Stránka 1 z 2

Celé výfukové potrubí

Napsal: 20.12.2005, 18:12
od 240SX
Potřeboval bych od Vás pár návrhů,jak nejlíp zkompletovat výfuk(kat.,dynamizér,tlumič atd.)Na hluku mi nesejde. Díky

Napsal: 20.12.2005, 19:12
od Martin_534
hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost

Napsal: 21.12.2005, 19:14
od 240SX
Martin_534 píše:hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost
:cry: Ale já bych přece jenom uvítal nějaké rady,nebo zkušenosti s 200SX.

Napsal: 21.12.2005, 19:16
od blázen
ten výfuk je od katu dozadu stejnej jako na 200sx, jen svody sou dělané v kuse až ke katu,takže to chce trochu fantazie a nerezu.. a UKforum taky :wink:

Napsal: 21.12.2005, 19:38
od Martin_534
no problém je v tom, že u turba je nejlepší vejfuk kus trubky, protože tam je max. výkon nejvíce ovliněnej plnícím tlakem turba a design vejfuku hraje roli jen do té doby, dokud turbo netlačí max. nastavenej tlak a v podstatě na něm nezáleží, ale je vhodný aby byl co nejvíc průchozí s co nejmenšim protitlakem, kdežto u NA motoru je správnej design vejfuku potřebnej v celym spektru otáček a protitlak je potřeba

Napsal: 22.12.2005, 19:24
od rednissan
Doporučil bych -trubka-rezonátor-trubka-konc.tlumič(např remus, layting). Takle sem to měl na minulém autě s maximální spokojeností. Po zimě do toho zas du na 200sx.

Napsal: 22.12.2005, 19:33
od blázen
na 200 sx je lepší tam nemít kromě te trubky nic zbytečně navíc,..je to o tom,jak velkej kravál ti vadí...

Napsal: 22.12.2005, 19:41
od rednissan
O to právě jde, používám auto skoro deně, tak potřebuju trochu decentnější zvuk. Když vyhodim katalizátor změní se něco? krom toho že neprojdu TK :lol:

Napsal: 22.12.2005, 19:44
od blázen
změní se trošku zvuk ale hodně málo. a přibyde nějaká kobylka

Napsal: 23.12.2005, 12:51
od Goodziller
A jakej to bude delat bordel jen s rourou az dozadu???

Napsal: 23.12.2005, 12:53
od blázen
asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba :lol:

Napsal: 23.12.2005, 13:01
od Goodziller
Ja potrebuju aby to v nizkych otackach bylo prijatelny a ve vysokych si to zarvalo.

Napsal: 23.12.2005, 13:08
od raddy
blázen píše:asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba :lol:
:roll: NEVSIMOL SOM SI ZEBY SOM 3 ROKY JAZDIL NA TRAKTORE...

Napsal: 23.12.2005, 13:11
od Goodziller
Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli. :) Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??

Napsal: 23.12.2005, 13:40
od raddy
Goodziller píše:Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli. :) Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??
mam len trubku, VELKU downpipe, T3 turbo.....Od turba je len trubka (60mm vnutorny priemer ak si dobre pamatam) a na konci priechodzi koncovy rezonator toho isteho priemeru....
Ked prides pozde do skoly, riaditel to bude vediet skor nez zavries dvere. Ale urcite sa nespyta ci si prisiel na traktore, takze asi tak :wink: