Docela zahada:
S novyma kolama jsem dostal i nove matice. Pri nasazovani ovsem 2 z nich nesli nasroubovat a to na zadnej ze steftu.. Pri tom original matice tam samozrejme sli, bez problemu...tak jsem myslel ze ty 2 maji spatny zavit, nebo co...a tak jsem koupil v pneuservisu nove matice (uplne stejne). Ovsem ani ty nesli nasroubovat (prvni 3 otoceni a pak konec..). V tom servisu ale ten typek zkusil moji spatnou matici nasroubovat na sroub co mel v ruce a s kterym zkousel i ty nove...a slo v pohode.Taky mi rikal, ze "vzdyt tomu nic neni"...
Od toho neustaleho sroubovani a zkouseni jsem poskodil zacatek zavitu na jednom steftu a ted uz tam nedostanu zadnou z matic...co ted s tim? Zavitnik na 12 x 1.25 jsem jeste nikde nevidel...
Stefty na kole
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Stefty na kole
Naposledy upravil(a) tomita dne 04.09.2006, 20:29, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stefty na kole
zavitovy ocko koupis...nebo splasit jinej steft..z nejakyho vraku nekdo mit bude urcitetomita píše:Docela zahada:
S novyma kolama jsem dostal i nove matice. Pri nasazovani ovsem 2 z nich nesli nasroubovat a to na zadnej ze steftu.. Pri tom original matice tam samozrejme sli, bez problemu...tak jsem myslel ze ty 2 maji spatny zavit, nebo co...a tak jsem koupil v pneuservisu nove matice (uplne stejne). Ovsem ani ty nesli nasroubovat (prvni 3 otoceni a pak konec..). V tom servisu ale ten typek zkusil moji spatnou matici nasroubovat na sroub co mel v ruce a s kterym zkousel i ty nove...a slo v pohode.Taky mi rikal, ze "vzdyt tomu nic neni"...
Od toho neustaleho sroubovani a zkouseni jsem poskodil zacatek zavitu na jednom steftu...co ted s tim? Zavitnik na 12 x 1.25 jsem jeste nikde nevidel...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Piettro
- user
- Příspěvky: 499
- Registrován: 27.12.2004, 21:52
- Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stefty na kole
mrkni sem http://www.d-a-t.cz/profesionalni-narad ... volkel.asptomita píše:
........Zavitnik na 12 x 1.25 jsem jeste nikde nevidel...
je tam na te strance "katalog nastroju" v excelu - M 12 x 12,5 stoji 377,- bez DPH
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stefty na kole
já dopad stejně...ale byl sem nasranej tak sem násilím matku zašrouboval a jezdil,..když sem pak potřeboval sundat kolo měl sem na kříži 2 trubky a točil ji 20minut zpět ven, v polovině závitu najednou matka povolila a vytáhnul sem ji akotrát že ten šteft měl o 4mm menší průměr a byl holej jak děcká prdel,...bez závitu tak sem vyměnil šteft.. a byl klid
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod