Stránka 1 z 2
Targa
Napsal: 30.07.2006, 10:14
od Piettro
Tak panove, sice to tu uz bylo, ale jen v pokecu a pouze jako dotaz, jestli se delala seriove, ted spis otazky proveditelnosti:
- urezat strechu asi dokaze kazdy, ale jak s vyztuhama, kde je dat, z jakeho matrose, atd...
je mi jasne, ze to ovlivni krouceni karoserie, kde co pridat, aby se to kroutilo co mozna minimalne??? Tak samo je mi jasne, ze to zvysi hmotnost, ale to by byla uz podruzna zalezitost - rozvinte svou fantazii a dejte sem svuj nazor - byl bych rad, pokud by to bylo alespon kapku k tematu a ne odpovedi typu - to bude na hovno, bude se to kroutit..... to vim taky, jinak bych nezakladal tohle tema
Dik
Napsal: 30.07.2006, 10:26
od Mirek
pocitej s tim ze musi byt extra silny vyztuhy do prahu...okeni ram a ram za sedackama....SX ma samonosnou karoserii...tzn kastlu drzi strecha viceme....kdyz ji takhle uriznes....tak se to bude lamat v prazich..nejsou na to delany....zacne to tim ze pujdou hur otevirat dvere....pak je ani neotevres a nekde si rozbijes usta
reseni by mozna bylo sehnat buchlou kastlu 300ZX Targa nebo nejakyho cabria...treba BMW..a prevarit podlahlu s vyztuhama a ostatni vyztuhy...ramy kolem oken si udelas doma..ale prahy bych neriskoval
Napsal: 30.07.2006, 10:34
od nizzmo
ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
Napsal: 30.07.2006, 11:05
od Mirek
nizzmo píše:ja by som navrhoval urobit to ako na 100NX, teda nechat aspon 15cm plechu v strede strechy a to tiez poriadne vystuzit.
I to musi mit silnejsi prahy....
Napsal: 30.07.2006, 11:11
od raddy
no tipujem ze tak 100-150kg budes musiet pridat na vystuhach v podlahe...
Napsal: 30.07.2006, 11:16
od Martin_534
dal bych do auta pořádnej závodní rám a je to
Napsal: 30.07.2006, 11:44
od Piettro
no psal sem tomu borcovi, co to ma na te fotce, tak snad se ozve, prijde mi to jako zajimavy "upgrade" - nemam nejake ambice z toho delat zavodak a pdlehcovat to nejak extremne nebo neco takoveho.... pokud se po lete povede, tak by mi mela zbyt jedna kastle, tak muzu pres zimu kutit.....
Napsal: 30.07.2006, 12:10
od blázen
ale máš rozbitý předek a ne střechu
Napsal: 30.07.2006, 12:48
od Piettro
blázen píše:ale máš rozbitý předek a ne střechu
jasne, ale pokud se pak koupi ta dalsi kastle, tak zbyde ta rozbita na pokusy
..... mozna
Napsal: 30.07.2006, 13:40
od blázen
Piettro píše:blázen píše:ale máš rozbitý předek a ne střechu
jasne, ale pokud se pak koupi ta dalsi kastle, tak zbyde ta rozbita na pokusy
..... mozna
to jo ale spíš to chce odlehčit než zatížit
Napsal: 03.08.2006, 01:01
od Caizi
Vzhledově to je docela fajn. Přeju ať se to podaří..
targa
Napsal: 07.08.2006, 23:52
od Elviiis
Delam do letadel takze trochu delam do strojariny. Targu jsem chtel stavit. Ale truchu jinak chtel jsem si ulehcit praci takze jsem mel v planu pouzit stresni dili s toyoty mr2 a nebo s nissanu 100nx targa a to z duvodu ze maji zachovany stred strechy a tudiz nosny prvek pod tapecem by byla skryta odolna tvarovana vystuha nahrazujici strechu a jelikoz 200 nema rami oken padlo b ytop jako ulite a ani by to nebyla moc fuska. Moje 200 ma odnimatelny stresak takze delani targy je zbytecne a navic by bala potreba stred dovarit. pri tvorbe klasicke targy viz porsche corveta nebo toyota supra je potreba konstrukci zpavnit v mistech tunelu a prahu dobry priklad je AC cobra britska bestie s americkym srdcem a nebo lidovej peugeot 250 cti cabrio.
Napsal: 08.08.2006, 06:57
od Goodziller
Kluci co tu u nas maj toyoty supry, na tenhle druh targy hodne nadavaj, jakmile to sundas, tak se s autem da jet pouze po meste a machrovat pred holkama. Silene se krouti kastle a vetsi rychlosti nepripadaj v uvahu vubec..
Napsal: 08.08.2006, 09:55
od Kentoya
nejlepší řešení po konstrukční stránce je ponechat lemy nad dveřama a vyztužit a celej středovej díl střechy strčit do kufru, ale už to není to pravý ořechový, ale zase se to nezkroutí
Napsal: 08.08.2006, 10:14
od Goodziller
Udelat to podobne jako to ma 100NXko by taky mozna mohlo fungovat.