Stránka 1 z 3

Ktory Blow off valve

Napsal: 20.06.2005, 14:14
od tamo
Ktory blow off od jednej firmy s Ciech je lepsi na S13. Rozhodujem sa medzi MK II a MK III.

Napsal: 20.06.2005, 14:21
od Gerox
ja bych rekl ze ani jeden... 8)

Napsal: 20.06.2005, 16:43
od Kroski
no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)

Napsal: 20.06.2005, 17:05
od Gerox
Kroski píše:no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)
to neni problem poradit ale priprav si 15 klacku..:(

Napsal: 20.06.2005, 17:13
od Conrad
Gerox píše:
Kroski píše:no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)
to neni problem poradit ale priprav si 15 klacku..:(
Tak to trochu více rozve? celkem by m? ten rozdíl zajímal. MKII vs MKIII /tam rozdíl bude jen v tlaku + pravd?podobn? reak?ní dob?/ vs ten tv?j zázrak za 15 :shock:

Napsal: 20.06.2005, 17:14
od Martin_534
já bych vybíral mezi blitz a hks :-)

Napsal: 20.06.2005, 17:32
od Gerox
Conrad píše:
Gerox píše:
Kroski píše:no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)
to neni problem poradit ale priprav si 15 klacku..:(
Tak to trochu více rozve? celkem by m? ten rozdíl zajímal. MKII vs MKIII /tam rozdíl bude jen v tlaku + pravd?podobn? reak?ní dob?/ vs ten tv?j zázrak za 15 :shock:
neni to muj zazrak...zadny blow off nenabizim ani nevyrabim...to byla jen reakce na to ze KROSKI se zeptal kterej je NEJ a NEJHLU?NEJŠÍ...nic vic nic min... :!:

...samozrejme ze se jedna o BLITZ anebo HKS SSQ... 8)

...a snad nemusim rozvadet rozdily vs jakejkoliv od bidrinu vs vyse zminovane... 8)

Napsal: 21.06.2005, 18:25
od Conrad
Gerox píše:
...a snad nemusim rozvadet rozdily vs jakejkoliv od bidrinu vs vyse zminovane... 8)
No podle mne je to stále mechanické za?ízení jehož princip je celkem jednoduchý ..... takže mne nenapadá d?vod, pro? za n?ho "vyhazovat" tolik pen?z jenom k?li zvuku :wink:

Napsal: 21.06.2005, 18:50
od Řehy
Conrad píše: "vyhazovat" tolik pen?z jenom k?li zvuku :wink:
Kvuli zvuku?? :lol: pry se prodava "vychytavka" co imituje zvuk BOV pro pouziti do atmosfer i dieselu... a nestoji to moc :lol:
Neee, dobre... je hodne velky rozdil v konstukci, pouzitych materialu a pod... ale je pravda, ze napr. v 10tKc je zapoctena i z X% znacka :evil:

Napsal: 22.06.2005, 07:33
od tamo
Conrad píše:
Gerox píše:
...a snad nemusim rozvadet rozdily vs jakejkoliv od bidrinu vs vyse zminovane... 8)
No podle mne je to stále mechanické za?ízení jehož princip je celkem jednoduchý ..... takže mne nenapadá d?vod, pro? za n?ho "vyhazovat" tolik pen?z jenom k?li zvuku :wink:
Dolezite na bov je aby bol presny a hlavne co najrychlejsi. Aby nesal falosny vzduch. A nie aky ma zvuk.

HKS SSQ je sekvencny dvojpiestikovy a urcite je naj bov ved aj ta cena.

Mna zvuk nezaujima. Rozhodujem sa cenovo prijatelnym riesenim 3500-4000 Sk.

Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??

Napsal: 22.06.2005, 07:38
od raddy
Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??[/quote]

vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....

Napsal: 22.06.2005, 10:29
od tamo
No pozrel som si anglicke forum a riesenim tam bol aj dvojpiestikovy bov. Bidrin asi robi iba jednopiestikove. Tie dvojpiestikove su vhodne pre motory s AFM.

Nasiel som aj s ciech nejaku repliku HKS s membranami ?o na to hovorite??

Blitz a HKS su velmi dobre, ale drahe takze nad nimi neuvazujem.

Nasiel som potom bov od firmy Bailey maju typ DV 24 jednopiestikovy a potom DV 26 dvojpiestikovy. Cena asi 4500,-

raddy ty mas bov od bailey aky mas typ?

Napsal: 22.06.2005, 11:14
od raddy
ja mam podla vsetkeho dvojpiestikovy, ale to vobec neriesi problem AFM, pretoze ak raz odfukne do atmosfery, v motore po otvoreni klapky ten vzduch chyba a je bohata zmes...jedine riesenie je recilkulacny ventil.

Napsal: 22.06.2005, 11:54
od tamo
raddy píše:ja mam podla vsetkeho dvojpiestikovy, ale to vobec neriesi problem AFM, pretoze ak raz odfukne do atmosfery, v motore po otvoreni klapky ten vzduch chyba a je bohata zmes...jedine riesenie je recilkulacny ventil.
Zle som to sformuloval. Myslel som tak ze pre modely s AFM je vhodnejsi dvojpiestikovy. A proti strate vzduchu jedine recilkulacny ventil to suhlasim.

Napsal: 22.06.2005, 14:14
od Ondrey
raddy píše:Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??
vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....[/quote]
.. diskuzi na sxoc.com jsem ne?etl, takže nevim, k jakýmu záv?ru se dobrala, takže nevím, jestli se nebudu opakovat.. :D
.. BOV odfoukne ve chvíli, kdy se škrticí klapka uzav?e (úpln? - ne jen p?iv?e!). Tím pádem se BOVem dostane ven jen ten vzduch, který už není pot?eba, což motor ví - protože díky sníma?i ví, že je zav?ená škrticí klapka a p?ichází teda na ?adu volnob?žnej režim. U sériovýho zapojení se tenhle p?ebyte?nej a náhle ohromn? natlakovanej vzduch dostává pracn? ven p?es vzduchovej filtr, což je hodn? kontraproduktivní, protože se turbo rázem skoro zastaví a musí se pracn? roztá?ek znovu.. díky odfouknutí vzduchu u škrticí klapky tenhle jev úpln? mizí..