je velmi nachylny na problemy okolo hlavy. Coz muzu potvrdit, jelikoz nam na dilne lezi uz 2 tyhle motory.
Vcera jsme rozebrali jeden z nich, ktery ma najeto cca 130tis. km a vypada to, ze predchozi majitel/ka byl/a zrejme pouhy dolivac benzinu. Samozrejme to neprospelo motoru, ktery uz takhle pozaduje pravidelnou a castou vymenu oleje. Nemluve riziku vypadnuti vahadla pri vysokych otackach.
Tady je videt, ze na prave strane vypadlo vahadlo... (po vahadlu nebyly ani pamatky, tudiz predpokladam, ze bylo rozemleto vackou atd. a bylo rovnomerne rozprostreno po motoru)
Vahadlo s poradnou vrstvou carbonu.
Pisty se take netvarily moc happy... Obzvlast ctvrty.
Napsal: 06.06.2005, 07:23
od pistique
Vsetko je to o tom ako sa kto sprava k autu... Ak je niekto prasa, tak znici aj 12 valec..... Ak sa niekto k tomuto motoru sprava tak ako ma, si myslim, ze nie je problem najazdit na nom hodne cez 200 000 km bez mensich problemov...
Napsal: 06.06.2005, 09:28
od blázen
?i sou ty supry
Napsal: 06.06.2005, 09:58
od Hynek
asi nákejch dvouj?at jsou skoro identický
ho? sem pár fotek ze Supry st?íkam
Napsal: 06.06.2005, 10:25
od Gerox
nejsou identicky...jedna je hneda manual a druha je cerna automat...
mozna byt vami bych zkusil
www.kageki-racing.com
tam je i video z hnedy...kdybyste chteli vedet jak jezdi....
Napsal: 06.06.2005, 10:57
od Hynek
já vim jak supra jezdí, jezdil sem v tý starý, ale živit bych to necht?l
(tu novou biturbo rozhodn? ne
)
Napsal: 06.06.2005, 11:00
od Gerox
Hynek píše:já vim jak supra jezdí, jezdil sem v tý starý, ale živit bych to necht?l
(tu novou biturbo rozhodn? ne
)
tahle ale s twinem nema absolutne nic spolecnyho...a se starou suprou uz vubec nic....
Napsal: 06.06.2005, 11:47
od Hynek
a co tam má za turbo, atd.
Napsal: 06.06.2005, 12:12
od Gerox
singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto...
Napsal: 06.06.2005, 12:39
od street.racer
Gerox píše:singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto...
T67
Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi AVC-R BoostControler
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion
Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision
Napsal: 06.06.2005, 12:57
od Hynek
slušnej jídelní?ek
na kolik takový úpravy vyjdou jestli to neni tajemství?
vozíte v?ci z USA a Japonska ? kdybych cht?l n?co objednat, je to možný?
Napsal: 06.06.2005, 13:02
od Gerox
street.racer píše:Gerox píše:singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto...
T67
Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi AVC-R BoostControler
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion
Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision
dik...me se to nechtelo psat...
a ani jsem nevedel vsechny polozky...
Napsal: 06.06.2005, 13:08
od street.racer
Hynek píše:slušnej jídelní?ek
na kolik takový úpravy vyjdou jestli to neni tajemství?
vozíte v?ci z USA a Japonska ? kdybych cht?l n?co objednat, je to možný?
My jako KAGEKI RACING vozíme v?ci zásadn? z Japonska.
Majitel této Supry nám dal v?z již s dílama že to chce namontovat a naladit
Jinak myslim si ze majitel je v tom uz tak za 400-500
Samozrejme objednat si neco muzes... mel jsem kdysi v podpisu reklamku ale "par lidem" ze zdejsiho fora se nelibilo, ze chci poskytnout moznost si koupit veci z JPN bez slozitych bankovnich prevodu a slozitosti a podpis mi byl umazan. Holt tipische czechishe. Kdyz to nemam ja, nebude mit i ten druhy
Napsal: 06.06.2005, 13:15
od cornhollio
to street.racer: a na kolik by vysel 2way lsd nismo gt pro
Napsal: 06.06.2005, 13:15
od cornhollio
to street.racer: a na kolik by vysel 2way lsd nismo gt pro do s13