Stránka 1 z 2
rady
Napsal: 16.11.2006, 17:51
od mick
cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
Napsal: 16.11.2006, 17:55
od mick
jeste bych mel dodat, ze jsem student a ted po koupi toho auta jsem uplne bez penez, takze musim delat vsechno sam. peca mi ale rikal, ze jste hodni lide a ze mi radi poradite
Re: rady
Napsal: 16.11.2006, 17:56
od kenivruh
mick píše:cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
No ja by som povedal tak. Pokial nepocujes ziadne divne zvuky a taha ti to dobre tak jazdi dokial nezacnes pocut divne zvuky
Napsal: 16.11.2006, 18:03
od Goodziller
Neopravuj to, co neni rozbite.
Re: rady
Napsal: 16.11.2006, 18:03
od mick
kenivruh píše:mick píše:cau, poridil jsem si s13 od uzivatele peca, chvilku jsem s ni jezdil, ale ted ji chci dat do poradku. je na ni spousta podivnych veci (vyfotim), zatim jsem se pustil do oprav laku. jsem naprosty zacatecnik, takze uvitam jakoukoliv radu.
pripadne jestli mi poradite na co se kouknout, co dela problemy, kde si o tom neco prectu a tak... dik moc predem
No ja by som povedal tak. Pokial nepocujes ziadne divne zvuky a taha ti to dobre tak jazdi dokial nezacnes pocut divne zvuky
no prave, dela to az moc divne zvuky, neco tam klepe kdyz pridavam plyn, peca rikal, ze jsou to hydrostely, ale v servisu rekli ze je to neco v motoru a ze hadra jsou ok. no a pak se v tom ozyva zvuk jak cirkularka na ktery nekdo reze plech, takovej vubec ne motorovej zvuk
do 4000 otacek to vubec nejede a pak se to teprv rozjede, ale pak vetsinou prijde fuelcut
no ale tyhle veci si sam spravovat netroufnu
Napsal: 16.11.2006, 18:04
od mick
Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite.
prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
Napsal: 16.11.2006, 18:05
od Goodziller
Me to taky drnci, napadaji me kryci plechy na turbu, tohle uz jsem taky prestal resit
Napsal: 16.11.2006, 18:06
od Goodziller
mick píše:Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite.
prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
Tak tohle zase oprav, nebo ti to zrezne jeste vic..
Napsal: 16.11.2006, 18:26
od mick
Goodziller píše:mick píše:Goodziller píše:Neopravuj to, co neni rozbite.
prorezly diry? sem tuknul do laku prstem a zustala tam prozrana dira
Tak tohle zase oprav, nebo ti to zrezne jeste vic..
a spravny postup? vybrousit rez smirglem co to pujde, potom zakitovat a zbrousit do hladka a prestriknout?
Napsal: 16.11.2006, 18:45
od mick
Napsal: 16.11.2006, 18:52
od mick
co je to za hadicky?
Napsal: 16.11.2006, 19:03
od 935Baby
mick píše:
a spravny postup? vybrousit rez smirglem co to pujde, potom zakitovat a zbrousit do hladka a prestriknout?
Tady najdes nejake info:
forum/viewtopic.php?t=6944&highlight=karoserie
Zalezi kde to je rezate, pokud uz se rez dostala do hloubky plechu (ne ze vy byl deravy, ale cela tloustka plechu uz je napadena) tak jedine konecne reseni je vyriznout a navarit novy kus.
Napsal: 16.11.2006, 20:52
od Martin_534
ty hadičky budou nejspíš boost controller, jestli chceš, můžu ti na to kouknout
Napsal: 16.11.2006, 23:12
od Peca
Ta černá hadička s ventilem v motoru je boost controller, ale to jsem ti určitě říkal. A ta co vede do kabiny je příprava pro budík na tlak turba. Co se týče fuel cutu, říkal jsem ti že je potřeba v tom případě snížit tlak zmiňovaným ventilem.
A to že to do 4000 nejede...holt chce to lepší sání a palivovou pumpu. To klepání nevím, Kentoya říkal hydroštely tak bych mu věřil....
Jinak nechápu že se nezeptáš rovnou u zdroje, nejsem ten typ prodejce o kterém už neuslyšíš poté co shrábne prachy
Napsal: 17.11.2006, 09:52
od Conrad
Peca píše: Co se týče fuel cutu, říkal jsem ti že je potřeba v tom případě snížit tlak zmiňovaným ventilem.....To klepání nevím, Kentoya říkal hydroštely tak bych mu věřil....
Něco klepe v motoru a ještě tam valíš vyšší tlak ???...no nevím ale asi by to chtělo ubrat ...