Stránka 1 z 1
Napsal: 28.04.2003, 07:10
od idanow
mam maly problem
davnejsie sa to stavalo po dlhsej jazde bez plynu, teraz uz stale. ked pridam plyn pri 2000 +-500 otackach, prida a hned uberie, takze to pekne kopne. takto to robi az do cca 2500, kedy v pohode vystreli. na rovinke sa rozbehnem, ale do kopca sa mu vobec nechce.
stava sa to len, ked je motor zohriaty. pokial sa uplne nezohreje, slape ako hodinky.
co s tym moze byt?
aby som nezabudol, aj ked to asi nema vplyv - je to automat.
dik.
Napsal: 28.04.2003, 08:55
od raddy
idanow píše:mam maly problem
davnejsie sa to stavalo po dlhsej jazde bez plynu, teraz uz stale. ked pridam plyn pri 2000 +-500 otackach, prida a hned uberie, takze to pekne kopne. takto to robi az do cca 2500, kedy v pohode vystreli. na rovinke sa rozbehnem, ale do kopca sa mu vobec nechce.
stava sa to len, ked je motor zohriaty. pokial sa uplne nezohreje, slape ako hodinky.
co s tym moze byt?
aby som nezabudol, aj ked to asi nema vplyv - je to automat.
dik.
Moze to byt snimac teploty motora. Da sa diagnostikovat cez ECU.
Volnobeze otacky mas v poriadku? (studeny motor cca 1500, zohriaty cca 850). Ukazovatel teploty vody sa sprava normalne?
Ako pridas ten plyn? Na podlahu alebo len normalne a na akom prev. stupni sa ti to stava?
Takisto to moze byt management paliva. Treba skontrolovat AFM, snimac polohy plyn. pedala, lambda sondu. Vsetko sa da diagnostikovat cez ECU chybove kody.
No a hlavna pricina toho vsetkeho moze byt velmi jednoducha (ale napadla ma az teraz :rolleyes: ). Niekde v tlakovych vzduchovych rozvodoch moze byt prasklina a unika ti tlak z turba (to by zodpovedalo tvojmu problemu).Mas manometer?
Zisti a napis viac, skusime pomoct B)
Napsal: 28.04.2003, 09:21
od idanow
raddy píše:
Moze to byt snimac teploty motora. Da sa diagnostikovat cez ECU.
Volnobeze otacky mas v poriadku? (studeny motor cca 1500, zohriaty cca 850). Ukazovatel teploty vody sa sprava normalne?
Ako pridas ten plyn? Na podlahu alebo len normalne a na akom prev. stupni sa ti to stava?
Takisto to moze byt management paliva. Treba skontrolovat AFM, snimac polohy plyn. pedala, lambda sondu. Vsetko sa da diagnostikovat cez ECU chybove kody.
No a hlavna pricina toho vsetkeho moze byt velmi jednoducha (ale napadla ma az teraz :rolleyes: ). Niekde v tlakovych vzduchovych rozvodoch moze byt prasklina a unika ti tlak z turba (to by zodpovedalo tvojmu problemu).Mas manometer?
Zisti a napis viac, skusime pomoct B)
volnobech je OK. teplota je tiez OK. je jedno, na akom stupni, aj na jednotke. ked supnem plyn na podlahu, chvilku cuka a potom podradi a vystreli. ked pridam mierne (tretina az polovica plynu), tak to blbne stale.
myslel som, ze s turbom by nemal byt problem - ved zapina az pri 3500 a sprava sa OK. mam zopar nanometrov, musim ich pozriet, ktore su dobre a spravit nejaky interface. kde by som to mal merat? hned za turbom?
o diagnostike cez ECU viem, len som nevedel, na co sa mam zamerat. dik, raddy
Napsal: 28.04.2003, 09:34
od raddy
idanow píše:raddy píše:
Moze to byt snimac teploty motora. Da sa diagnostikovat cez ECU.
Volnobeze otacky mas v poriadku? (studeny motor cca 1500, zohriaty cca 850). Ukazovatel teploty vody sa sprava normalne?
Ako pridas ten plyn? Na podlahu alebo len normalne a na akom prev. stupni sa ti to stava?
Takisto to moze byt management paliva. Treba skontrolovat AFM, snimac polohy plyn. pedala, lambda sondu. Vsetko sa da diagnostikovat cez ECU chybove kody.
No a hlavna pricina toho vsetkeho moze byt velmi jednoducha (ale napadla ma az teraz :rolleyes: ). Niekde v tlakovych vzduchovych rozvodoch moze byt prasklina a unika ti tlak z turba (to by zodpovedalo tvojmu problemu).Mas manometer?
Zisti a napis viac, skusime pomoct B)
volnobech je OK. teplota je tiez OK. je jedno, na akom stupni, aj na jednotke. ked supnem plyn na podlahu, chvilku cuka a potom podradi a vystreli. ked pridam mierne (tretina az polovica plynu), tak to blbne stale.
myslel som, ze s turbom by nemal byt problem - ved zapina az pri 3500 a sprava sa OK. mam zopar nanometrov, musim ich pozriet, ktore su dobre a spravit nejaky interface. kde by som to mal merat? hned za turbom?
o diagnostike cez ECU viem, len som nevedel, na co sa mam zamerat. dik, raddy
Turbo tlaci uz ovela skorej (od 3500ot. ide plny tlak) . Ak unika vzduch z hadice, ECU zle davkuje benzin, takisto ak unika vakuum (v nizsich otackach). Startuje to bez problemov? Napoj manometer (za IC , co najblizsie k motoru, na lavom boku motora je tenka hadicka ktora sa napaja do bloku hned za klapkou, tam sprav T kus a napoj manometer z rozsahom tak do 2-3 bar a hned uvidis).Je to prve a najednoduchsie co treba skontrolovat. <_<
Inak neviem ci to nemoze byt chyba aj autom. prevodovky, ked ti mozno nespravne (neskoro) radi a mas podtoceny motor?
Napsal: 28.04.2003, 09:59
od idanow
raddy píše:Turbo tlaci uz ovela skorej (od 3500ot. ide plny tlak) . Ak unika vzduch z hadice, ECU zle davkuje benzin, takisto ak unika vakuum (v nizsich otackach). Startuje to bez problemov? Napoj manometer (za IC , co najblizsie k motoru, na lavom boku motora je tenka hadicka ktora sa napaja do bloku hned za klapkou, tam sprav T kus a napoj manometer z rozsahom tak do 2-3 bar a hned uvidis).Je to prve a najednoduchsie co treba skontrolovat. <_<
Inak neviem ci to nemoze byt chyba aj autom. prevodovky, ked ti mozno nespravne (neskoro) radi a mas podtoceny motor?
aha, rozumiem. vyskusam zmerat ten tlak. dik.
startuje OK.
prevodovka ma napadla tiez, ale kedze to robi aj na jednotke, asi s nou (chvalabohu) nic nebude. to by ma zruinovalo