Stránka 1 z 1

Olejovy okruh

Napsal: 19.04.2006, 19:11
od Mirek
Koukal jsem na ty odkazy co hodil tamo.....zaujal me bod 8 na http://www.nissan200sx.dk/motorstage3.htm
Je to to co si myslim ze to je? externi cerpadlo na olej? Uz jsem nad tim premyslel driv....mit el. cerpadlo na olej ktere funguje i po vypnuti motoru (olej stale cirkuluje)...zabranilo by se tim neprijemnostem ohledne turba....nehlede na to ze by to mozna slo zapojit na teplomer a vypinani pokud teplota motoru poklesne pod urcitou hranici....je to realizovatelny? Ma to nekdo z Vas?Pokud je to kravina tak pardon....jen me to tak napadlo :)

Napsal: 19.04.2006, 19:13
od Martin_534
Cusco oil catch tank.
je zachytávací nádobka na olej, zapojuje se tak kam my běžně dávám jednosměrnou klapku

to čerpadlo oleje se řeší el. čerpadlem místo klasickýho hnanýho klikou, ale je to dost drahý

Napsal: 19.04.2006, 20:41
od raddy
staci nechat auto na volnobehu 3-4 minuty a mas po akychkolvek problemom s turbom sposobenym horucim olejom...

Napsal: 19.04.2006, 22:39
od Mirek
Tak to nakonec budu resit asi pres Turbo-Timer.....ale chci se zeptat jeste jestli a kam zaradit chladic oleje?

Napsal: 20.04.2006, 06:55
od raddy
Chladic oleja je naozaj nutny pri zvysenych narokoch na motor-hlavne okruh. Tam je ale nutna kopa dalsich veci....Na jazdenie po cestach chladic oleja nie je nutny...Ak mas pochybnosti, nainstaluj si teplomer oleja, ten sa ti zide v kazdom pripade.

Inak chladic oleja sa instaluje cez adapter pod olejovy filter.

Napsal: 08.08.2006, 11:24
od kenivruh
Otazka. Ak dam pod filter tento sandwich http://www.autodoplnky.cz/picture/shop/ ... w_1019.jpg
tak to asi velmi fungovat nebude, kedze nic nenuti olej, aby isiel do chladica. Aby to fungovalo, tak by musela byt jedna ta stvrtina, kde je vystup zo sandwicha nejak "zakryta", aby ten olej tlaceny pumpou isiel von cez ten zavit.

Priklad:http://www.streetstyleandpower.com/diag ... 159247.jpg

Alebo sa mylim ?

Napsal: 08.08.2006, 13:27
od Martin_534
přesně tak, to v autodoplňkách je mezikus na čidla

Napsal: 08.08.2006, 13:36
od blázen
chladič na olej při normálním ježdění není nutný, teplota se drží mezi 90 - 100stupnů--to už v případě že se šlape na plyn.. pak opravdu stačí ty 3 minuty a je to.. chladič bude vhodny pro ježdění po okruhu jinak asi ne..

když už tak ale každopádně s termostatem

Napsal: 08.08.2006, 14:49
od kenivruh
No asi prave o ten okruh mi ide, kedze minule co som bol v Brne, tak bol kua potrebny :)

Inak pozeral som kolko stoja origos do roznych aut tak to je nehoraznych od cca 5000 Kc za nejaky fiat az cez 10000 Kc. A to je len cisto za chladic.

Co som pozeral summitracing tak maju za $79 cely komplet aj z hadicami a termostatickym medzikusom http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
alebo samostatne chladic za $30 plus "bypass-ovy" termostat za $40. Kym objednam, skusim skocit na vrakovisko pozriet ci nemaju nejaky rozbity diesel, na tych boli olejove chladice dost casto.

Napsal: 08.08.2006, 14:50
od kenivruh