Stránka 1 z 1
Otacky na SR20DET
Napsal: 15.10.2006, 22:32
od Mirek
Hodim to do placu, treba bude nekdo vedet. Motor sice slape, ale obcas nejak zablbne....jednu chvilu mi otacky litaly na volnobeh v rozmezi 200 - 1400 a to stylem ze vylitnul na 1400.....pak sel dolu...skoro zhasl a zase vylitnul na 1400....asi 3x mi to v tech nizkejch zhaslo uplne. Pak to najednou zacalo drzet volnobeh...nastartuju... otacky stoupnou a pak klesnou na cca900 otacek (na zahratym motoru)...vsechno je ok...ale kdyz pridam plyn...tak jak lesaji otacky, nezastavi se na 900..ale padnou zase na cca 200....a kdyz to nezhasne, po chvilce se vzpamatuje a vystoupa to zase na 900. Nejaky rady?
Napsal: 16.10.2006, 07:32
od Kytt
Měl jsem uplně stejnej problém . Vyměnil jsem svíčky vyčistil bloff of ventil + sitič +pal pumpu a nic bylo to vo trochu lepší. Tak jsem jezdil dál a po tejdu to bylo pryč . Vyšel jsem stoho že byl špatný benzín.Bral jsem U Agipky tak mi to bylo divné ale druhý den jsem viděl jak to tam všechno čistěj. Ted beru u Schelky V power racing a zatím v pohodě
Napsal: 16.10.2006, 08:30
od Mirek
Kytt píše:Měl jsem uplně stejnej problém . Vyměnil jsem svíčky vyčistil bloff of ventil + sitič +pal pumpu a nic bylo to vo trochu lepší. Tak jsem jezdil dál a po tejdu to bylo pryč . Vyšel jsem stoho že byl špatný benzín.Bral jsem U Agipky tak mi to bylo divné ale druhý den jsem viděl jak to tam všechno čistěj. Ted beru u Schelky V power racing a zatím v pohodě
jj palivo me taky napada...bral sem u JET... 98ku...ale pak sem dolival 95ku kvuli vyzkouseni veci co jsem dodelaval na aute.
Napsal: 16.10.2006, 09:31
od Kytt
Skus naprat někda doporučuji Schell a jezdit jestli to pomine nebo ne
Napsal: 22.10.2006, 20:09
od Mirek
tak palivem to asi nebylo, nabral sem ted 40 litru N98 u JET, jede to perfektne...motor v zaberu nevynechava ani nic podobneho, ale jak vyradim otacky padnou temer na nulu okamzite, obcas to i zhasne, pak jeste cca 1-2x takhle zakolisaji a ustali se na 900 a drzi do dalsiho pridani a ubrani plynu. Napada nekoho neco?
Napsal: 22.10.2006, 20:46
od Martin_534
jak jsem ti už říkal, spínač volnoběhu nebo AR
Napsal: 22.10.2006, 21:07
od doublejay
mel jsem stejne problemy, svata trojice: spinac volnobehu - air regulator - nastaveni klapky...
Napsal: 22.10.2006, 21:40
od Mirek
ok diky
Napsal: 28.10.2006, 17:39
od Mirek
Tak problem vyresen...po vycisteni ACC ventilu, ventilu studeny/teply motor, kompletni saci klapky, vahy vzduchu, promereni TPS sem zjistil ze to dela seriovy BOV
nemel sem ho zavedenej z5 do sani, a dacan byl trvale otevrenej a propoustel vzduch