Stránka 1 z 2
Teplota výfukového potrubí
Napsal: 29.01.2006, 15:59
od 240SX
Při odstranění katu,středního a koncového tlumiče = starý výfuk, a nahrazením dynamizérem a průchozím koncovým tlumičem se mi zdá,že se mi hodně zahřívají svody,je to v pořádku?
Napsal: 29.01.2006, 21:32
od Heini
To je divné když jsi to otevřel a plyny se nemají o co zarážet. Co předstih?
Napsal: 29.01.2006, 22:07
od Kentoya
taky se mi to nezdá, mělo by to být studenější než předtím
Re: Teplota výfukového potrubí
Napsal: 29.01.2006, 22:23
od raddy
240SX píše:Při odstranění katu,středního a koncového tlumiče = starý výfuk, a nahrazením dynamizérem a průchozím koncovým tlumičem se mi zdá,že se mi hodně zahřívají svody,je to v pořádku?
no, pocul som rozn historky o vysavani horiacej zmesi pri atmo motoroch ak je prilis nizky protitlak vo vyfuk. potrubi, ale co je na tom pravdy tazko povedat....
Napsal: 29.01.2006, 23:25
od doublejay
Ze by se diky nizsimu protitlaku tak dobre nezaviraly ventily???
Ja neco podobneho videl na kamosovem aute, kdyz se mu zlomil vyfuk pred strednim tlumicem a on s tim dojel cca 90km, svody mel do cervena a stezoval si, ze auto skoro nejelo a musel silene slapat na plyn...
Napsal: 30.01.2006, 06:25
od 240SX
Možná ,že ten motor začal konečně pracovat
.Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím.
Napsal: 30.01.2006, 06:28
od 240SX
Heini píše:To je divné když jsi to otevřel a plyny se nemají o co zarážet. Co předstih?
Na předstih jsem se nedíval,vím kde se nastavuje ,ale neumím to.
Napsal: 30.01.2006, 08:51
od raddy
240SX píše:Možná ,že ten motor začal konečně pracovat
.Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím.
no ked ti zhoria vyfukove ventily, tak dopracoval
Napsal: 30.01.2006, 08:54
od 240SX
raddy píše:240SX píše:Možná ,že ten motor začal konečně pracovat
.Dneska ,když jsem dojel na parkoviště tak mi v tom výfuku u svodů zase praskalo jak nikdy před tím.
no ked ti zhoria vyfukove ventily, tak dopracoval
Dík
Napsal: 30.01.2006, 16:16
od sprinter
Slyšel jsem teorii,že dynamizér urychluje proudění výf. plynů.Pokud by na tom bylo jen stébélko pravdy,znamenalo by to že při rychlejším vyplachování ti nestačí shořet směs ve válci,ale dohořívá ještě ve výfucku.Takže bys potřeboval přenastavit předstih a možná i časování ventilů(vaček),ale toto je pro mě přílyš tenký led.Možná raddy??
Napsal: 30.01.2006, 18:03
od raddy
ja som sa prvy opytal co to ten dynamizer vlastne je, na mna nepozerajte
Napsal: 30.01.2006, 18:30
od mrkevvzime
je to trubka, ktera ma u vnitr perforovanou trubku a nakou vatu nebo co to je na utlumeni hluku
je to rezonator
Napsal: 31.01.2006, 12:33
od Kentoya
nejsem zcela profík, ale když jsem dal u shade průchozí rouru, tak mi červenali svody taky a výkon šel trošku dolů, asi to bylo tím, že atmosféra potřebuje zpětný tlak výfukových plynů pro lepší uzavírání vaček, ale je fakt, že tam leju 99 okt benzín, kterej má delší dobu hoření, nevím nevím
Napsal: 31.01.2006, 15:29
od 240SX
Kentoya píše:nejsem zcela profík, ale když jsem dal u shade průchozí rouru, tak mi červenali svody taky a výkon šel trošku dolů, asi to bylo tím, že atmosféra potřebuje zpětný tlak výfukových plynů pro lepší uzavírání vaček, ale je fakt, že tam leju 99 okt benzín, kterej má delší dobu hoření, nevím nevím
Svody mi zatím nečervenají,a výkon se hodně navýšil.
Napsal: 03.02.2006, 16:26
od valdos240sx
Zdravím te take vlastním 240sx a na jaře se chystám na přdělání výfuku.Říkáš že to jde dost znát co se týče toho výkonu?Jak hodně se ti změnil zvuk s tím otevřeným výfukem?Pokud budeš mít nějaké problémy s,tak dej vědět at vím čeho se mám vyvarovat-uvítám všechny rady předem díky.