Problemy se studenym startem - otacky 600 a nestoupnou!!!
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Problemy se studenym startem - otacky 600 a nestoupnou!!!
Tak od doby kdy mam auto cca rok jsem mel problemy se tudenym startem. Auto bezelo na 3 valce za studena atd.. Pred cca mesicem me prislo auto po generalce hlavy (podpalene saci ventily) Auto bezi za studena krasne, neklepe se - parada.
Ale!!!! Kdyz startuju studene auto (teplota okoli cca 17°C) tak me chytne na 600rpm a otacky samy nestoupnou na 1500rpm. Kdyz to necham bezet na 600rpm tak za cca 5-7sekund to skoci na 1500rpm / neby kdyz trochu proslapnu plyn tak to vyskoci na 1500rpm.
Za zepla je auto ok, chyta super, jede super. No problem.
Absolutne nevim co s tim je a absolutne me to uz sere. Ja vim v porovani s problemy co maji ostatni (viz Katany...) je to zanedbatelne, ale ty studene starty me fakt vytaci!!!!
Tak kdyby jste se nudily tak tady je muj pokus o reseni problemu na SXOC.UK (vic hlav vic vi , preci jenom je se tam pohybuje vic lidi):
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=170470
Ale!!!! Kdyz startuju studene auto (teplota okoli cca 17°C) tak me chytne na 600rpm a otacky samy nestoupnou na 1500rpm. Kdyz to necham bezet na 600rpm tak za cca 5-7sekund to skoci na 1500rpm / neby kdyz trochu proslapnu plyn tak to vyskoci na 1500rpm.
Za zepla je auto ok, chyta super, jede super. No problem.
Absolutne nevim co s tim je a absolutne me to uz sere. Ja vim v porovani s problemy co maji ostatni (viz Katany...) je to zanedbatelne, ale ty studene starty me fakt vytaci!!!!
Tak kdyby jste se nudily tak tady je muj pokus o reseni problemu na SXOC.UK (vic hlav vic vi , preci jenom je se tam pohybuje vic lidi):
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=170470
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja vim ze se Vam moc nechce cist ten rozsahly prispevek ktery jsem poslal na anglicke forum majitelu 200SX. Tam jsem totiz podrobne popsal jak a co jsem testoval.Conrad píše:a nebude tam špatné čidlo teploty ??? Něco se mi plete, že na starém foru /ale už ani nevím na kterém / se něco podobného řešilo ....Kdy ECU pozná že je motor zahřátý a a sníží otáčky to by mohl podobný problém ...
Mezi testovanymi soucastkami je bylo i teplotni cidlo ktere je dle vysledku test naprosto ok.
Tak kdyz by se vam chtelo trochu si pocist v mych vysledcich testu, tak:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=170470
Je to anglicky, no ale na prelozeni staci zaklady aby tomu porozumel i nekdo kdo anglictinu moc neovlada. Navic jsou tam stejne vetsinou jen nazvy sourastek a vstupni a vystupni napeti na ECU.
Mozna to nekdy prelozim do češtiny a ted se me do toho moc nechce.
To Martin:
S tim cipem myslis jen pripad u tebe? Ja mam totiz standartni cip, tak nevim jestli ma smysl treba zkusit jinout ECU.ještě mě napadá vyměnit čip v ecu, to už tady někdo kdysi taky říkal a zkusil bych i vyměnit walbro za obyč pumpu, jsetli třeba walbru netrvá dýl než natlačí benzín
Pumpa:
me napadlo neco podobneho ale pravy opak, mam seriovou pumpu tak jestli treba uz nadava maly tlak paliva pri startu. Zkousel jsem i 2x zapnou klicek aby poradne natlakovala ale stejne to nepomohlo (jinak pri startu motoru kdyz nekam nepospicham tak stejne vzdy cekam az slysim ze pumpa vypne, tj tech cca 5 sekund) Ja myslim ze moje pumpa je ok protoze v boost rezimu a ve vyssich otackach nepozoruju zadne potize.
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 14.09.2005, 16:59, celkem upraveno 3 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Sakra, to snad ne. Ja mam taky laternativni zapojeni FPR. Ale me tohle nedava smysl. Za studena totiz ten seriovy system regulace podtlaku neni v cinnosti. Je v cinnosti pouze na teplem motoru.
Za studena do do FPR podtlak ze sani. A na teplem motoru jde atmosfericky tlak po dobu asi 30sekund nebo 3 minut uz ani nevim.
Zase na druhou stranu je fakt ze temer kady kdy mel jakesi problemy s tim studenym startem tam ma to alternativni zapojeni FPR:
Raddym, Martin, .....
Porad me to ale nedava smysl co by to mohlo zpusobovat za problemy pri studenem startu. Leda nejake prokleti od konstrukteru S13 za to ze jim upravujeme Fuel management
Kdazdopadne se to necha jednoduse vyzkouset. Odpojit pred startem tu hadicku co jde do FPR. Mel by tak byt vyssi tlak paliva. Hlavne nezapomenout to pak zapojit
Za studena do do FPR podtlak ze sani. A na teplem motoru jde atmosfericky tlak po dobu asi 30sekund nebo 3 minut uz ani nevim.
Zase na druhou stranu je fakt ze temer kady kdy mel jakesi problemy s tim studenym startem tam ma to alternativni zapojeni FPR:
Raddym, Martin, .....
Porad me to ale nedava smysl co by to mohlo zpusobovat za problemy pri studenem startu. Leda nejake prokleti od konstrukteru S13 za to ze jim upravujeme Fuel management
Kdazdopadne se to necha jednoduse vyzkouset. Odpojit pred startem tu hadicku co jde do FPR. Mel by tak byt vyssi tlak paliva. Hlavne nezapomenout to pak zapojit
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no teoreticky tim zapojenim by to být mohlo ...
mě když to nastartuju a lehce šlápnu na plyn aby se to dostalo na správný otáčky, chcípnu auto aznovu nastartuju, tak už je to naprosto ok a to se mi nezdá, že by bylo teplotou, protože za tu chvíli se to nemá šanci ohřát
schválně to zítra zkusim s odpojenym fpr
mě když to nastartuju a lehce šlápnu na plyn aby se to dostalo na správný otáčky, chcípnu auto aznovu nastartuju, tak už je to naprosto ok a to se mi nezdá, že by bylo teplotou, protože za tu chvíli se to nemá šanci ohřát
schválně to zítra zkusim s odpojenym fpr